Januar 2022

Jeg ønsket meg trådløse øreplugger uten helt å vite hva jeg skulle bruke dem til, bare at jeg tenkte det hadde vært kjekt.

Jeg fikk i julegave.
Jeg har ikke åpnet pakken før i dag. Nå er de ladet opp og Spotify får et nytt liv hos meg. Jeg kan høre musikk eller podcast mens jeg rydder hus, legger barn eller annet.

Jeg innser at de kommer til å bli mye brukt.

Jeg skal også komme i gang med treningen igjen, har gått ganske trått med den det siste halvåret.
Masse lykke til med å bli gravid :)

Takk:)

Har nesten ikke trent siden eg giftet meg 18.september. og vekta har gått oppover. Vært litt stress og mye små spising. Har masse treningsutstyr nede i kjelleren. Må bare komme meg ned å begynne ;)

Jeg ønsket meg trådløse øreplugger uten helt å vite hva jeg skulle bruke dem til, bare at jeg tenkte det hadde vært kjekt.

Jeg fikk i julegave.
Jeg har ikke åpnet pakken før i dag. Nå er de ladet opp og Spotify får et nytt liv hos meg. Jeg kan høre musikk eller podcast mens jeg rydder hus, legger barn eller annet.

Jeg ønsker meg trådløse øreplugger til når jeg er ute og går tur

Takk:)

Har nesten ikke trent siden eg giftet meg 18.september. og vekta har gått oppover. Vært litt stress og mye små spising. Har masse treningsutstyr nede i kjelleren. Må bare komme meg ned å begynne ;)
Jeg ble 100% sykemeldt i slutten av september på grunn av utbrendthet.
Hadde egentlig vært syk siden før sommerferien og hadde ingen energi den perioden.
Er nå 50% tilbake på jobb, og den eneste grunnen til at jeg fremdeles er noe sykemeldt er for at man skal være sikker på at jeg ikke starter for hardt og får tilbakefall.
Jeg trener ved å være ute å gå fort eller løpe utendørs

Jeg ønsker meg trådløse øreplugger til når jeg er ute og går tur
Det også, men for meg er det en frihet inne å kunne høre på det jeg vil, mens mannen ser en serie på kjøkkenet mens han vasker opp og en unge eller to spiller et eller annet, med høytaler på telefon med kusina.

Og dessuten kunne høre camping - podkast midt på vinteren, uten at mannen blir helt oppgitt ;)

Hadde egentlig vært syk siden før sommerferien og hadde ingen energi den perioden.
Er nå 50% tilbake på jobb, og den eneste grunnen til at jeg fremdeles er noe sykemeldt er for at man skal være sikker på at jeg ikke starter for hardt og får tilbakefall.
Håper det går fint fremover med jobb og alt.

Jeg tror det skal gå utmerket :)
Er utrolig glad for å komme i gang igjen :)
Og når det kommer til trening, tror jeg kommer til å komme over 25.000 skritt i dag :)
Jeg har ikke hatt skritteller /klokke på lenge

Det ønsket jeg meg også til jul, men fikk ørepropper. Ønsker meg smartklokke til bursdagen da. Lider ingen nød av å ikke telle skrittene mine. Som i dag utelukkende er tatt inne. Kombinert trøtt etter i går. Rydde hus til besøk i morgen og underkjølt regn og is ute.

Godt nytt år!
Jeg har kun et ønske, og det er å bli mer positiv! Har kommet inn i en spiral jeg vil ut av og finne tilbake til den gamle meg :)

Eg burde nok blitt sykemeldt. For eg hadde ganske tydelige humørsvingninger heime og alltid trøtt. Jobber i barnehage. Og på min avdeling ble 3 stk sykemeldt med ulike grunner. Derfor eg ikke følte eg kunne gjøre det. Er 5 ansatte på den avdelingen. Fra 3 januar er alle ansatte 100% tilbake. Så da håper eg det blir bedre. Er barnehagelærer så ble mye i en periode.

Bonus at det er søndag i dag.

6 åringen våknet klokka 7.15 sint. Sikt fordi hun er trøtt men ikke klarer å sove mer.

De to eldste sovnet etter meg i går. 13 åringen fordi han ikke vil legge seg, men han sovner fort da. Og våknet nok snart av seg selv. 10 åringen er derimot b menneske og ble sendt i seng sånn rundt 21 men var fortsatt våken halvannen time senere. Klarer ikke sovne
Hun må nok vekkes om hun ikke skal sove et par timer til. Jeg vil vekke henne i håp om at hun sovner lettere i kveld, men hun kommer til å slite førte uka av skolen uansett.

Men bonus at ikke jeg skal starte overtiden i dag.

I dag skal test nr 10 tas( nr 12 hvis hurtigtest telles med). Så lei av testing, karantene, osv. Må i fritidskarantene fra i morgen hvis testen er negativ. Det er så dumt opplegg:P

Jeg fikk i julegave.

Så gøy. Jeg bruker oxå mine ens jeg vasker lager mat rydder mm

Altså. Jeg hører ikke på musikk mens jeg legger barn. Det kom feil ut. Men jeg sitter i stillhet inne hos yngste etter at jeg har lagt henne. Og venter på at hun sovner. Da kan jeg høre på musikk tenker jeg. Selvsagt ikke mens jeg legger henne. Da har hun min fulle oppmerksomhet.

I dag skal test nr 10 tas( nr 12 hvis hurtigtest telles med). Så lei av testing, karantene, osv. Må i fritidskarantene fra i morgen hvis testen er negativ. Det er så dumt opplegg:p
Ånei, ikke fritidskarantene:wacky:

Året begynner sakte

Søndag i dag. Planleggingsdag i skole og Sfo i morgen. Hverdag fra tirsdag

Skolen begynner imorgen og barna skall teste seg før skolestart :) Jeg gleder meg at få litt aleine tid uten barna rund meg men jeg vil savne de late dagene vi hadde sammen :p

Skolen begynner imorgen og barna skall teste seg før skolestart :) Jeg gleder meg at få litt aleine tid uten barna rund meg men jeg vil savne de late dagene vi hadde sammen :p
Her begynner også skolen igjen i morgen og alle elever skal teste seg før skolen.
Skolen er i gult, og redusert åpningstid på SFO.
Jeg skal også begynne å jobb 50% i morgen

Back
Topp