Januar 2022

Barn og mann har vart i nærkontakt så nå føler meg meg litt aleine :pGår bare og venter på positiv test på de.

Barn og mann har vart i nærkontakt så nå føler meg meg litt aleine :pGår bare og venter på positiv test på de.
Masse lykke til.
XXXX for at de ikke er smittet

De 2 siste ukene har det var mye smitte i barnas klasse men vår har heldigvis ikke blitt smitte ennå.
Er ekstremt mye smitte her også, men barna har gått klar foreløpig.
Håper det hoder seg borte fra oss til Lille U ikke har vannkopper lenger, har ikke mye lyst til at han får begge deler samtidig

Er ekstremt mye smitte her også, men barna har gått klar foreløpig.
Håper det hoder seg borte fra oss til Lille U ikke har vannkopper lenger, har ikke mye lyst til at han får begge deler samtidig
De skjønner jeg. Har en venninne der barna var spysyken og hun har korona nå. Det må vær tuft. Her har min eldste hatt vannkopper men de 2 andre fikk aldri det.

Har jeg lov til å være bekymret nå, eller er jeg bare en litt for stor hønemor?

Det er fryktelig mye smitte i kommunen vi bor i og på skolen til barna.
Sitter nå med en "liten" gutt med vannkopper.
Hva viss vi får smitte i huset nå?
Dersom Lille U blir smittet nå vil han bli smittet nå som han allerede er syk og få 2 forskjellige virusinfeksjoner samtidig :(

Har jeg lov til å være bekymret nå, eller er jeg bare en litt for stor hønemor?

Det er fryktelig mye smitte i kommunen vi bor i og på skolen til barna.
Sitter nå med en "liten" gutt med vannkopper.
Hva viss vi får smitte i huset nå?
Dersom Lille U blir smittet nå vil han bli smittet nå som han allerede er syk og få 2 forskjellige virusinfeksjoner samtidig :(
Skriver dette.
Det går 40 minutter så får vi beskjed om smitte i klassen til frøkna....

Skriver dette.
Det går 40 minutter så får vi beskjed om smitte i klassen til frøkna....
Uff ja. Skjønne godt hva du meiner. Har en venninne det vår barn går i samme klasse. Han har fått negativ test hitils fast mer en halvparten av klassen har vart vekke pga korona men så begynte minste (bhg) med spysjuke i helgen og i går fikk hun positiv test. Nå har han med mye smitte i klassen fått spysjuke . Stor påkjenning det at vær allreden syk og ha smitte i nærheten/hus.

Du er ikke den eneste.
Lille U kom ned til oss i 2 tiden i natt og ville ligge veldig tett inntil mamma. Koselig det, men jeg fikk ikke sovet så godt og har vondt i ryggen og nakken.
Huff da.

Minstemor her kommer hver eneste natt. En gang mellom 23 og 06 går hun på do og kommer da inn til oss. Oftest mellom 24 og 02.

Men i det minste sover jeg godt selv om hun ligger der da. Hun sovner på et blunk også sover vi

Huff da.

Minstemor her kommer hver eneste natt. En gang mellom 23 og 06 går hun på do og kommer da inn til oss. Oftest mellom 24 og 02.

Men i det minste sover jeg godt selv om hun ligger der da. Hun sovner på et blunk også sover vi
Han kommer ned 3-4 netter i uken, men var mer klengete i natt siden han er syk.

Men trøtt er jeg likevel. Litt hodepine. Sliten. Og bare tirsdag. Egentlig kontoret til 20+, men grunnet kombo av hodepine og logistikken rundt kl 17 hjemme, så sitter jeg på hjemmekontor i dag også. Frister veldig å gå og sove en time. Men jeg har pass og stell av barn - kostnader å innrapportere til altinn så folka får det på selvangivelsene sine. Jeg har faktura å lage, faktura å betale. Tilskudd å inntektsføre og avstemme mot betaling. Lån å renteberegne. Avstemme. Årsoppgjør.

Back
Topp