Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til.Barn og mann har vart i nærkontakt så nå føler meg meg litt aleineGår bare og venter på positiv test på de.
De 2 siste ukene har det var mye smitte i barnas klasse men vår har heldigvis ikke blitt smitte ennå.Masse lykke til.
XXXX for at de ikke er smittet
Er ekstremt mye smitte her også, men barna har gått klar foreløpig.De 2 siste ukene har det var mye smitte i barnas klasse men vår har heldigvis ikke blitt smitte ennå.
De skjønner jeg. Har en venninne der barna var spysyken og hun har korona nå. Det må vær tuft. Her har min eldste hatt vannkopper men de 2 andre fikk aldri det.Er ekstremt mye smitte her også, men barna har gått klar foreløpig.
Håper det hoder seg borte fra oss til Lille U ikke har vannkopper lenger, har ikke mye lyst til at han får begge deler samtidig
Du to eldste hadde vannkopper før vi fikk Lille U så de er tryggeDe skjønner jeg. Har en venninne der barna var spysyken og hun har korona nå. Det må vær tuft. Her har min eldste hatt vannkopper men de 2 andre fikk aldri det.
Så braDu to eldste hadde vannkopper før vi fikk Lille U så de er trygge![]()
Så bra, håper det betyr at han kan få den hjelpen han trenger.Da har mannen fått IBS diagnose. Forklarer mye. Endelig en lege som lyttet. Så får vi finne ut av mat og sånt fremover
Det håper jeg og. Skal lese om fodmap osv nå så får vi se. Han har slitt lenge.Så bra, håper det betyr at han kan få den hjelpen han trenger.
Masse lykke til videre
Skriver dette.Har jeg lov til å være bekymret nå, eller er jeg bare en litt for stor hønemor?
Det er fryktelig mye smitte i kommunen vi bor i og på skolen til barna.
Sitter nå med en "liten" gutt med vannkopper.
Hva viss vi får smitte i huset nå?
Dersom Lille U blir smittet nå vil han bli smittet nå som han allerede er syk og få 2 forskjellige virusinfeksjoner samtidig![]()
Håper dere slipper å få det i hus akkurat nåSkriver dette.
Det går 40 minutter så får vi beskjed om smitte i klassen til frøkna....
Det gjør jeg også.Håper dere slipper å få det i hus akkurat nå
Uff ja. Skjønne godt hva du meiner. Har en venninne det vår barn går i samme klasse. Han har fått negativ test hitils fast mer en halvparten av klassen har vart vekke pga korona men så begynte minste (bhg) med spysjuke i helgen og i går fikk hun positiv test. Nå har han med mye smitte i klassen fått spysjuke . Stor påkjenning det at vær allreden syk og ha smitte i nærheten/hus.Skriver dette.
Det går 40 minutter så får vi beskjed om smitte i klassen til frøkna....
Du er ikke den eneste.Tirsdag og jeg er så trøttklarer knapt sitte oppe
.
Huff da.Du er ikke den eneste.
Lille U kom ned til oss i 2 tiden i natt og ville ligge veldig tett inntil mamma. Koselig det, men jeg fikk ikke sovet så godt og har vondt i ryggen og nakken.
Han kommer ned 3-4 netter i uken, men var mer klengete i natt siden han er syk.Huff da.
Minstemor her kommer hver eneste natt. En gang mellom 23 og 06 går hun på do og kommer da inn til oss. Oftest mellom 24 og 02.
Men i det minste sover jeg godt selv om hun ligger der da. Hun sovner på et blunk også sover vi