Det måtte til nå, sto egentlig på lista i fjor også , men lampe var vanskelig å finne gor sære meg …men dette året sksl mye ordnes og fikses, så godt å komme i gangDer var kaldt ja. Her er rundt 0 også snør det tett.
Kjekt med nye møbler og lys da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det måtte til nå, sto egentlig på lista i fjor også , men lampe var vanskelig å finne gor sære meg …men dette året sksl mye ordnes og fikses, så godt å komme i gangDer var kaldt ja. Her er rundt 0 også snør det tett.
Kjekt med nye møbler og lys da
Det måtte til nå, sto egentlig på lista i fjor også , men lampe var vanskelig å finne gor sære meg …men dette året sksl mye ordnes og fikses, så godt å komme i gang
God bedring til degGodt nyttårStarta året med forkjølelse, der me avslutta året med oppkast 1 juledag. Som leder på jobb seie, me har lavere immunforsvar no, så håpa eg på betring
![]()
Er sånn hos flere ja.Litt av hvert som burde fikses her også, men vi får se hva som prioriteres, og ikke minst, finne noe som faller i smak. Og vår gjennomføringsevne og min beslutningsvegring...
Jeg bruker bare notes og deler med mannenNoen som vet om en handlelisteapp som kan brukes med iPhone, og på applewatch, mulig det ikke finnes engang
Gratulerer.Da feirer vi 10 års bryllupsdag![]()
God morgen.
Lørdag.
Plan for helga:rydde vekk jula.
Drøm for helga:skitur med familien i moegen, som fordrer innkjøp av nye ski og skisko til eldste.
GratulererDa feirer vi 10 års bryllupsdag![]()
GratulererDa feirer vi 10 års bryllupsdag![]()