Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaI ny fritidskarantene før jeg er ute av den andre![]()
ÆsjdaI ny fritidskarantene før jeg er ute av den andre![]()
Det er vel noe sånt kanskje. Jeg klarer ikke å følge med på reglene. Har ikke fått svar på testen i går enda engang, så må jeg i gang igjenHahamen er det slik at man først havner i ordentlig karantene i tre dager, for så å teste seg slik at man da havner fritidskarantene?
![]()
Så utrolig kjedelig.I ny fritidskarantene før jeg er ute av den andre![]()
Veldig kjedelig. Denne gangen er jeg veldig tett på , så nå er jeg faktisk litt mer urolig enn jeg har vært før. Synes det er litt merkelig at jeg kan dra på jobb som vanlig og kanskje smitte mange eldre og syke før jeg selv får en positiv test. Hvordan gikk det med de smittede da? Ble de veldig syke?Så utrolig kjedelig.
Fått vite om to personer som er smittet i dag som jeg vet hvem er i virkeligheten, har riktignok ikke hatt nærkontakt med dem, men det føles litt for nært.
Fetteren min og hans familie satt smittet i isolasjon siden de var smittet i hele julen
Jeg syns det er noe tull. Kan gå til de aller mest sårbare, som kolspasientene, brukere med lungekreft og generelt underliggende sykdommerVeldig kjedelig. Denne gangen er jeg veldig tett på , så nå er jeg faktisk litt mer urolig enn jeg har vært før. Synes det er litt merkelig at jeg kan dra på jobb som vanlig og kanskje smitte mange eldre og syke før jeg selv får en positiv test. Hvordan gikk det med de smittede da? Ble de veldig syke?

Helt tullete.Jeg syns det er noe tull. Kan gå til de aller mest sårbare, som kolspasientene, brukere med lungekreft og generelt underliggende sykdommer![]()
Han ene jeg fikk vite om i dag tror jeg ikke føler seg så bra, men ikke så ille at han er på sykehuset.Veldig kjedelig. Denne gangen er jeg veldig tett på , så nå er jeg faktisk litt mer urolig enn jeg har vært før. Synes det er litt merkelig at jeg kan dra på jobb som vanlig og kanskje smitte mange eldre og syke før jeg selv får en positiv test. Hvordan gikk det med de smittede da? Ble de veldig syke?
Så tregtI ny fritidskarantene før jeg er ute av den andre![]()
God bedringGodt nyttårStarta året med forkjølelse, der me avslutta året med oppkast 1 juledag. Som leder på jobb seie, me har lavere immunforsvar no, så håpa eg på betring
![]()
Der var kaldt ja. Her er rundt 0 også snør det tett.Fytti så kaldt , 13 minus! Var kaldt å gå tur i kveld
Fått kjøpt ny lampe til å ha over spisestuebord , neste pp lista er baderomsmøbel nede, så skapdører på badet nede for å skjule vaskemaskin osv..