Januar 2022

Men jeg liker ikke tallene jeg heller altså. De er høye. Meget høye. Både lokalt og nasjonalt er det høye tall og jeg er spent på å se utviklingen. Og sykehustsllene.

Haha:p men er det slik at man først havner i ordentlig karantene i tre dager, for så å teste seg slik at man da havner fritidskarantene? :)
Det er vel noe sånt kanskje. Jeg klarer ikke å følge med på reglene. Har ikke fått svar på testen i går enda engang, så må jeg i gang igjen:P

I ny fritidskarantene før jeg er ute av den andre:rolleyes:
Så utrolig kjedelig.
Fått vite om to personer som er smittet i dag som jeg vet hvem er i virkeligheten, har riktignok ikke hatt nærkontakt med dem, men det føles litt for nært.
Fetteren min og hans familie satt smittet i isolasjon siden de var smittet i hele julen

Så utrolig kjedelig.
Fått vite om to personer som er smittet i dag som jeg vet hvem er i virkeligheten, har riktignok ikke hatt nærkontakt med dem, men det føles litt for nært.
Fetteren min og hans familie satt smittet i isolasjon siden de var smittet i hele julen
Veldig kjedelig. Denne gangen er jeg veldig tett på , så nå er jeg faktisk litt mer urolig enn jeg har vært før. Synes det er litt merkelig at jeg kan dra på jobb som vanlig og kanskje smitte mange eldre og syke før jeg selv får en positiv test. Hvordan gikk det med de smittede da? Ble de veldig syke?

Sånn deilig når jeg har en jenta som gjør skrive, matte og engelsk lekse mandag og tirsdag :) så har vi bare lesing de andre dagene:)
Mens eldste gutt er litt treigere :p han har alltid god tid og til slutt så angrer han på at han ikke gjor de før :p

Veldig kjedelig. Denne gangen er jeg veldig tett på , så nå er jeg faktisk litt mer urolig enn jeg har vært før. Synes det er litt merkelig at jeg kan dra på jobb som vanlig og kanskje smitte mange eldre og syke før jeg selv får en positiv test. Hvordan gikk det med de smittede da? Ble de veldig syke?
Jeg syns det er noe tull. Kan gå til de aller mest sårbare, som kolspasientene, brukere med lungekreft og generelt underliggende sykdommer :facepalm:

Kløe kløe prikker prikker :( blir litt små gal av dette her. Fikk time hos lege imorgen

Han ene jeg fikk vite om i dag tror jeg ikke føler seg så bra, men ikke så ille at han er på sykehuset.
De andre tok test siden de var nærkontakter og ikke har merket så mye

Godt nyttår:D Starta året med forkjølelse, der me avslutta året med oppkast 1 juledag. Som leder på jobb seie, me har lavere immunforsvar no, så håpa eg på betring:)

Det snør det snør....

Og skal fortsette å være kaldt til mandag ettermiddag.

Derved ser jeg en mulig åpning for en skitur på sødnag dersom
1)vi får tak i, låne eller kjøpe, ski, skisko og staver til eldstemann. Meget mulig kan han bruke mine sko. I så fall kan han eller jeg overta mamma sine som jeg mener er samme størrelse som mine. For hun går ikke på ski lenger uansett. Men om skiene hennes blir for lange til ham. Det kan være. Søstra har overtatt de forrige, sko, ski og staver. Testet utenfif huset i dag. Litt dårlig glid. Sier hun. Ikke så rart de er jo ikke smurt i år ;)

2)fakrisk alle tre ungene frivillig blir med. Jeg orker ikke krangle med eldstemann

3)mannen ikke jobber

4)mannen er villig til å bidra til 1-3.

Litt mange hvis?

Mandag skal der begynne å regne også på fjellet så det er liksom å utnytte helga.

Mellomste skal i bursdag til naboen på lørdag fra 15 så det er ikke en god skitur - dag. Annet enn å sende jentene ut rundt huset. Eldstemann synes han har vokst fra det. Og får bare på ski på fjellet.
Men kan være en aktuell dag for punkt 1.

Godt nyttår:D Starta året med forkjølelse, der me avslutta året med oppkast 1 juledag. Som leder på jobb seie, me har lavere immunforsvar no, så håpa eg på betring:)
God bedring

Fytti så kaldt , 13 minus! Var kaldt å gå tur i kveld
Fått kjøpt ny lampe til å ha over spisestuebord , neste pp lista er baderomsmøbel nede, så skapdører på badet nede for å skjule vaskemaskin osv..

Fytti så kaldt , 13 minus! Var kaldt å gå tur i kveld
Fått kjøpt ny lampe til å ha over spisestuebord , neste pp lista er baderomsmøbel nede, så skapdører på badet nede for å skjule vaskemaskin osv..
Der var kaldt ja. Her er rundt 0 også snør det tett.

Kjekt med nye møbler og lys da

Back
Topp