Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våknet med tett nese og sår hals i dagBlir vel ENDA en koronatest på meg, for noe dritt! Jeg har bittelittegranne helseangst, så denne pandemien har vært rimelig strevsom
Og nå er jeg stressa for at en forkjølelse skal ødelegge for en potensiell graviditet... Vet det er en teit tankegang, men så ER jeg teit også da
Forøvrig 6 dpo og ingen menssmerter so farTrenger jo ikke å bety noe kanskje, men jeg tar det som et godt tegn
![]()

Æsj, satser på testen blir negativ (koronatesten altsåVåknet med tett nese og sår hals i dagBlir vel ENDA en koronatest på meg, for noe dritt! Jeg har bittelittegranne helseangst, så denne pandemien har vært rimelig strevsom
Og nå er jeg stressa for at en forkjølelse skal ødelegge for en potensiell graviditet... Vet det er en teit tankegang, men så ER jeg teit også da
Forøvrig 6 dpo og ingen menssmerter so farTrenger jo ikke å bety noe kanskje, men jeg tar det som et godt tegn
![]()

Æsj, satser på testen blir negativ (koronatesten altså), og at det bare er en bittelille forkjølelse som fort går over. Embryoen i magen (som jeg tror og håper at det er minst en av) har det sikkert helt flott for det
6 dpo allerede, denne uken gikk skikkelig fort synes jeg. Lovende at det er stille og rolig så langt, jeg håper for deg![]()
Ny ul mandag på cd11, spent på utviklingen ila helga
Noen som har erfaring med hvor raskt slimhinnen vokser? Føler kanskje den var litt snau i dag, men follikkelen er jo også langt unna, så...
Ingen erfaring med hvor rask ting vokser nedi der, men uansett gode nyheter at EL er lite stykke unna daCd8 og i dag fikk jeg målt slimhinne på 4mm og største follikkel på høyre side på 8mm. Dvs el er et stykke unna og havner mest trolig ikke på mandag/tirsdag!Ny ul mandag på cd11, spent på utviklingen ila helga
Noen som har erfaring med hvor raskt slimhinnen vokser? Føler kanskje den var litt snau i dag, men follikkelen er jo også langt unna, så...
![]()
Blir spennende å se på mandag 
15 egg ut og slimhinnen på 10,5 cm. Blir icsi og forhåbentlig innsett på onsdag hvis det blir noe å sette tilbake. Får besked i morgen formiddag hvordan befruktningen har gått 

Gratulerer med flott fangstDa var egguttak ferdig for min del15 egg ut og slimhinnen på 10,5 cm. Blir icsi og forhåbentlig innsett på onsdag hvis det blir noe å sette tilbake. Får besked i morgen formiddag hvordan befruktningen har gått
![]()
Blir spennende med beskjed i morgen om hvor mange som er blitt befruktet.
Da var egguttak ferdig for min del15 egg ut og slimhinnen på 10,5 cm. Blir icsi og forhåbentlig innsett på onsdag hvis det blir noe å sette tilbake. Får besked i morgen formiddag hvordan befruktningen har gått
![]()
Cd8 og i dag fikk jeg målt slimhinne på 4mm og største follikkel på høyre side på 8mm. Dvs el er et stykke unna og havner mest trolig ikke på mandag/tirsdag!Ny ul mandag på cd11, spent på utviklingen ila helga
![]()
Da var egguttak ferdig for min del15 egg ut og slimhinnen på 10,5 cm. Blir icsi og forhåbentlig innsett på onsdag hvis det blir noe å sette tilbake. Får besked i morgen formiddag hvordan befruktningen har gått
![]()
Lykke til med innsett i morgen![]()
Våknet med tett nese og sår hals i dagBlir vel ENDA en koronatest på meg, for noe dritt! Jeg har bittelittegranne helseangst, så denne pandemien har vært rimelig strevsom
![]()
Takk, veldig mye bedre enn uttaket jeg hadde for to år siden da jeg ble skikkelig overstimulert og ikke fikk fersk-innsett.. men nå ser det kanskje ut som det blir innsett hvis befruktning og utvikling går bra.. man vet jo aldriGratulerer med supert antall og et godt utgangspunkt! Utrolig spennende tid foran deg, du må oppdatere når du vet![]()