Hmm... Hvis du pleier å ha 35-dagerssykluser, da vil du kanskje ha el rundt cd 20/21 normalt sett, avhengig av hvor lang lutealfase du har. Sånn sett har du jo noen dager igjen før el eventuelt kommer naturlig sett daMen bra du får god oppfølging med blodprøver og sånn! De finner nok ut av det, så håper vi det blir en snarlig ordning på det
Hold oss oppdatert da!
Takk, det skal jeg
Det rare var jo at eggposene hadde blitt mindre mellom CD12 og CD16. Ellers hadde jeg tenkt som deg, at den kommer snart. Har brukt letrozol for første gang denne syklusen, mulig det ikke var noen god ide for min del- jeg vet ikke

Men bra du får god oppfølging med blodprøver og sånn! De finner nok ut av det, så håper vi det blir en snarlig ordning på det
Hold oss oppdatert da!
15 egg ut og slimhinnen på 10,5 cm. Blir icsi og forhåbentlig innsett på onsdag hvis det blir noe å sette tilbake. Får besked i morgen formiddag hvordan befruktningen har gått 
Krysser fingrene! Jeg hadde selv uttak på mandag, og innsett onsdag. ICSI, slik som deg.
Men det var bare ett egg som hadde utviklet seg perfekt etter befruktning, og det ble satt inn på onsdag. De håper at to av de andre vil komme seg, og være bra nok for nedfrysning på søndag, men det er like sannsynlig at vi ikke får noen, sa de. Så jeg hååper. Har uansett en god følelse på den som ble satt inn. Med 7stk så har du iallefall et godt utgangspunkt! 
Hvor mange dpo er du i dag?
Sender deg en god klem!