Blæ!! Fått en skikkelig dårlig følelse i dag. 8 dpo, og svakt farget Lutinus i dag.. Lover ikke bra![]()
Men det er mange som får blødninger av Lutinus har jeg skjønt, uten at det er noe galt! Trenger ikke å bety noe ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæ!! Fått en skikkelig dårlig følelse i dag. 8 dpo, og svakt farget Lutinus i dag.. Lover ikke bra![]()
Det lover bra! Sååå spent på testen din på mandag![]()
Takk, dere er gode å ha
Er 14 dpo i dag, så en test i går kveld burde ha vist noe om det var noe der. Har 1 igjen på frys på Riksen, så blir nok å ringe riksen på mandag og fortelle om negativ test og høre hvordan kapasiteten er i februar. Så satser på nytt fryseforsøk i februar.
Men om ikke det skulle gå heller, så blir det en liten pause. Skal begynne i ny jobb 1.4. Og orker ikke tanken på full ny stimuleringsrunde samtidig som ny jobb. Så vi får bare krysse fingrene for den siste lille eskimoen![]()
Begynner å kjenne noe nåFår bare prøve å tenke positivt likevel, men jeg mista litt piffen nå...

Hva kjenner du på? Kan det like gjerne være symptomer?![]()
Med førstemann kjente jeg ingenting sånt før rundt uke 7...Er vel noen som kjenner "festesmerter", og 7dpo kan det vel veldig godt være noe sånt? Og alle svangerskap er ulike sies det (ikke at jeg har så mye erfaring med det selv daDet strekker nedover mot lysken på begge sider. Det er vel for tidlig med symptomer 7 dpo?Med førstemann kjente jeg ingenting sånt før rundt uke 7...
), så tror ikke du skal sammenligne altfor mye med første
jeg har troen!!!Det strekker nedover mot lysken på begge sider. Det er vel for tidlig med symptomer 7 dpo?Med førstemann kjente jeg ingenting sånt før rundt uke 7...

Er vel noen som kjenner "festesmerter", og 7dpo kan det vel veldig godt være noe sånt? Og alle svangerskap er ulike sies det (ikke at jeg har så mye erfaring med det selv da), så tror ikke du skal sammenligne altfor mye med første
jeg har troen!!!
EDIT: hvor lang lutealfase pleier du å ha? Når er IKM?
Har heller ingen erfaring med graviditet selv, men har lest her inne at mange opplever svangerskapene ulikt! Jeg har troa for deg![]()
Men det er mange som får blødninger av Lutinus har jeg skjønt, uten at det er noe galt! Trenger ikke å bety noe ❤

Ja, det er sant. Men den ene gange jeg ble gravid (men mistet uke 9), hadde jeg ingenting farge.. Mens alle mislykka forsøk starter det alltid sånn her. Så litt vanskelig å holde motet oppe![]()
Sender deg en klem og litt håp!Du trenger ikke å ta deg sammen for oss altså, er det noen som kan relatere til alle de rare tankene og følelsene man får i dpo-land, så er det denne fine gjengen herJoda, det kan jo hendeMen har ingen god erfaring med vondter i dpo land. Jeg har 28 dagers syklus. Venter mensen om 7 dager, men appen min mener det er om 8 dager.
Huff, ikke meningen å være negativ, skal virkelig prøve å ta meg sammen! Takk for oppmuntring ❤

Ja, det er sant. Men den ene gange jeg ble gravid (men mistet uke 9), hadde jeg ingenting farge.. Mens alle mislykka forsøk starter det alltid sånn her. Så litt vanskelig å holde motet oppe![]()
Du trenger ikke å ta deg sammen for oss altså, er det noen som kan relatere til alle de rare tankene og følelsene man får i dpo-land, så er det denne fine gjengen her
Skjønner så utrolig godt bekymringene, og hvor fort det svinger mellom å være skikkelig optimistisk til å miste fullstendig troen mellom hvert dobesøk omtrent![]()
Jeg skjønner veldig godt at du bruker tidligere forsøk som målestokk, gjør akkurat det samme selv. Håper likevel at det er annerledes denne gang ❤
håper for deg også
Det jeg kjente i går forsvant ganske kjapt, og i dag har jeg så smått fått ømme pupper. Det har jeg aldri hatt før, kun den gangen jeg var gravid 
8 dpo og her er håpet tent for fullt igjen! Snakk om å svinge fra de dypeste daler til de høyeste topper rasktDet jeg kjente i går forsvant ganske kjapt, og i dag har jeg så smått fått ømme pupper. Det har jeg aldri hatt før, kun den gangen jeg var gravid
Tenk om...? Jeg er så redd for at kroppen tuller med meg![]()

Åh, dette hørtes skikkelig lovende ut8 dpo og her er håpet tent for fullt igjen! Snakk om å svinge fra de dypeste daler til de høyeste topper rasktDet jeg kjente i går forsvant ganske kjapt, og i dag har jeg så smått fått ømme pupper. Det har jeg aldri hatt før, kun den gangen jeg var gravid
Tenk om...? Jeg er så redd for at kroppen tuller med meg![]()
det er fortsatt planen å ta første test i morgen? Er så spent!!!! 
Åh, dette hørtes skikkelig lovende utdet er fortsatt planen å ta første test i morgen? Er så spent!!!!
![]()
Tar Babyplan tidlig først, og hvis det kommer så mye som en skygge skal jeg dobbeltsjekke med andre typer tester
Er så nervøs at jeg sikkert drar på meg magesår i løpet av dagen 
Høres ut som en veldig god og grundig gjennomtenkt planJepp, har allerede lagt frem urinkopp og test(er)Tar Babyplan tidlig først, og hvis det kommer så mye som en skygge skal jeg dobbeltsjekke med andre typer tester
Har forstått at mange har opplevd skygge med Babyplan sine i det siste
Er så nervøs at jeg sikkert drar på meg magesår i løpet av dagen
![]()