Januar 2021

Nei, men var egentlig ikke noe spesielt å se uansett, sånn sett :p

Fikk du mulighet til å ta bilde av blastoen evt fikk utskrift? Det har jeg så lyst til for mannen sin del:shy:

Ny UL i påvente av FER i dag, CD 16, og INGENTING har skjedd! Eggposen på 11 var nå under 10 og slimhinnen var likt som på CD12, 7-8 mm.... Sannsynligvis ingen EL denne mnd.
Tok blodprøve for å sjekke hvor jeg egentlig er i syklus, men det ser ikke lovende ut mtp innsett:(

Hun nevnte noe om at man kunne begynne på østrogen og gå over i styrt syklus alt nå, men det har jeg aldri hørt om før. Noen som har vært borti det noen gang?

Nooo, så typisk:wideyed: Har du hatt så sein el noen gang? Er det noen grunn til sykluskluss tror du? Har ikke noe erfaring med overgang til styrt...

Fikk du mulighet til å ta bilde av blastoen evt fikk utskrift? Det har jeg så lyst til for mannen sin del:shy:

Altså.. de tok utvendig ultralyd, mens de plasserte opp et kateter. Kateteret var knapt synlig på UL, og blastoen syntes heller ikke.. La jeg godvilja til, kunne jeg kanskje skimte en prikk :P
Det var rett og slett ikke mye å se :P
Jeg tok ikke inn tlf, og spurte ikke heller, men.. det er ingenting i veien for å SPØRRE om du får lov til å filme UL skjermen :)
(Men, ja, jeg synes ikke selv det egentlig var noe å se :P tanken min var bare: "Var det alt, og så er det gjort?") :)

Altså.. de tok utvendig ultralyd, mens de plasserte opp et kateter. Kateteret var knapt synlig på UL, og blastoen syntes heller ikke.. La jeg godvilja til, kunne jeg kanskje skimte en prikk :p
Det var rett og slett ikke mye å se :p
Jeg tok ikke inn tlf, og spurte ikke heller, men.. det er ingenting i veien for å SPØRRE om du får lov til å filme UL skjermen :)
(Men, ja, jeg synes ikke selv det egentlig var noe å se :p tanken min var bare: "Var det alt, og så er det gjort?") :)

Åja, sånn ja! Jeg tenkte mer på bilde av selve blastoen fra mikroskopet - har lest at det er noen som får muligheten til det :p Men herlig at det gikk så fort!

Nooo, så typisk:wideyed: Har du hatt så sein el noen gang? Er det noen grunn til sykluskluss tror du? Har ikke noe erfaring med overgang til styrt...

Vet ikke, aldri testet etter EL, men har regelmessig mens ca hver 35 dag. Og ja, vært litt kluss og enda leeeengre sykluser under IVF behandling, men jeg antar det er kroppens hevn for all spenningen:p
Lurer fælt på veien videre nå, men får ikke vite noe før blodprøvesvaret er klart, de skulle ringe på søndag:nailbiting:

Åja, sånn ja! Jeg tenkte mer på bilde av selve blastoen fra mikroskopet - har lest at det er noen som får muligheten til det :p Men herlig at det gikk så fort!

Innen jeg kom inn i rommet, virket det som om de allerede hadde lastet blastoen på kateteret sitt :P Gikk veldig fort, og ettersom de var 20 min sen, så tror jeg de hadde det ganske travelt i dag :P Jeg greide også glemme papirene mine i resepsjonen, og prøvde ringe kontoret, men tok meg 20 min med ringing før jeg greide komme gjennom (.. men det ordna seg!).
Var fullstendig susete i hodet på vei ut, jeg. :P

Uansett, kan hende det blir roligere når du skal inn, og at de har mer tid. :) Jeg var mer opptatt av at jeg følte jeg hadde lutinusrester overalt (morgendosen rant selvsagt ut akkurat i den timen mellom siste tisse-pause og timen), og at jeg VIRKELIG måtte tisse. Perfekt forhold for innsett - ikke perfekt for meg som ikke greier tenke med blæren full. ;P

Ny UL i påvente av FER i dag, CD 16, og INGENTING har skjedd! Eggposen på 11 var nå under 10 og slimhinnen var likt som på CD12, 7-8 mm.... Sannsynligvis ingen EL denne mnd.
Tok blodprøve for å sjekke hvor jeg egentlig er i syklus, men det ser ikke lovende ut mtp innsett:(

Hun nevnte noe om at man kunne begynne på østrogen og gå over i styrt syklus alt nå, men det har jeg aldri hørt om før. Noen som har vært borti det noen gang?

Så kjedelig :(
Håper de finner ut av det, sånn at du får innsett denne runden. :)

Huff da :( Så rart at den har krympet? :wideyed: Skal du ha ny ultralydkontroll? Eller er det for sent? Håper virkelig det finnes en løsning her ❤

Testen i kveld var dessverre også negativ :( dumt at blodprøven først er på mandag og siden jeg ikke kan ta den på riksen må jeg vente 2-4 dager på svaret... det står at jeg skal fortsette på medisinene til man har fått bekreftet negativ blodprøve. Føles veldig unødvendig :shifty:

Jeg heier på alle dere :wav

Testen i kveld var dessverre også negativ :( dumt at blodprøven først er på mandag og siden jeg ikke kan ta den på riksen må jeg vente 2-4 dager på svaret... det står at jeg skal fortsette på medisinene til man har fått bekreftet negativ blodprøve. Føles veldig unødvendig :shifty:

Sender deg verdens største klem ❤ Hvordan ser veien ut videre for deg?

Lei meg på dine vegne :Heartred Hvor mange dpo er du i dag?

Jeg har alltid fått lov til å slutte på medisiner dersom hjemmetester er negativ og jeg får ordentlig blødning.. Når man vet forsøket er negativt er det noe herk å fortsette med medisinene syntes jeg:hungover:

Vet ikke, aldri testet etter EL, men har regelmessig mens ca hver 35 dag. Og ja, vært litt kluss og enda leeeengre sykluser under IVF behandling, men jeg antar det er kroppens hevn for all spenningen:p
Lurer fælt på veien videre nå, men får ikke vite noe før blodprøvesvaret er klart, de skulle ringe på søndag:nailbiting:

Hmm... Hvis du pleier å ha 35-dagerssykluser, da vil du kanskje ha el rundt cd 20/21 normalt sett, avhengig av hvor lang lutealfase du har. Sånn sett har du jo noen dager igjen før el eventuelt kommer naturlig sett da:dontknow Men bra du får god oppfølging med blodprøver og sånn! De finner nok ut av det, så håper vi det blir en snarlig ordning på det:hello2 Hold oss oppdatert da!

Innen jeg kom inn i rommet, virket det som om de allerede hadde lastet blastoen på kateteret sitt :p Gikk veldig fort, og ettersom de var 20 min sen, så tror jeg de hadde det ganske travelt i dag :p Jeg greide også glemme papirene mine i resepsjonen, og prøvde ringe kontoret, men tok meg 20 min med ringing før jeg greide komme gjennom (.. men det ordna seg!).
Var fullstendig susete i hodet på vei ut, jeg. :p

Uansett, kan hende det blir roligere når du skal inn, og at de har mer tid. :) Jeg var mer opptatt av at jeg følte jeg hadde lutinusrester overalt (morgendosen rant selvsagt ut akkurat i den timen mellom siste tisse-pause og timen), og at jeg VIRKELIG måtte tisse. Perfekt forhold for innsett - ikke perfekt for meg som ikke greier tenke med blæren full. ;P

Lett å bli litt surrete med alt som skjer:hilarious: Aaagh, ja, den lurinusen er noe kliss altså:hungover: Men hurra for at alt gikk fint!!

Så leit å høre:sorry: Sender deg en god klem!

Lett å bli litt surrete med alt som skjer:hilarious: Aaagh, ja, den lurinusen er noe kliss altså:hungover: Men hurra for at alt gikk fint!!

Ja, også føler jeg at jeg renner hele tiden. >< Merkelig den lutinusen. Ble skjedetørr MED EN GANG jeg startet på det. Men renner biter av tabletten ut halve døgnet (ser ut som det meste er ute etter 4-5t, men.. ja. Nei. Æsj). Må jo gå med bind/truseinnlegg hele tiden. Jeg HATER bind.. O.o

Ja, også føler jeg at jeg renner hele tiden. >< Merkelig den lutinusen. Ble skjedetørr MED EN GANG jeg startet på det. Men renner biter av tabletten ut halve døgnet (ser ut som det meste er ute etter 4-5t, men.. ja. Nei. Æsj). Må jo gå med bind/truseinnlegg hele tiden. Jeg HATER bind.. o_O

Dumt spm kanskje, men er menskopp et alternativ? Jeg begynte å bruke det for 2 år siden og sammenlignet med bind er det heaven! Bare å slippe å bruke truse på natten er argument nok for meg:hilarious:

Back
Topp