Januar 2021

Våknet med tett nese og sår hals i dag :banghead: Blir vel ENDA en koronatest på meg, for noe dritt! Jeg har bittelittegranne helseangst, så denne pandemien har vært rimelig strevsom :sorry: Og nå er jeg stressa for at en forkjølelse skal ødelegge for en potensiell graviditet... Vet det er en teit tankegang, men så ER jeg teit også da :hilarious:

Forøvrig 6 dpo og ingen menssmerter so far :D Trenger jo ikke å bety noe kanskje, men jeg tar det som et godt tegn :)

Ingenting er som å få kilt hjernen litt, som vi sier:hilarious:

Dette høres jo lovende ut:D

Få blei den digitale positiv etter 2 dager med blinkende :)
Spennende og se om det blir innsett på mandag eller tirsdag :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    13,8 KB · Visninger: 80
Våknet med tett nese og sår hals i dag :banghead: Blir vel ENDA en koronatest på meg, for noe dritt! Jeg har bittelittegranne helseangst, så denne pandemien har vært rimelig strevsom :sorry: Og nå er jeg stressa for at en forkjølelse skal ødelegge for en potensiell graviditet... Vet det er en teit tankegang, men så ER jeg teit også da :hilarious:

Forøvrig 6 dpo og ingen menssmerter so far :D Trenger jo ikke å bety noe kanskje, men jeg tar det som et godt tegn :)
Æsj, satser på testen blir negativ (koronatesten altså :D), og at det bare er en bitteliten forkjølelse som fort går over. Embryoen i magen (som jeg tror og håper at det er minst en av) har det sikkert helt flott for det ;)
6 dpo allerede, denne uken gikk skikkelig fort synes jeg. Lovende at det er stille og rolig så langt, jeg håper for deg :Heartred

Last edited:
Æsj, satser på testen blir negativ (koronatesten altså :D), og at det bare er en bittelille forkjølelse som fort går over. Embryoen i magen (som jeg tror og håper at det er minst en av) har det sikkert helt flott for det ;)
6 dpo allerede, denne uken gikk skikkelig fort synes jeg. Lovende at det er stille og rolig så langt, jeg håper for deg :Heartred

Den blir nok det ja, har nok bare blitt smitta av guttungen :) Det var veldig mildt hos han så satser på at det går fort over!

Helt sykt hvor fort det har gått denne gang! Jeg gruer meg litt til å teste da :oops: Er så redd for at jeg bare lurer meg selv og at det ikke er noe som helst inni der...

Lykke til med siste runde med testing for deg ❤

Cd8 og i dag fikk jeg målt slimhinne på 4mm og største follikkel på høyre side på 8mm. Dvs el er et stykke unna og havner mest trolig ikke på mandag/tirsdag!:angel8 Ny ul mandag på cd11, spent på utviklingen ila helga:joyful: Noen som har erfaring med hvor raskt slimhinnen vokser? Føler kanskje den var litt snau i dag, men follikkelen er jo også langt unna, så...:nailbiting:

Cd8 og i dag fikk jeg målt slimhinne på 4mm og største follikkel på høyre side på 8mm. Dvs el er et stykke unna og havner mest trolig ikke på mandag/tirsdag!:angel8 Ny ul mandag på cd11, spent på utviklingen ila helga:joyful: Noen som har erfaring med hvor raskt slimhinnen vokser? Føler kanskje den var litt snau i dag, men follikkelen er jo også langt unna, så...:nailbiting:
Ingen erfaring med hvor rask ting vokser nedi der, men uansett gode nyheter at EL er lite stykke unna da :woot: Blir spennende å se på mandag :joyful:

Da var egguttak ferdig for min del :happy: 15 egg ut og slimhinnen på 10,5 cm. Blir icsi og forhåbentlig innsett på onsdag hvis det blir noe å sette tilbake. Får besked i morgen formiddag hvordan befruktningen har gått :talk030:smiley-angelic001

Da var egguttak ferdig for min del :happy: 15 egg ut og slimhinnen på 10,5 cm. Blir icsi og forhåbentlig innsett på onsdag hvis det blir noe å sette tilbake. Får besked i morgen formiddag hvordan befruktningen har gått :talk030:smiley-angelic001
Gratulerer med flott fangst :woot: Blir spennende med beskjed i morgen om hvor mange som er blitt befruktet.

Kan forresten ikke finne deg på listen, vil du skrive det opp som nevnt i første innlegg? :joyful:

Gratulerer med supert antall og et godt utgangspunkt! Utrolig spennende tid foran deg, du må oppdatere når du vet:D

Jeg syns det høres greit ut sammenlignet med størrelsen på follikkelen :) Men jeg er ingen ekspert da!

Lykke til med innsett i morgen :woot:

Takk ! Første gang jeg har innsett, så aner ikke hva jeg kan vente. Nå er det litt over en time igjen, så jeg skal straks finne et toalett, og deretter pælme litt vann :p

Helseangst her og, har vært livredd for å bli forkjøla så jeg ikke fikk lov å komme til innsett eller noe, pga korona :p

Ser jeg ikke har fått meldt meg på her. 35 år- barn2. Icsi . Fertilitetssenteret. Uttak 15/1. mitt første barn er også icsi. Hadde 2 blastocyster på frys etter uttaket jeg fikk han på i 2019, men det ene overlevde ikke tining og det andre festet seg ikke. Så har hatt ny runde med stimulering nå, så fåe vi se hvordan det går.

Gratulerer med supert antall og et godt utgangspunkt! Utrolig spennende tid foran deg, du må oppdatere når du vet:D
Takk, veldig mye bedre enn uttaket jeg hadde for to år siden da jeg ble skikkelig overstimulert og ikke fikk fersk-innsett.. men nå ser det kanskje ut som det blir innsett hvis befruktning og utvikling går bra.. man vet jo aldri

Ny UL i påvente av FER i dag, CD 16, og INGENTING har skjedd! Eggposen på 11 var nå under 10 og slimhinnen var likt som på CD12, 7-8 mm.... Sannsynligvis ingen EL denne mnd.
Tok blodprøve for å sjekke hvor jeg egentlig er i syklus, men det ser ikke lovende ut mtp innsett:(

Hun nevnte noe om at man kunne begynne på østrogen og gå over i styrt syklus alt nå, men det har jeg aldri hørt om før. Noen som har vært borti det noen gang?

14 min forsinket nå, og jeg må sååå tisse, omg...

Back
Topp