Januar 2019

Du kan ta meg av lista, det blir ingen innsett i januar allikevel. Vi må nødt å ta en pause fra forsøk. Er snart helt på felgen her

Lykke til fine dere, krysser masse for bare positive tester!:Heartpink
Viktig å ta vare på seg selv oppi alt dette også. Lykke til videre:Heartbigred

Ikke for å være gledesdreper, og å lage mer bekymring, men for et år siden mistet jeg i uke 13. Så de magiske 12 ukene er ikke bombesikre......selv om ul noen dager før viste at alt var i orden i følge legen...
De er absolutt ikke bombesikre, men mente uke 12 OG vite at alt går bra, at man kunne fått en garanti for at resten blir plankekjøring :rolleyes:

Du kan ta meg av lista, det blir ingen innsett i januar allikevel. Vi må nødt å ta en pause fra forsøk. Er snart helt på felgen her

Klem til deg ❤️ Blir pause her også om dette går i vasken..

Hvordan teller man dpo og sånn i detta gamet? Jeg f.eks hadde uttak fredag og skal ha innsett mandag. Hvor begynner da min dpo? :wacky:

Jeg har sånn hjertebank/tung pust når jeg skal legge meg for tiden. Kjempeplagsomt og ekkelt! Kan det kanskje skyldes Progynova?

Jeg ER gravid jeg! :Heartbigred
Meeeen, det verste er igjen... :nailbiting: :nailbiting:

Vedlegg

• 12 DPO.JPG
    12 DPO.JPG
    732,3 KB · Visninger: 106
Jeg har sånn hjertebank/tung pust når jeg skal legge meg for tiden. Kjempeplagsomt og ekkelt! Kan det kanskje skyldes Progynova?
Jeg har ikke merka noe til dem. Men det kan det nok være. Tilsette hormoner kan gi mye rare bivirkninger.
Jeg sleit med det med p-piller mener jeg å huske, men jeg slutta for 11.5 år siden, så husker ikke helt.

Hei.
Jeg fikk også beskjed om at de trodde jeg kunne ha en polypp, men skal ha uttak på mandag så de skulle se nærmere på det da. Hvis det er det blir innsett avlyst! Jeg var også privat og tok masse undersøkelser for og finne ut av hvorfor vi ikke ble gravide. Der så de ingenting. Kjenner jeg blir ganske lei meg hvis det må stoppes nå rett før innsett! Fikk du beskjed om det var lang ventetid for å få fjernet den? Håper du får komme til fort.
Åh så kjipt at dei heller ikkje såg d hos deg... er du offentlig no? Har ikkje fått noko antydning om d, om d er 2 veker eller 3 mnd.. så føler meg litt snytt for at dei ikkje har sett det privat om det var mulighet. Har vore så fornøyd med privat, men etter å ha vore offentlig så er det fleire småting som etterkvart har blitt store som dei ikkje har gjort grundig nok... lykke til for deg i morgen! :) håper d går bra!

Tusen takk :) blir nok ikke innsett før ca uke 5, men digg å komme i gang med syklus. Blir naturlig denne gang så slipper den hekkans Progynova woohooo
Ja d blir deilig!! Blander eg eller var d du som tok menopur og reagerte litt på det el?...

Åh så kjipt at dei heller ikkje såg d hos deg... er du offentlig no? Har ikkje fått noko antydning om d, om d er 2 veker eller 3 mnd.. så føler meg litt snytt for at dei ikkje har sett det privat om det var mulighet. Har vore så fornøyd med privat, men etter å ha vore offentlig så er det fleire småting som etterkvart har blitt store som dei ikkje har gjort grundig nok... lykke til for deg i morgen! :) håper d går bra!
Tusen takk . Ja, jeg er i det offentlige. Ventet 6 mnd på forsamtale , men så gikk alt kjempe fort og jeg fikk starte på medisiner med en gang. Så krysser fingrene for at lykken fortsetter. Jeg spurte de på sykehuset hvor lang tid det evt tok for å ta bort evt polypp , de mente det ikke tok lang tid. Så måtte jeg bare vente en syklus før de kunne sette inn. Men når du er forberedt på innsett så blir all venting ekstra lang. Masse lykke til til deg også.

Jeg tok opp Progynova i en egen tråd i ca november. Det var mange som hadde ganske mye forskjellig bivirkninger. Mener hjertebank står i vedlegget også. Jeg fikk ikke det men mye annet. Svimmelhet, kvalme, ut av deg selv opplevelse, sterke hodesmerter og følelse av å ikke sovet.
Så ja...Jeg hater den medisinen.

Det var trist dere må vente. Sender mange varme tanker :Heartred

Hadde du vannscanning? Jeg fikk det privat for det var bra for å finne polypper.

Back
Topp