Januar 2019

Hehehe...Men når den endelig kommer blir du sur da og...for da kommer de kjekke smertene. Får satse det er siste gang vi får den på 1år.
Jah, er potte sur nå, så lurer på om det kanskje skjer noe snart. Føles ut som følelsene (hormonene) brenner inni meg, haha. Konklusjon: sur uansett :hilarious:

Jah, er potte sur nå, så lurer på om det kanskje skjer noe snart. Føles ut som følelsene (hormonene) brenner inni meg, haha. Konklusjon: sur uansett :hilarious:
Beste varsel hos meg..Når jeg blir skikkelig forbanna og irritert får jeg alltid den rett etterpå!! Haha

Det skal holde!!! Hils fra meg og si egga har ikke noe valg!!!
Jeg skal si fra. Men det holder med at ett klorer seg fast. Greit å ha litt å gå på :happy:
Det blir spennende å se utover. Håper det holder i mål.

Fremdeles gravid, men fremdeles svake tester. Hcg stiger, men saaaakte.. Veldig spent på hva som skjer de neste dagene. Er iallefall forberedt på å miste :( 14 dpo idag.

69032ED5-264E-4BE3-A6C2-FFA87861A80E.jpeg

Det gjør jeg! Må følge med på dette her :nailbiting:
Jeg synes det er spennende å følge med deg :)
Så vi må oppdatere i morgen :)

Jeg har så kvalmebyger i dag... Og jeg vet at det er ALT for tidlig. Men sist, så var jeg spykvalm nesten, rett før uke 4, så er i rute som de siste to tidlig abortene. Ugh.

Jeg synes det er spennende å følge med deg :)
Så vi må oppdatere i morgen :)

Jeg har så kvalmebyger i dag... Og jeg vet at det er ALT for tidlig. Men sist, så var jeg spykvalm nesten, rett før uke 4, så er i rute som de siste to tidlig abortene. Ugh.
Huff! Ja tenk kunne vi bare spolt oss forbi disse ukene og komme til uke 12 og vite at alt er bra :arghh:❤️

Huff! Ja tenk kunne vi bare spolt oss forbi disse ukene og komme til uke 12 og vite at alt er bra :arghh:❤️
Jaaa, det hadde vært noe det! Jeg er dødfødt, (Vanvittig heldig som sitter her i dag) så vet ikke heeelt om jeg vil slappe av før jeg ser liv utenfor...
Men, den tid, den sorg. Jeg håper at jeg klarer og slappe litt av :)

Jaaa, det hadde vært noe det! Jeg er dødfødt, (Vanvittig heldig som sitter her i dag) så vet ikke heeelt om jeg vil slappe av før jeg ser liv utenfor...
Men, den tid, den sorg. Jeg håper at jeg klarer og slappe litt av :)
Oj såpass :o Nei man klarer aldri å slappe helt av. Jeg klarer ikke slappe helt av enda, og gutten min er snart 3 år :rolleyes:

Oj såpass :eek: Nei man klarer aldri å slappe helt av. Jeg klarer ikke slappe helt av enda, og gutten min er snart 3 år :rolleyes:
Så jeg er heldig som sitter her... Men mamma har to til, etter meg. Så gikk bra med dem :)

Tror man aldri slutter å være redd for barna sine jeg :)

Ikke for å være gledesdreper, og å lage mer bekymring, men for et år siden mistet jeg i uke 13. Så de magiske 12 ukene er ikke bombesikre......selv om ul noen dager før viste at alt var i orden i følge legen...

Beste varsel hos meg..Når jeg blir skikkelig forbanna og irritert får jeg alltid den rett etterpå!! Haha
Du kan ta meg av lista, det blir ingen innsett i januar allikevel. Vi må nødt å ta en pause fra forsøk. Er snart helt på felgen her

Lykke til fine dere, krysser masse for bare positive tester!:Heartpink

Du kan ta meg av lista, det blir ingen innsett i januar allikevel. Vi må nødt å ta en pause fra forsøk. Er snart helt på felgen her

Lykke til fine dere, krysser masse for bare positive tester!:Heartpink
Ta vare på deg selv :Heartred

Back
Topp