Januar 2019

Fornøyd med dagens ❤️ Kanskje det finnes håp likevel?
CAE2FA6B-A982-4657-8DCD-4C34CB73B945.jpeg

En gang må jo uflaksen ta slutt, og hvorfor skal ikke det kunne være denne gangen? Jeg har troa ❤️
Ja, en gang må den ta slutt :) :Heartblue
Og håper det er denne her :)

Jeg tok opp Progynova i en egen tråd i ca november. Det var mange som hadde ganske mye forskjellig bivirkninger. Mener hjertebank står i vedlegget også. Jeg fikk ikke det men mye annet. Svimmelhet, kvalme, ut av deg selv opplevelse, sterke hodesmerter og følelse av å ikke sovet.
Så ja...Jeg hater den medisinen.
Jeg merket ingenting da jeg hadde frys i november, men denne runden har jeg opplevd både hjertebank og kvalme. Veldig kjedelig med bivirkninger... begynt med Lutinus i dag, så spent på om jeg merker noe av dem denne runden. Det gjorde jeg ikke sist.
Hvor ligger du an i løypen nå? Når ca blir innsett? :)

Jeg merket ingenting da jeg hadde frys i november, men denne runden har jeg opplevd både hjertebank og kvalme. Veldig kjedelig med bivirkninger... begynt med Lutinus i dag, så spent på om jeg merker noe av dem denne runden. Det gjorde jeg ikke sist.
Jeg fikk tr 10 dager på overtid. Altså igår. Så henger etter. Så blir nok ca innsett uke 5 tenker jeg. Skal ta innsett 7 dager etter jeg har satt Ovitrielle. Men ringer imorgen og bestiller tid til første kontroll.

Bivirkningene ble mildere jo lengre jeg gikk på de da.

Tipper den blir positiv i morgen, så er redd det blir avbrutt fryseforsøk igjen :/ De rosa er fra cb digital. Ååå er så lei dette her! Sendte søknad i sommer, utak i oktober å venter enda Dumme kropp!

Vedlegg

• 63979086-D5EC-408C-9B41-B6CA56F038F5.jpeg
    63979086-D5EC-408C-9B41-B6CA56F038F5.jpeg
    904,3 KB · Visninger: 78
Back
Topp