Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt merkelig...Hurra![]()
Det skjønner jeg så altfor godt, men nååå skal den/de sitteHelt merkelig...Men er 4.gangen på 22 måneder. Så ganske nervøs og
Jeg håper virkelig en, minst, sitterDet skjønner jeg så altfor godt, men nååå skal den/de sitte![]()
Det var jo en flott strek

En gang må jo uflaksen ta slutt, og hvorfor skal ikke det kunne være denne gangen? Jeg har troaJeg håper virkelig en, minst, sitter
Lei av kjemiske nå.
Tusen takkDet var jo en flott strekkrysser alt for deg
Jaa nå vil jeg bare spole forbi de neste dageneHelt nydelig!!![]()

Jaa nå vil jeg bare spole forbi de neste dagene![]()
det ville jeg også gjortGratulererJeg ER gravid jeg!
Meeeen, det verste er igjen...![]()
![]()
Nå skal den holde helt til målJa, en gang må den ta sluttEn gang må jo uflaksen ta slutt, og hvorfor skal ikke det kunne være denne gangen? Jeg har troa![]()

Det håper jeg også!GratulererNå skal den holde helt til mål
![]()
Spolt frem noen mnd hadde vært fintJa det hadde vært gull om det var mulig!det ville jeg også gjort
![]()
Krysser fingreneJa, en gang må den ta slutt![]()
Og håper det er denne her![]()
Jeg merket ingenting da jeg hadde frys i november, men denne runden har jeg opplevd både hjertebank og kvalme. Veldig kjedelig med bivirkninger... begynt med Lutinus i dag, så spent på om jeg merker noe av dem denne runden. Det gjorde jeg ikke sist.Jeg tok opp Progynova i en egen tråd i ca november. Det var mange som hadde ganske mye forskjellig bivirkninger. Mener hjertebank står i vedlegget også. Jeg fikk ikke det men mye annet. Svimmelhet, kvalme, ut av deg selv opplevelse, sterke hodesmerter og følelse av å ikke sovet.
Så ja...Jeg hater den medisinen.
Jeg fikk tr 10 dager på overtid. Altså igår. Så henger etter. Så blir nok ca innsett uke 5 tenker jeg. Skal ta innsett 7 dager etter jeg har satt Ovitrielle. Men ringer imorgen og bestiller tid til første kontroll.Jeg merket ingenting da jeg hadde frys i november, men denne runden har jeg opplevd både hjertebank og kvalme. Veldig kjedelig med bivirkninger... begynt med Lutinus i dag, så spent på om jeg merker noe av dem denne runden. Det gjorde jeg ikke sist.
Hvor ligger du an i løypen nå? Når ca blir innsett?![]()
Bivirkningene ble mildere jo lengre jeg gikk på de da.Jeg merket ingenting da jeg hadde frys i november, men denne runden har jeg opplevd både hjertebank og kvalme. Veldig kjedelig med bivirkninger... begynt med Lutinus i dag, så spent på om jeg merker noe av dem denne runden. Det gjorde jeg ikke sist.
Hvor ligger du an i løypen nå? Når ca blir innsett?![]()