Januar 2019

Ny kontroll i dag og den gikk bra:happy: uttak onsdag og innsett mandag om det går bra med eggene.

Da har vi vært på innsett :D Herrefred så spesielt å se at de "planter" egget i livmora! Gledgruer meg til neste uke når jeg kan begynne å teste altså :D Bilde fikk vi og :D

Vedlegg

• 20190114_162119.jpg
    20190114_162119.jpg
    843,4 KB · Visninger: 74
Får svak strek på ettermiddagsurin 4 dager etter innsett, 9 dpo. Skyggestrek muligens. Dette er første testen jeg tar. Måtte bare streken bli tydeligere og jeg ikke bli skuffet over at jeg testet for tidlig mtp kjemisk :wacky:

Vedlegg

• 3AB39D39-10E4-4026-949D-2E2785996C43.jpeg
    3AB39D39-10E4-4026-949D-2E2785996C43.jpeg
    431,3 KB · Visninger: 81
Når begynner dere på Lutinus før innsett? Jeg fikk beskjed om to dager før, selv om jeg skal sette inn blasto. Har sett andre som har begynt med Lutinus tilsvarende dager egget er, og ble plutselig veldig usikker her... Om jeg egentlig skulle gått på det i fem dager før innsett, er vel det skikkelig dårlig nytt ift innsett i morgen???
Stressa her nå...

Når begynner dere på Lutinus før innsett? Jeg fikk beskjed om to dager før, selv om jeg skal sette inn blasto. Har sett andre som har begynt med Lutinus tilsvarende dager egget er, og ble plutselig veldig usikker her... Om jeg egentlig skulle gått på det i fem dager før innsett, er vel det skikkelig dårlig nytt ift innsett i morgen???
Stressa her nå...
Jeg satt inn blasto og begynte 5 dager før innsett. Rart du skal vente :eek:

Får svak strek på ettermiddagsurin 4 dager etter innsett, 9 dpo. Skyggestrek muligens. Dette er første testen jeg tar. Måtte bare streken bli tydeligere og jeg ikke bli skuffet over at jeg testet for tidlig mtp kjemisk :wacky:
Så spennende! Uten tvil noe på den :D

Stressa her nå...
Jeg begynte samme dag som innsett. Alltid gjort, uavhengig av alder på egget.
Naturlig syklus, vel å merke.

Jeg satt inn blasto og begynte 5 dager før innsett. Rart du skal vente :eek:
Nå er jeg skikkelig stressa... Spurte til og med spesifikt når jeg skulle begynne. Herregud... :( Typisk om det er feil og vi ikke får satt inn i morgen. :(

Nå er jeg skikkelig stressa... Spurte til og med spesifikt når jeg skulle begynne. Herregud... :( Typisk om det er feil og vi ikke får satt inn i morgen. :(
Ser du også hører til Haukeland. På mitt info brev stod det at Lutinus må taes minimum to timer før innsett. Er det styrt syklus du har?

Hadde du vannscanning? Jeg fikk det privat for det var bra for å finne polypper.
Ja altså dei sprøyta vatn inn i eit kateter mens han såg med ul, e d va. Scanning? Ringte ahus, dei hadde ikkje fått inn henvisningen. Så får håpa dei får den snart.

Ser du også hører til Haukeland. På mitt info brev stod det at Lutinus må taes minimum to timer før innsett. Er det styrt syklus du har?
Ja, styrt syklus. Men er hvor mange dager før jeg skal starte på Lutinus jeg lurer på. Jeg spurte dem spesifikt, og da svarte de to dager før. Håper de ikke har sagt feil og at jeg burde ha begynt fem dager før....

Ja, styrt syklus. Men er hvor mange dager før jeg skal starte på Lutinus jeg lurer på. Jeg spurte dem spesifikt, og da svarte de to dager før. Håper de ikke har sagt feil og at jeg burde ha begynt fem dager før....
Hormonet forsvinner kanskje ut av kroppen i løpet av en viss tid, så kanskje ikke noe poeng å ta det mer enn to dager før innsett, selv om det er en blastocyst? Jeg vet ikke altså, har bare hatt styrt syklus med 2-dagers frys. Med blastocyst har jeg hatt naturlig syklus, så da starter jeg ved innsett. Det går helt sikkert bra, men alltid stress med disse medisinene :) Lykke til, jeg håper Januar er en skikkelig Lykke måned!!:smiley-angelic001

Back
Topp