Det funka!!! Fikk tr nå...endeligSender masse!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det funka!!! Fikk tr nå...endeligSender masse!!
Da fikk jeg endelig tr. Rett før jeg tar meg en dans her. Aldri vært så glad for å få det før.Ja da va veldig bra at dei oppdaga da, men kjipt på ein anna måte.. går nok ikkje lang tid så er eg back on track! Korleis går d med deg? Venter du på tr så du får satt inn? Spennande då![]()
Jeg får alltid streng beskjed om å ha full blære under innsett. Det er det første de spør meg om når jeg kommer. Det hjelper dem å se bedre. Jeg synes innsett er ok. Litt ubehagelig men ville ikke kalt det vondt og jeg er visst litt vanskelig, er trang. Så ikke noe å grue seg til det.Okay, da skal det drikkes før innsett altsåJeg hadde sååå vondt på uttaket i dag. Men tror mye av grunnen var at hun ikke fikk bedøvd nok på en sida. Lå bare og gråt jeg
Har fremdeles vondt, så tar Paracet. Og da ble jeg jo livredd for at innsett også er pain da
Men ettersom det ikke er noen medisiner involvert så vidt jeg kan se, så kan det vel umulig være så ille bare man har denna fulle blæra
![]()
Masse lykke til!! Detta e gulleggetÅnei. Håper du snart får noe konkret å forholde deg til.
Jeg hadde innsett i dagVårt aller siste innsett, ever.

Så deilig! Masse lykke til m innsettDa fikk jeg endelig tr. Rett før jeg tar meg en dans her. Aldri vært så glad for å få det før.
TakkMasse lykke til!! Detta e gullegget![]()
Håper virkelig det! Har jo ikke flere igjen 
Tusen takkSå deilig! Masse lykke til m innsett![]()
Hei.Hei! Hadde tenkt å melde meg inn her, men det blei ikkje slik.. var til utredning i Porsgrunn i dag etter 3 negative fersk og fryseforsøk privat i haust.
Etter ein hyggelig forsamtale og undersøkelse så fant han ein 1 cm stor polypp i livmora. Det er jo ikkje farlig, men han sa det er vanskelig for eit egg å feste seg når den er der. Så då skal eg fjerna den før eg får beg opp på medisin! Kjempe takknemlig for at han såg det og undersøkte det nermare. Lurer jo veldig på om dette er noko dei burde ha sett på utallige ul i haust. Det er berre 6 veker siden eg var på ul sist... og ein polypp skyter ikkje i været så raskt. Kommer til å spørre om dette når eg skal fjerna den på Ahus slik at eg kan senda tilbakemelding til klinikken eg har vore hos. Føler meg snytt for 100.000 kr og ein enorm påkjenning på kroppen fysisk og psykisk, viss dette kunne vore oppdaga.
Har tenkt litt ekstra på detta med negative forsøk siden me var så heldige å bli gravide for 3 år sia etter eit uttak og 2 innsett! Så tenkte det burde jo gått greit no òg. Men no veit eg isåfall grunnen. Hadde berre vore kjekt å vist liiiitt tidligare
Kjekt å følla med på dåka her januargruppa og nokon som eg har vore med i gruppa før i haustmasse lykke til på den spennande reisa!
![]()
Hehe er glad nå..Men fy fader så himla vondt....vrir meg i smerter....våkna i 6 tiden av at alt sa pangJippi! Endelig![]()
Hehe er glad nå..Men fy fader så himla vondt....vrir meg i smerter....våkna i 6 tiden av at alt sa pang
Tatt 2 Paracet.. Så ligger på vent og lurer på når de skal fungere. Varm dusj hørtes ut som lur idé. Må le litt også, vi bestemte oss for å ha en date night før innsett. Bestilte til idag...var liksom ferdig med tr da og kunne smake vin for siste gang før innsett var planen.....Men så ble jo alt utsatt...Så tøyset jeg og sa.... jaja får vel tr når vi skal på hotell... og så skjer det og!!!Det er såå vondt det der! Samme her også, måtte ta meg to ibux og rett i varm dusj:s
Tatt 2 Paracet.. Så ligger på vent og lurer på når de skal fungere. Varm dusj hørtes ut som lur idé. Må le litt også, vi bestemte oss for å ha en date night før innsett. Bestilte til idag...var liksom ferdig med tr da og kunne smake vin for siste gang før innsett var planen.....Men så ble jo alt utsatt...Så tøyset jeg og sa.... jaja får vel tr når vi skal på hotell... og så skjer det og!!!
men håper dere får en fin kveld alikevel da
ja det hjelper med varm dusj hos meg hvertfall! Nydelig spør du megHmm, kanskje jeg snart kan flyttes...
Men fortsatt ikke veldig sterke, men 11 DPO i dag.
Det er en god startNydelig spør du meg![]()

Kjedelig om det ikke blir innsett nå, fikk totalfrys på første forsøket vårt pga fare for overstimulering. Var litt tungt å få beskjeden, men sykepleidren trøstet meg med at det noen ganger var like bra å sette tilbake i en annen syklus da kroppen ikke var så full av alle hormonene fra stimuleringen. Om det er tilfelle eller om det bare var for å trøste vet jeg ikke da.....Hei.
Jeg fikk også beskjed om at de trodde jeg kunne ha en polypp, men skal ha uttak på mandag så de skulle se nærmere på det da. Hvis det er det blir innsett avlyst! Jeg var også privat og tok masse undersøkelser for og finne ut av hvorfor vi ikke ble gravide. Der så de ingenting. Kjenner jeg blir ganske lei meg hvis det må stoppes nå rett før innsett! Fikk du beskjed om det var lang ventetid for å få fjernet den? Håper du får komme til fort.
Fin strekHmm, kanskje jeg snart kan flyttes...
Men fortsatt ikke veldig sterke, men 11 DPO i dag.
bare å gi beskjed når du tørr å flyttes Flytter du meg? Ble ruger i går. Skrev det lenger oppeHar en følelse at noen burde stått under stimulering nå. Hyl ut de som trengs å flyttes på.