Januar 2019

Kjedelig om det ikke blir innsett nå, fikk totalfrys på første forsøket vårt pga fare for overstimulering. Var litt tungt å få beskjeden, men sykepleidren trøstet meg med at det noen ganger var like bra å sette tilbake i en annen syklus da kroppen ikke var så full av alle hormonene fra stimuleringen. Om det er tilfelle eller om det bare var for å trøste vet jeg ikke da.....
Er det en polypp som ødelegger for dere er det jo bra om de finner ut av det i alle fall.
Ja, kjenner det blir litt tungt hvis de kommer med den beskjeden. Er mannen som er problemet hos oss, men er det polypp så kanskje ikke egget vil feste seg. Var liksom så godt i gang nå! Får krysse fingrene og håpe at det ikke var noe.

Skal ha fryseforsøk i naturlig forsøk, så stimulerer ikke.. tester bare etter eggløsning :)
Naturlig forsøk her og. Digg å slippe Progynova. Men var litt irriterende og ikke kunne stå under stimulering for da føler du liksom at det skjer noe. Men jeg skal sette Ovitrielle sprøyte så slipper testinga. Så setter meg selv under stimulering når den tas

Naturlig forsøk her og. Digg å slippe Progynova. Men var litt irriterende og ikke kunne stå under stimulering for da føler du liksom at det skjer noe. Men jeg skal sette Ovitrielle sprøyte så slipper testinga. Så setter meg selv under stimulering når den tas

Veldig godt å slippe progynovaen ja! Merka den veldig godt da jeg brukte den sist... :inpain:
Men er veldig stressa for at jeg ikke skal få utslag på eggløsningstesten.. så går bare å tenker på det! :sorry: Nesten værre å teste etter eggløsning enn det er å teste etter graviditet :hilarious::p

Veldig godt å slippe progynovaen ja! Merka den veldig godt da jeg brukte den sist... :inpain:
Men er veldig stressa for at jeg ikke skal få utslag på eggløsningstesten.. så går bare å tenker på det! :sorry: Nesten værre å teste etter eggløsning enn det er å teste etter graviditet :hilarious::p
Ja forstår godt det. Hadde stressa meg også å måtte tyde strekene. Du kan jo sikkert få Ovitrielle du også hvis du spør. Kjenner det er ganske digg de tar hele styringen og jeg slipper å tenke på det.

Fin strek :Heartred bare å gi beskjed når du tørr å flyttes ;)
Hmmm, på en måte kan jeg flyttes nå, for uansett så kan jeg bare slettes om det går ræva igjen :)
Så sett meg over på gravid du, enn så lenge så ER jeg jo det :)

Ja forstår godt det. Hadde stressa meg også å måtte tyde strekene. Du kan jo sikkert få Ovitrielle du også hvis du spør. Kjenner det er ganske digg de tar hele styringen og jeg slipper å tenke på det.

Bruker clearblue så slipper å tyde noe.. da er den enten negativ eller positiv :) men stresser med at jeg ikke skal få positivt :nailbiting: første fryseforsøk så får vel gi det en sjanse :p

Bruker clearblue så slipper å tyde noe.. da er den enten negativ eller positiv :) men stresser med at jeg ikke skal få positivt :nailbiting: første fryseforsøk så får vel gi det en sjanse :p
Har du problemer med der fra før da at du ikke får eggløsning alltid?

Har du problemer med der fra før da at du ikke får eggløsning alltid?

Tror jeg har eggløsning hver mnd.. kjennes sånn ut hvertfall ;) men er redd for at jeg stresser med det sånn at jeg ikke skal få det :nailbiting: men jeg har regelmessig syklus og det er ikke noe galt med meg eller min syklus egentlig.. så er jo sikkert bare tull av meg å stresse sånn :hilarious:

Tror jeg har eggløsning hver mnd.. kjennes sånn ut hvertfall ;) men er redd for at jeg stresser med det sånn at jeg ikke skal få det :nailbiting: men jeg har regelmessig syklus og det er ikke noe galt med meg eller min syklus egentlig.. så er jo sikkert bare tull av meg å stresse sånn :hilarious:
Hahaha kjenner til problemet. Kommet sikkert til å finne på noe lignende selv. Jeg er helt håpløs på det området.

Dere som bruker Lutinus.. Opplevd å bli oppblåst av den?

Back
Topp