Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde tippet du er gravid. Aldri fått sånn tydelig strek uten hcg, men ser nå etterpå at du ikke var det. Lykke til med fryseforsøkJeg trenger virkelig hjelp jenter! Er 12 dpo, skal i gang med fryseforsøk når tr kommer.. Tok en g test i dag tidlig, den var blenda, så på den etter litt over en halvtime og det er strek! Slik var det i går også men en mye svakere strek.. Jeg skjønner ingenting. Det må være noe helt galt med testene mine!
Insett er som vanlig gu synes jeg. Bortsett fra at blæra skal være full, så da de var over halvtimen forsinket en gang var det ikke så behagelig....Da har vi vært på uttak! 9 egg ut, og etter to sædprøver fant de spermier og mannen slapp tesaSå blir spennende å høre når vi kommer tilbake på mandag hvor mange som er blitt befrukta og hvordan det har gått
Er forresten innsett bedre enn uttak?
![]()
Du kan få min, for jeg vil ikke ha denGi den videre til meg da![]()

Ja da va veldig bra at dei oppdaga da, men kjipt på ein anna måte.. går nok ikkje lang tid så er eg back on track! Korleis går d med deg? Venter du på tr så du får satt inn? Spennande dåKjipt men samtidig bra de endelig oppdaget det da!!! Håper dette hjelper på at du endelig blir gravid da etterpå.
Nei det får ein ikkje veta endå, tenkte å få spørt når eg skal fjerna polyppen. Greit å veta så eg får gitt tilbakemelding til klinikken evt. Ja d blir offentlig i Porsgrunn på neste forsøk. Blir veldig greit å få komt igang så snart eg har fått fjerna polyppen! Korleis ligger du an i prosessen?Så bra det ble oppdaget, om enn litt seint. Kjipt om det har ødelagt for alle forsøkene, men det kan man vel ikke vite med sikkerhet, eller?
Håper du får komme fort igang igjenBlir det forsøk i det offentlige nå snart?
Klart du får masse gode ønsker av megDu kan få min, for jeg vil ikke ha den
Sender masse mensstøv, om jeg kan få litt gode ønsker tilbake![]()

Også kan du overta mensen min, for den vil ikke jeg ha.Klart du får masse gode ønsker av meg![]()

Ja sitter her og venter. Fått time på mandag til kontroll på mandag nå da for å sjekke siden det drar ut. Er såååå klar for å starte igjenJa da va veldig bra at dei oppdaga da, men kjipt på ein anna måte.. går nok ikkje lang tid så er eg back on track! Korleis går d med deg? Venter du på tr så du får satt inn? Spennande då![]()
Ånei. Håper du snart får noe konkret å forholde deg til.Nei det får ein ikkje veta endå, tenkte å få spørt når eg skal fjerna polyppen. Greit å veta så eg får gitt tilbakemelding til klinikken evt. Ja d blir offentlig i Porsgrunn på neste forsøk. Blir veldig greit å få komt igang så snart eg har fått fjerna polyppen! Korleis ligger du an i prosessen?![]()
TakkSendt!![]()
Insett er som vanlig gu synes jeg. Bortsett fra at blæra skal være full, så da de var over halvtimen forsinket en gang var det ikke så behagelig....
Jeg har hatt to innsett. Første møtte jeg på tom blæra, og det var verre enn uttak. Men jeg hadde null smerter på uttak nesten.
Men gang nummer to, møtte jeg med nesten full blæra. Og da kjente jeg ikke mye
Men for de fleste er nok innsett ikke vondt kontra uttak. Bare jeg som er rar tror jeg.
Jeg hadde sååå vondt på uttaket i dag. Men tror mye av grunnen var at hun ikke fikk bedøvd nok på en sida. Lå bare og gråt jeg
Har fremdeles vondt, så tar Paracet. Og da ble jeg jo livredd for at innsett også er pain da 
Men ettersom det ikke er noen medisiner involvert så vidt jeg kan se, så kan det vel umulig være så ille bare man har denna fulle blæra Jeg var på vannskanning etter forrige forsøk, og den endte med at de tok livmora mi med tang, for å prøve å komme seg opp i eggledera (som viste seg å være tette). Det kjente jeg, men jeg lå og lo. Og de var redde for at jeg skulle besvime...Okay, da skal det drikkes før innsett altsåJeg hadde sååå vondt på uttaket i dag. Men tror mye av grunnen var at hun ikke fikk bedøvd nok på en sida. Lå bare og gråt jeg
Har fremdeles vondt, så tar Paracet. Og da ble jeg jo livredd for at innsett også er pain da
Men ettersom det ikke er noen medisiner involvert så vidt jeg kan se, så kan det vel umulig være så ille bare man har denna fulle blæra
![]()
Har hatt to innsett uten å kjenne noe som helst. Så bra du fikk ut 9 egg daDa har vi vært på uttak! 9 egg ut, og etter to sædprøver fant de spermier og mannen slapp tesaSå blir spennende å høre når vi kommer tilbake på mandag hvor mange som er blitt befrukta og hvordan det har gått
Er forresten innsett bedre enn uttak?
![]()

Jeg hadde tippet du er gravid. Aldri fått sånn tydelig strek uten hcg, men ser nå etterpå at du ikke var det. Lykke til med fryseforsøk![]()
Okay, da håper jeg på det! For før innsett er det ikke noe medisiner involvert? Syns uttaket i dag var skikkelig jævlig faktisk. Satt bare og skjalv og grein. Så det håper jeg veldig på at jeg aldri får oppleve igjen. Tror ikke de fikk til å bedøve skikkelig på ene sida heller. Derfor det ble så vondt. Så håper ikke jeg har noe særlig å grue meg til angående mandag!![]()