Er tull etter kjemisk sist og alle hormonene jeg har gått på.Åja:/ Hva sa klinikken da? Hva kunne det være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er tull etter kjemisk sist og alle hormonene jeg har gått på.Åja:/ Hva sa klinikken da? Hva kunne det være?
Send over litt mensenstøvTR kom nå! Jippi endelig igang!![]()
Send over litt mensenstøv
Gratulerer med mensen! Sååå godt å komme i gang igjenTR kom nå! Jippi endelig igang!![]()
Gratulerer med mensen! Sååå godt å komme i gang igjen![]()
Ja, det skjønner jegJa det er en lettelse![]()

Ja, det skjønner jegHusker hvor glad jeg var for den.
Men nå vil jeg IKKE ha den!![]()

Jaa, jeg ga den til deg, så jeg vil ikke ha den... For nå kan den være leeeenge borte herfra.Nei den får ikke komme til deg nå, der er det adgang forbudt![]()
Ja det skal den!Jaa, jeg ga den til deg, så jeg vil ikke ha den... For nå kan den være leeeenge borte herfra.
Kan ta seg ett friårJa det skal den!![]()
Kan ta seg ett friår

Krysser fingra for det. Oktober spire på degJeppsiste gang hun er på besøk hos meg dette året her også
![]()

Er nå en strek der enda. Så hold ut litt til..tvi tvi

Da er du ruger over helga neste helgKontroll i dag, fleste posene lå på rundt 14mm. Forsetter med samme dose i helga og ny kontroll mandag. De så for seg uttak på onsdag og dyrking over helga der![]()

Jeg har hatt to innsett. Første møtte jeg på tom blæra, og det var verre enn uttak. Men jeg hadde null smerter på uttak nesten.Da har vi vært på uttak! 9 egg ut, og etter to sædprøver fant de spermier og mannen slapp tesaSå blir spennende å høre når vi kommer tilbake på mandag hvor mange som er blitt befrukta og hvordan det har gått
Er forresten innsett bedre enn uttak?
![]()