Januar 2019

Det går nok ikke veien dette her :( 13 dpo og altfor svak strek..
5D114E90-26C4-4ACE-94CB-1C6F7A1A9833.jpeg

Nei den får ikke komme til deg nå, der er det adgang forbudt:rulez:smiley-angelic002
Jaa, jeg ga den til deg, så jeg vil ikke ha den... For nå kan den være leeeenge borte herfra.

Krysser fingra for sterkere tester utover jeg Alvea. Hadde vært koselig å følge hverandre :Heartblue

Kontroll i dag, fleste eggposene lå på rundt 14mm. Forsetter med samme dose i helga og ny kontroll mandag. De så for seg uttak på onsdag og dyrking over helga der:nailbiting:

Last edited:
Kontroll i dag, fleste posene lå på rundt 14mm. Forsetter med samme dose i helga og ny kontroll mandag. De så for seg uttak på onsdag og dyrking over helga der:nailbiting:
Da er du ruger over helga neste helg :D

Da har vi vært på uttak! 9 egg ut, og etter to sædprøver fant de spermier og mannen slapp tesa ;) Så blir spennende å høre når vi kommer tilbake på mandag hvor mange som er blitt befrukta og hvordan det har gått :) Er forresten innsett bedre enn uttak? :nailbiting:

Da har vi vært på uttak! 9 egg ut, og etter to sædprøver fant de spermier og mannen slapp tesa ;) Så blir spennende å høre når vi kommer tilbake på mandag hvor mange som er blitt befrukta og hvordan det har gått :) Er forresten innsett bedre enn uttak? :nailbiting:
Jeg har hatt to innsett. Første møtte jeg på tom blæra, og det var verre enn uttak. Men jeg hadde null smerter på uttak nesten.
Men gang nummer to, møtte jeg med nesten full blæra. Og da kjente jeg ikke mye :)
Men for de fleste er nok innsett ikke vondt kontra uttak. Bare jeg som er rar tror jeg.

Kan settes på ruger :)
Ruger på en 6 dagers blasto.

Lil-17 - B3 - #4FER - naturlig syklus - innsett av blasto 11/1 - td 25/1

Back
Topp