Januar 2019

Off ja.. Jeg har alltid brukt dem. Eller.. De het vel noe anna før. Men alltid bestilt fra billig-tester. Og var aldri sånn før. Men de to siste åra har det uten unntak blitt skyggestreker som man tror er svake positive. Så de tør jeg ikke kjøpe noe mer. Men har aldri opplevd at noen faktisk blir rosa. Blir spennende å se hva de svarer deg! Bra du klaga uansett ;) Jeg håper egentlig det er test nummer 2 i dag som er ødelagt jeg da, og at du får lik som den første i morra tidlig ;)

Der jeg også bestilte fra.. Var gravid 2 ganger i 2018, brukte disse testene og var kjempefornøyd.. Aldri noen strek før det virkelig var strek..siste innsett var negativt og da hadde jeg ingen skygge på testene.. Så ble litt overrasket nå.. Ja man kan jo håpe:nailbiting: men etter 7år søken etter søsken tror jeg det er liten sjanse for at vi har klart det selv desverre:dead:

Der jeg også bestilte fra.. Var gravid 2 ganger i 2018, brukte disse testene og var kjempefornøyd.. Aldri noen strek før det virkelig var strek..siste innsett var negativt og da hadde jeg ingen skygge på testene.. Så ble litt overrasket nå.. Ja man kan jo håpe:nailbiting: men etter 7år søken etter søsken tror jeg det er liten sjanse for at vi har klart det selv desverre:dead:
Er det samme pakken det var en defekt i?
Ikke fått lest alt du skrev...Men er det kun 1 som var positiv eller flere? Bare tenkte kjemisk

Er det samme pakken det var en defekt i?
Ikke fått lest alt du skrev...Men er det kun 1 som var positiv eller flere? Bare tenkte kjemisk

Bare en som har blitt skikkelig sterk etter tiden, hvis jeg redigerer de andre ser jeg noe.. Fra 2 pakker det har vært litt rare tester.. Men ikke så mye å få gjort.. Tok en etter den positive for å sjekke og den var blenda:) så et godt bevis på at man ikke må se på testene etter tiden:p

Bare en som har blitt skikkelig sterk etter tiden, hvis jeg redigerer de andre ser jeg noe.. Fra 2 pakker det har vært litt rare tester.. Men ikke så mye å få gjort.. Tok en etter den positive for å sjekke og den var blenda:) så et godt bevis på at man ikke må se på testene etter tiden:p
Ja fått falsk skyggestrek jeg også en gang etter tid. Så nå kaster jeg dem ganske kjapt så slipper jeg å se det.
Stress med den testingen. Men har nå nettopp bestilt 20 tidligtester (har vanlige) så jeg er klar til neste innsett. Bestilte babyplan sine for første gang. (Kjøpt før make sure sine) Håper ikke jeg og får noe tull.

Ja fått falsk skyggestrek jeg også en gang etter tid. Så nå kaster jeg dem ganske kjapt så slipper jeg å se det.
Stress med den testingen. Men har nå nettopp bestilt 20 tidligtester (har vanlige) så jeg er klar til neste innsett. Bestilte babyplan sine for første gang. (Kjøpt før make sure sine) Håper ikke jeg og får noe tull.

Neida krysser fingrene for at dine er i orden:) var du ikke fornøyd med make sure? Jeg tenkte prøve de denne runden:)

Jeg kan settes på gravid ❤️❤️
209B190B-6DAF-4D60-B6E7-536C30A74019.jpeg

I dag fikk jeg skyggestrek på Babyplan test... Etter 10 minutt, måtte se om den kom på meg.
Men ikke så sterk som din Bellabanan.
Meeen, jeg får det på alt av tester nesten. Så jeg er ikke overraska. Men kasta den i peisen etter en halvtime.

Og drøyer litt med å ta en ny. Kanskje i morgen.

Jeg kan herved anbefale teststrimlene fra Normal :-P Så nysgjerrig som jeg er så måtte jeg bare teste hvor sterkt den Ovitrelle sprøyta jeg tok i går slår ut på graviditetstest. Og den slo ut ganske bra kan man si :rolleyes: Og jeg fikk testa om de testene der bare er tull eller ikke. Jeg tok en før jeg begynte med behandling og, og den var helt blendahvit. til og med etter at testen var tørka. Kan jo ha hatt flaks med akkurat den ift skyggestrek, men. De funker! 5 strimler for 49 kr på normal ;)

Vedlegg

• 20190110_134549.jpg
    20190110_134549.jpg
    756,9 KB · Visninger: 83

Har du tatt en test til i dag? ;)

Neida krysser fingrene for at dine er i orden:) var du ikke fornøyd med make sure? Jeg tenkte prøve de denne runden:)
Hehe jo de var det. Bare jeg som følte de gå ulykke med kun å vise blenda hvite så ville ha noen andre jeg håpte var snillere med meg....:smiley-ashamed008:laughing021

Okay. Så innmari rart den ble rosa altså. Har du fått svar på mailen du sendte da?

Ja de forsto ikke helt jeg mente tror jeg.. og sålenge den var etter fristen så er det bare det de kommer til å si, at den ikke kan regnes etter fristen er ute.. Orker ikke stresse med det:hilarious:

Back
Topp