Januar 2019

Kjente jeg måtte kommentere den der :p Mannen her må sannsynligvis hente ut med nål! Og jeg prøver virkelig å ha sympati med han. Meeen, det blir litt sånn halvhjerta :p Altså.. 1. Vi må medisinere i huet og rævva for å modne en haug med egg. 2. Vi må medisineres enda mer og få masse greier oppi dåsa for å få ut alle disse egga. 3. Vi må tilbake igjen for å stappe tilbake et egg. 4. Vi må gå gravide 9 mnd med alt det som kommer med en graviditet. Og sist men ikke minst 5. Vi må PRESSE UT ET MENNESKE! Så.. hvem er det synd på her hvis det skal være synd på noen liksom? :woot: Haha :D
Jeg klarte ikke helt å ha sympati med han jeg heller. Verre var det da han ble satt tre måneder på Pergotime før, for å booste svømmere. Da følte jeg med han. Men det å hente ut med nål er jo det vi gjør med egga. Sååå, jeg var ikke sånn veldig medfølende der :rolleyes:

Men nå er nye samboeren heldig frisk og rask, og har normale svømmere. Heldig for han :hilarious:

Endelig begynt å teste etter eggløsning i dag :happy: Nesten mer nervøs for det enn da jeg skulle ha ferskforsøk og sprøyter :nailbiting:

Jeg trenger virkelig hjelp jenter! Er 12 dpo, skal i gang med fryseforsøk når tr kommer.. Tok en g test i dag tidlig, den var blenda, så på den etter litt over en halvtime og det er strek! Slik var det i går også men en mye svakere strek.. Jeg skjønner ingenting. Det må være noe helt galt med testene mine!

Vedlegg

• IMG_20190109_084706.jpg
    IMG_20190109_084706.jpg
    385,3 KB · Visninger: 68
Jeg trenger virkelig hjelp jenter! Er 12 dpo, skal i gang med fryseforsøk når tr kommer.. Tok en g test i dag tidlig, den var blenda, så på den etter litt over en halvtime og det er strek! Slik var det i går også men en mye svakere strek.. Jeg skjønner ingenting. Det må være noe helt galt med testene mine!
Hadde prøvd ett anna slag med tester :) Men om den ikke kommer opp før etter mange minutter skal de egentlig ikke ses på.
Jeg brenner mine etter 10 minutter når det ikke kommer strek. Så jeg ikke skal se på de mer og begynne og lure.

Hadde prøvd ett anna slag med tester :) Men om den ikke kommer opp før etter mange minutter skal de egentlig ikke ses på.
Jeg brenner mine etter 10 minutter når det ikke kommer strek. Så jeg ikke skal se på de mer og begynne og lure.
Smart! Skulle ønske jeg også gjorde det, så hadde jeg sluppet å lure sånn.. Har du fått slik på disse testene du også?

Smart! Skulle ønske jeg også gjorde det, så hadde jeg sluppet å lure sånn.. Har du fått slik på disse testene du også?
Jeg får streker på det meste, etter tida jeg :rolleyes:
Aner ikke hvorfor. Men sjelden de har forblitt hvite for meg. Så har begynt å bli kvitt dem med en gang.

Jeg får streker på det meste, etter tida jeg :rolleyes:
Aner ikke hvorfor. Men sjelden de har forblitt hvite for meg. Så har begynt å bli kvitt dem med en gang.

Åja:hilarious: jeg har aldri fått det før, så dette er nytt for meg. Liker det ikke, for det tuller for mye med hode mitt

Åja:hilarious: jeg har aldri fått det før, så dette er nytt for meg. Liker det ikke, for det tuller for mye med hode mitt
Ville ha kjøpt en anna test og prøvd den jeg :)
Kan jo være noe, men vet ikke om jeg hadde stolt på en test som har ligget lenge :sorry:

Ville ha kjøpt en anna test og prøvd den jeg :)
Kan jo være noe, men vet ikke om jeg hadde stolt på en test som har ligget lenge :sorry:

Nei det er det jeg også tenker:( jeg får prøve en annen en! Men det skremmer meg til døden akkurat nå:nailbiting:

Nei det er det jeg også tenker:( jeg får prøve en annen en! Men det skremmer meg til døden akkurat nå:nailbiting:
Jeg har fått så mange sånne, så jeg stoler ikke på dem lenger. Her må streken komme opp med en gang, før jeg tror på dem :sorry:
Men kan jo være noe, men litt tidlig enda, så det ikke slår ut med en gang.

Skummelt med testing, man blir litt gal av og til :angelic:

Jeg har fått så mange sånne, så jeg stoler ikke på dem lenger. Her må streken komme opp med en gang, før jeg tror på dem :sorry:
Men kan jo være noe, men litt tidlig enda, så det ikke slår ut med en gang.

Skummelt med testing, man blir litt gal av og til :angelic:

Ja, strek innen fristen er best:) får bare ta en ny i kveld og da får det være bra med testing.. Ja, jeg er offesielt gal nå:hilarious:

Kan man få så tydelig rosa strek uten at det er noe? Jeg har de samme testene og tenkte å bruke de under dette forsøket, men nå ble jeg veldig skeptisk!

Ja, strek innen fristen er best:) får bare ta en ny i kveld og da får det være bra med testing.. Ja, jeg er offesielt gal nå:hilarious:
Tror jeg hadde skaffa en anna type og tatt en senere jeg, hehe. Men jeg føler med deg. Jeg er nok i gang med testkjøret jeg også.
Men bare om morgenen her :) haha.

Kan man få så tydelig rosa strek uten at det er noe? Jeg har de samme testene og tenkte å bruke de under dette forsøket, men nå ble jeg veldig skeptisk!
Jeg får streker på alt av tester, uten at jeg har vært gravid, men da alltid etter 10 minutter.
Leses det av to streker innen 10 minutter, eller hva det står på pakka som er maks, så er de trygge og stole på tror jeg :)
Ikke brukt de før forrige forsøk jeg heller. Så ny på dem.

Jeg har ikke peiling:nailbiting: jeg har brukt disse testene ved alle mine 3 innsett, og på det siste innsettet som var negativt, fikk jeg blenda tester hele veien, ikke noe skygge eller streker etter tiden..så jeg skjønner rent lite:arghh:

Jeg har ikke peiling:nailbiting: jeg har brukt disse testene ved alle mine 3 innsett, og på det siste innsettet som var negativt, fikk jeg blenda tester hele veien, ikke noe skygge eller streker etter tiden..så jeg skjønner rent lite:arghh:
Jeg fikk strek som var feil vei på dem i dag. Den var ny for meg.
Streken gikk nesten som en CB pluss. Merkelig.

Men kan jo være noe, så jeg hadde fortsatt testinga utover :D
Men jeg hadde ikke stolt helt på en tørka test. Min ble brent litt før klokka 5 i dag tidlig, så den er aske for lengst :angelic:

Jeg fikk strek som var feil vei på dem i dag. Den var ny for meg.
Streken gikk nesten som en CB pluss. Merkelig.

Men kan jo være noe, så jeg hadde fortsatt testinga utover :D
Men jeg hadde ikke stolt helt på en tørka test. Min ble brent litt før klokka 5 i dag tidlig, så den er aske for lengst :angelic:

Den var ikke tørr, det var en litt over en halvtime siden jeg hadde tatt den, men fortsatt over tiden da, så stoler ikke på den selvfølgelig.. Får bare teste igjen senere. Fikk du strek på den i dag før tiden?

Den var ikke tørr, det var en litt over en halvtime siden jeg hadde tatt den, men fortsatt over tiden da, så stoler ikke på den selvfølgelig.. Får bare teste igjen senere. Fikk du strek på den i dag før tiden?
Jeg fikk en strek feil vei, som kom innen kort tid :hilarious: Jeg og tester... :rolleyes:
Så da kasta jeg den i vedovnen.
Men ingen der den skulle være. Så jeg får prøve igjen en anna dag.

Sniker litt.
Jeg har brukt babyplan i over ett år hver eneste mnd, og kun fått sånn strek når jeg har vært gravid (3 ganger) Skjedd i starten at jeg har lagt den bort fordi jeg ikke så noe, også oppdaget senere at det var blitt strek. :)
Anbefaler deg å vente til i morgen, og teste igjen da. Er så lite hcg i starten at det er best å vente. Selvom jeg vet at testetrangen gjør en crazy :p

Håper masse for deg! Og hvis det viser seg å ikke stemme, da har du fått noen skikkelig drittester. :/

Okei, høres greit ut det da.. :)
Ah. Kan jeg spørre hvorfor de/du mistenkte det? Hvordan var lap? «Følte» litt at jeg kanskje kunne ha det, pga kraftige smerter osv (som følger syklusen), men fikk fortalt av gyn at det var vanlig ved pcos også, så har delvis slått meg til ro med det :)
Har pcos, men den ‘avgjørende’ årsaken er at mannen må hente svømmere med nål, for de kommer ikke ut :nailbiting::p stakkars
Gyn mistenkte det pga sterke menssmerter, men de fant ingen ting. Etter at jeg fikk barn har jeg heldigvis ikke så sterke smerter lenger :) Hausken lurte også på om jeg har PCOS, fordi jeg har mange eggposer. Har eggløsning, og ingen andre symptomer på det og hormon nivåer som er bra, så det også har de vel gått bort fra å tro.

Lap var greit, de fikk fjernet en sammenvoksning mot bukveggen også, så mulig det er derfor jeg ikke har så mye menssmerter også. Syntes det var greit å ta Lap slik at jeg vet at det ser ok ut i livmoren. Det er ubehagelig noen dager, men man får jo smertestillende og sykemelding:)

Back
Topp