Januar 2019

Hadde ikke fungert med naturlig her. For EL her slår ikke ut på tester, men har utrolig vondt under eggløsning, så jeg merker dem.
Men blir litt vanskelig uansett. Så veldig glad for styrt :)
Samt at den ikke er regelmessig, og vanlig med 35 dagers syklus, alt fra 19 til 45 egentlig.
Da høres det veldig greit ut med styrt ja :) Får håpe du slipper unna bivirkninger, jeg har vært veldig heldig :)

Da var det på an igjen.
Er så super sliten etter to tette forsøk som endte i avbrutt.

LeveriHåpet - #7IVF/ICSI- 2 Avbrutt - Haugesund sykehus - Uttak i uken 9 - Lutinus og Gonal-F. - 34år (er bikket 35 før uttak)

Da høres det veldig greit ut med styrt ja :) Får håpe du slipper unna bivirkninger, jeg har vært veldig heldig :)
Ja, veldig greit med styrt, med en kropp som lever sitt eget liv...
Ikke merka noen bivirkninger enda. Så vært heldig :)

Da var det på an igjen.

LeveriHåpet - #7IVF/ICSI- 2 Avbrutt - Haugesund sykehus - Uttak i uken 9 - Lutinus og Gonal-F. - 34år (er bikket 35 før uttak)
Maaaange gode klemmer :Heartblue

Har hørt at de tiner begge og fryser ned igjen ett, om begge overlever. Men vet ikke om de gjør det på Riksen.
Vet ikke helt regla der, siden jeg ikke har hatt frys før. Men tror de er STRENGE på å sette inn to. Kanskje spesielt siden jeg ble gravid på første IVF i oktober.

Tilhørte Riksen på første barnet (gravid 2015/2016).
Vi hadde to egg fryst på samme strå, og de spurte da om vi ville sette inn begge hvis de overlevde. Det var bare ett som overlevde, det ble satt inn og resultatet ble en nydelig gutt ;)

Tilhørte Riksen på første barnet (gravid 2015/2016).
Vi hadde to egg fryst på samme strå, og de spurte da om vi ville sette inn begge hvis de overlevde. Det var bare ett som overlevde, det ble satt inn og resultatet ble en nydelig gutt ;)
Det blir spennende å høre om jeg får samme spørsmålet :) Men er kanskje mer strengt nå. Og sjansene for at ett egg dør er jo der. Men håper virkelig at minst ett av dem holder og er fint :)
Jeg håper og håper, og krysser det jeg krysse kan nå. Spennende tid dette her :Heartpink

Så bra! Nå må det bare gå på skinner for oss, helt til slutten av september :D
Ja, la oss håpe på det :)
Jeg skulle hatt termin i september i år, men den jeg mista over nytt år i fjor. Så det hadde vært noe det.
Vi får krysse fingra og se :)

Det blir spennende å høre om jeg får samme spørsmålet :) Men er kanskje mer strengt nå. Og sjansene for at ett egg dør er jo der. Men håper virkelig at minst ett av dem holder og er fint :)
Jeg håper og håper, og krysser det jeg krysse kan nå. Spennende tid dette her :Heartpink

Fryseforsøk funka hvertfall for meg ;) styrt syklus.
I januar skal jeg ha fryseforsøk i naturlig syklus, synes det er litt mer skummelt :nailbiting: hehe.. Men veldig godt å slippe progynovaen!!

I januar skal jeg ha fryseforsøk i naturlig syklus, synes det er litt mer skummelt :nailbiting: hehe.. Men veldig godt å slippe progynovaen!!
Jeg har så veldig rare sykluser, og fryktelig vanskelig å finne EL, utenom at det gjør VOOONDT, men ikke slår ut på noen tester.
Så veldig greit med styrt synes jeg.

Har ikke merka noe enda jeg :) Men jeg merka lite til alt av fersk forsøket også.
Men er enda bare på dag fire fra start, så mye kan skje.

Jeg har så veldig rare sykluser, og fryktelig vanskelig å finne EL, utenom at det gjør VOOONDT, men ikke slår ut på noen tester.
Så veldig greit med styrt synes jeg.

Har ikke merka noe enda jeg :) Men jeg merka lite til alt av fersk forsøket også.
Men er enda bare på dag fire fra start, så mye kan skje.

Har stabile sykluser, så jeg regner jo med at det ikke skal være noe problem. Men litt nervepirrende for det :nailbiting: hadde jo vært typisk å ikke fått positiv eggløsningstest når jeg skal teste o_O

Heldig du da som slipper unna bivirkningene :) tror jeg hadde de fleste av bivirkningene på ferskforsøk og fryseforsøk :wtf:

Har stabile sykluser, så jeg regner jo med at det ikke skal være noe problem. Men litt nervepirrende for det :nailbiting: hadde jo vært typisk å ikke fått positiv eggløsningstest når jeg skal teste o_O

Heldig du da som slipper unna bivirkningene :) tror jeg hadde de fleste av bivirkningene på ferskforsøk og fryseforsøk :wtf:
Har bare fått positiv EL test 2-3 ganger jeg, men kjent den, så visst at den har vært. Men svært sjelden den har slått ut.
Så hadde ikke fått den med meg på tester tror jeg. Så hadde vært upraktisk.

Jeg tålte ikke p-piller, så trodde denne her kunne bli veldig tøft. Men ikke merka så mye til noe av hormona.
Så vært heldig der... :)
Men kan fortsatt komme de, så ikke overraska om de er på vei.

Har bare fått positiv EL test 2-3 ganger jeg, men kjent den, så visst at den har vært. Men svært sjelden den har slått ut.
Så hadde ikke fått den med meg på tester tror jeg. Så hadde vært upraktisk.

Jeg tålte ikke p-piller, så trodde denne her kunne bli veldig tøft. Men ikke merka så mye til noe av hormona.
Så vært heldig der... :)
Men kan fortsatt komme de, så ikke overraska om de er på vei.

Får håpe du slipper :)

Da var det på an igjen.

Krysser alt for at du lykkes denne gang :Heartred

Ser deg ikke på listen. Vil du være med?

Back
Topp