Januar 2019

Masse lykke til imorgen :)
Tusen takk :)
Blir til at jeg tar toget innover alene. Samboer må ordne med bilkjøp og rydde litt hjemme.
Så likegreit å dele oss :)

Her kom tr nå nettopp, før forventet. Det er forsåvidt fint det! :)
Forrige fryseforsøk begynte jeg på Progynova samme kveld som tr kom. Har ikke fått noen spesiell beskjed denne gangen, og sykehuset har stengt i romjulen. Når begynner dere andre?

Her kom tr nå nettopp, før forventet. Det er forsåvidt fint det! :)
Forrige fryseforsøk begynte jeg på Progynova samme kveld som tr kom. Har ikke fått noen spesiell beskjed denne gangen, og sykehuset har stengt i romjulen. Når begynner dere andre?

Jeg starter på syklusdag 1, alltid gjort det:) så du skal nok det nå også:)

Lykke til!!
Jeg blir også å reise alene når jeg skal ha innsett nå i januar. Litt kjedelig, men det går fint fordet! :)
Jeg har bare hatt han med på tre timer. Vært ti ganger alene. Så helt greit det. Så fikk han jobba litt med husarbeid hjemme.

Da kan jeg flyttes til stimulerer!

Lille-M - B1 - (#1 ICSI) #2 FER - Haukeland - styrt syklus med Progynova og Lutinus - innsett av blasto ca. uke 3

Da kan jeg flyttes til stimulerer!

Lille-M - B1 - (#1 ICSI) #2 FER - Haukeland - styrt syklus med Progynova og Lutinus - innsett av blasto ca. uke 3

Har flyttet deg. Kan slappe litt mer av med oppstart av Progynova. Jeg fikk og beskjed om å ta den første dag tr kom. Men det skjedde så fort og resepten var treig så fikk panikk jeg skulle ødelegge noe. Så fikk ikke oppstart før cd2. Men da ga De meg beskjed om at hvis jeg startet litt senere gikk det fint. Måtte bare ha oppstart innen syklus dag 4.

Da har jeg oppdatert alle. Bare å gi meg beskjed om jeg glemmer noe :) Nå er det ikke lenge til januar!!! Har klart å glemme ting litt nå i pausen men begynner å kjenne det i magen at nytt forsøk nærmer seg. Såååå lyst det skal klaffe denne gang. Lykke til alle sammen.

Jeg skal ha innsett av frysembyo i januar.. Har hatt tre innsett av frys fra før og da har jeg gått på cyclogest, ble gravid to av tre men mistet.. Nå skal jeg gå på lutinus! Hvorfor endres der plutselig? Det er jo mindre dose også? :o

Jeg skal ha innsett av frysembyo i januar.. Har hatt tre innsett av frys fra før og da har jeg gått på cyclogest, ble gravid to av tre men mistet.. Nå skal jeg gå på lutinus! Hvorfor endres der plutselig? Det er jo mindre dose også? :eek:
Kanskje de ville prøve et annet merke og se om det var bedre??? Jeg får kun Lutinus. Begge er jo progesteron og gjør samme nytten. 100mg 3 ganger daglig er normal dose å ta av medisinen.

Kanskje de ville prøve et annet merke og se om det var bedre??? Jeg får kun Lutinus. Begge er jo progesteron og gjør samme nytten. 100mg 3 ganger daglig er normal dose å ta av medisinen.

Det er 400 i cyclogest og den skal tas morgen og kveld, det er jo veldig mye mere enn 300mg om dagen. Blir så nervøs av dette her! :/

Back
Topp