B
Bellabanan
Guest
Har du spurt om hvorfor de har byttet?
Kanskje ta spørsmålet i eget tråd så leser flere den.
Nei skal ringe de første hverdag nå.. Ja jeg får gjøre det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du spurt om hvorfor de har byttet?
Kanskje ta spørsmålet i eget tråd så leser flere den.

Så spennende med 2 egg inn!!! Masse lykke tilJeg har innsett på torsdag
To egg inn.
Blir spennende uker utover
Jaa. Veldig spennendeSå spennende med 2 egg inn!!! Masse lykke til![]()

Velkommen, har ført deg oppJeg vil melde meg inn i januar. Hadde negativt forsøk i november.
Techgirl 34år - 2ivf - 1. barn - menopur - stimulerer nå.

Jaaaa! Nytt år med nye muligheter! Det er så deilig med en «ny start»Nytt år, nye muligheter! Håper så inderlig at januar og 2019 blir året. Godt nyttår, januarjenter!![]()

Jeg har nettopp hatt en kjemisk og det ser ut som jeg har problemer med å nå desember så jeg starter like så greit en januar gruppe
Venter på oppstart:
Lavendel81 - #1ICSI #2 FER- B2 - Medicus Stavanger- Naturlig syklus -innsett blasto ca uke 3 - Ovitrielle og Lutinus - 37år
Esereht♡ - #1ICSI - kort protokoll - sprøytestart uke 1/2 - St. Olavs
Sonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 4FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett midten av januar
Førstings - #B1 - #3FER (ICSI) - Styrt syklus (Progynova/Cyclogest) - Blasto
Yennefer - #2IVF- Menopur i uke 2/3
Arytai -FER #2IVF - B2 - UNN Tromsø - innsett i naturlig syklus - Lutinus og Albyl e. - 40år
Lil-17 - B3 - #4FER - innsett av blasto - naturlig syklus - Haukeland
Sprudlende_sokker - B2, ovitrelle og letrozol, dansk Fertilitetsklinik, inseminasjon ca 14/1 - - 30 år
Venessiela - #B2 - #1 ICSI - #2 FER - Styrt syklus - Innsett uke 4 eller 5 - St.Olavs
LeveriHåpet - #7IVF/ICSI- 2 Avbrutt - Haugesund sykehus - Uttak i uken 9 - Lutinus og Gonal-F. - 34år (er bikket 35 før uttak)
Guro - 33 år - #1 ICSI - #1FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 3
Bellabanan - #2IVF - #1Fer - søskenforsøk
Stimulert syklus - Progynova og Cyclogest - innsett uke 4 eller 5 - St olavs
Mammali - 38 år - #B2 - #1IVF - 1FER - St. Olavs - naturlig syklus - innsett uke 3/4?
Tonevs - 32 år - #1 ICSI - #1FER - B3 - Spiren -Naturlig syklus - Cyclogest - Innsett blasto uke 2
Nummer2- b2 inseminasjon Porsgrunn, leterezol eventuelt ovitrelle. 3 avrutt
ca 10/1
Stimulerer
Vesla89 - 29 år - 1 IVF/1.frys - Ingen barn - Rikshospitalet - Progynova fra 18.12 - Innsett 2 egg 3 januar
Alvea - #B2 - #1 IVF - #3 FER - Styrt syklus - Innsett 3 januar - St.Olavs
Lille-M - B1 - #1 ICSI - #2 FER - Haukeland - styrt syklus med Progynova og Lutinus - innsett av blasto ca uke 3
Techgirl 34år - 2ivf - 1. barn - menopur
Ruger:
Avbrutt/totalfrys:
Gravid:
Ikke gravid:
Tusen takkSniker her inne og vil bare ønske dere januardamer masse masse lykke tilJeg heier på dere! Måtte det nye året bringe dere den etterlengtede spiren dere fortjener
![]()

To dager, en time og tre kvarter til innsett her. OM egga klarer seg.

Håper tida går fort til da
Mm!Håper tida går fort til daOg at ruginga også gjør det.
Spennende uker utover.
Vi kom hjem på søndagen, hadde gjester i gårMm!Er du på hyttetur nå?
Akkurat fått en ny ladning tester fra babyplan
Sjette dag på Primolut her, fire dager igjen, vente på mensen så er jeg også i gang![]()