Januar 2019

Jeg har innsett på torsdag :smug:
To egg inn.

Blir spennende uker utover

Så spennende med 2 egg inn!!! Masse lykke til :Heartpink
Jaa. Veldig spennende :smug:
Så får vi se hva forsøket bringer eller om vi må ta ett fersk til. Spennende er det :)

Jeg vil melde meg inn i januar. Hadde negativt forsøk i november.

Techgirl 34år - 2ivf - 1. barn - menopur - stimulerer nå.

Nytt år, nye muligheter! Håper så inderlig at januar og 2019 blir året. Godt nyttår, januarjenter! :Heartred

Jeg har nettopp hatt en kjemisk og det ser ut som jeg har problemer med å nå desember så jeg starter like så greit en januar gruppe :)

:HeartredVenter på oppstart:

:HeartblueLavendel81 - #1ICSI #2 FER- B2 - Medicus Stavanger- Naturlig syklus -innsett blasto ca uke 3 - Ovitrielle og Lutinus - 37år
:HeartblueEsereht♡ - #1ICSI - kort protokoll - sprøytestart uke 1/2 - St. Olavs
:HeartblueSonalita - Ett barn fra før (ble til med 1.IVF), søskenforsøk (1IVF) - 4FER - Hausken - Naturlig syklus - Innsett midten av januar
:HeartblueFørstings - #B1 - #3FER (ICSI) - Styrt syklus (Progynova/Cyclogest) - Blasto
:HeartblueYennefer - #2IVF- Menopur i uke 2/3
:HeartblueArytai -FER #2IVF - B2 - UNN Tromsø - innsett i naturlig syklus - Lutinus og Albyl e. - 40år
:HeartblueLil-17 - B3 - #4FER - innsett av blasto - naturlig syklus - Haukeland
:HeartblueSprudlende_sokker - B2, ovitrelle og letrozol, dansk Fertilitetsklinik, inseminasjon ca 14/1 - - 30 år
:HeartblueVenessiela - #B2 - #1 ICSI - #2 FER - Styrt syklus - Innsett uke 4 eller 5 - St.Olavs
:HeartblueLeveriHåpet - #7IVF/ICSI- 2 Avbrutt - Haugesund sykehus - Uttak i uken 9 - Lutinus og Gonal-F. - 34år (er bikket 35 før uttak)
:HeartblueGuro - 33 år - #1 ICSI - #1FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 3
:HeartblueBellabanan - #2IVF - #1Fer - søskenforsøk
Stimulert syklus - Progynova og Cyclogest - innsett uke 4 eller 5 - St olavs
:HeartblueMammali - 38 år - #B2 - #1IVF - 1FER - St. Olavs - naturlig syklus - innsett uke 3/4?

:HeartblueTonevs - 32 år - #1 ICSI - #1FER - B3 - Spiren -Naturlig syklus - Cyclogest - Innsett blasto uke 2
:HeartblueNummer2- b2 inseminasjon Porsgrunn, leterezol eventuelt ovitrelle. 3 avrutt:bored: ca 10/1

:HeartredStimulerer
:HeartblueVesla89 - 29 år - 1 IVF/1.frys - Ingen barn - Rikshospitalet - Progynova fra 18.12 - Innsett 2 egg 3 januar
:HeartblueAlvea - #B2 - #1 IVF - #3 FER - Styrt syklus - Innsett 3 januar - St.Olavs
:HeartblueLille-M - B1 - #1 ICSI - #2 FER - Haukeland - styrt syklus med Progynova og Lutinus - innsett av blasto ca uke 3
:HeartblueTechgirl 34år - 2ivf - 1. barn - menopur

:HeartredRuger:

:HeartredAvbrutt/totalfrys:

:HeartredGravid:

:HeartredIkke gravid:

Jeg kan endres litt,
Førstings - #B1 - #3FER (ICSI) - Styrt syklus (Progynova/Cyclogest) - Blasto - Innsett u4

Da nermer det seg med stormskritt her :D Skal bare en liten tur på jobb i morgen, så reiser vi avgårde mot St.Olavs :D

To dager, en time og tre kvarter til innsett her. OM egga klarer seg.

Mm! :) Er du på hyttetur nå? :)
Akkurat fått en ny ladning tester fra babyplan :p
Sjette dag på Primolut her, fire dager igjen, vente på mensen så er jeg også i gang :)
Vi kom hjem på søndagen, hadde gjester i går :) Så måtte ned igjen.
Men savner allerede hytta og byen :)

Jeg har også fylt opp skapet med tester, det er nesten fullt inni der. Trenger ingen flere på lenge nå :hilarious:

Back
Topp