IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Jeg velger å tenke det [emoji4] jeg selv er litt småhysterisk egentlig kan jeg innrømme, men merker at det er litt tryggere følelse nå som jeg straks bikker 12 uker.

Det er litt vanskelig i starten med symptomer i grunn, for man vet jo ikke helt hva som er symptomer, hva som er innbilt og hva som er medisinene [emoji85] jeg velger å tro at det skal gå helt fint med spira di, og håper du klarer å tro det og [emoji173] har du forresten fått time til ultralyd?

Det kommer til å gå kjempefint med deg, nå kan du senke skuldrene og nyte tiden fremover :happy:

Jeg kommer nok til å være super nervøs frem til UL ihvertfall. Har fått time 22 februar, akkurat 2 uker til i dag! Føler tiden snegler seg avgårde.. Kjente jeg var litt småkvalm i morges, og ble superhappy :p

Første blodprøve tatt i går, så nå er det venting igjen frem til mandag. Får dessverre ikke tatt ny prøve igjen i morgen, da jeg ikke rekker hjem fra liten svipptur til Stockholm før labben stenger [emoji17]
Om en bare hadde hatt en krystall kule en kunne sett inn i fremtiden med, om en bare 1-2 måneder frem!

Det kommer til å gå kjempefint med deg, nå kan du senke skuldrene og nyte tiden fremover :happy:

Jeg kommer nok til å være super nervøs frem til UL ihvertfall. Har fått time 22 februar, akkurat 2 uker til i dag! Føler tiden snegler seg avgårde.. Kjente jeg var litt småkvalm i morges, og ble superhappy :p
Glemte å svare deg sist her, så svarer deg nå jeg :) takk for gode ord! [emoji173]

Ja, det er ikke akkurat den tiden du er inne i nå som går raskest nei.. Husker at den var skikkelig nervepirrende!! Jeg har begynt å roe meg først nå jeg [emoji14]

Så utrolig spennende det blir med UL da [emoji4]

Første blodprøve tatt i går, så nå er det venting igjen frem til mandag. Får dessverre ikke tatt ny prøve igjen i morgen, da jeg ikke rekker hjem fra liten svipptur til Stockholm før labben stenger [emoji17]
Om en bare hadde hatt en krystall kule en kunne sett inn i fremtiden med, om en bare 1-2 måneder frem!

Fikk du svar på prøven eller må du vente på det også?

Gratulerer så mye :)

Fikk du svar på prøven eller må du vente på det også?
Må vente til mandag med å få svar [emoji17] Kjedelig, så får leve i håpet igjennom helgen mens jeg håper på gode svar.

Hvor mye tåler disse spirene egentlig? Hunden tråkket meg midt oppå livmoren, det gjorde skikkelig vondt og nå er jeg livredd for at dette kan ha gått skikkelig galt [emoji53]
Kjenner ikke noe nå, men tenker uansett at det ikke kan være noe bra [emoji53]

Hvor mye tåler disse spirene egentlig? Hunden tråkket meg midt oppå livmoren, det gjorde skikkelig vondt og nå er jeg livredd for at dette kan ha gått skikkelig galt [emoji53]
Kjenner ikke noe nå, men tenker uansett at det ikke kan være noe bra [emoji53]

For å si det sånn så kan man i følge gravidboka jeg fikk en gang drive kampsport helt til 10 uker, så om det går bra går nok dette fint også.
Embris ligger langt inni der og er godt beskyttet ❤

For å si det sånn så kan man i følge gravidboka jeg fikk en gang drive kampsport helt til 10 uker, så om det går bra går nok dette fint også.
Embris ligger langt inni der og er godt beskyttet [emoji173]
Jøss, kampsport! Det visste jeg ikke. Tenker nå at det nok har gått helt fint, men får jo litt panikk midt oppi dette her [emoji26]
Takk for kloke ord Avocado, du er alltid så god [emoji173]

Jøss, kampsport! Det visste jeg ikke. Tenker nå at det nok har gått helt fint, men får jo litt panikk midt oppi dette her [emoji26]
Takk for kloke ord Avocado, du er alltid så god [emoji173]

Panikken forstår jeg veldig godt. Jeg innbilte meg den første uka etter at jeg mistet at det var fordi jeg var forkjøla og hosta det i stykker :hilarious:
Men vet jo at sånn er ikke virkeligheten ;)

Hadde det akkurat slikt igår kveld, hosta så voldsomt at det strakk og stakk noe forferdelig i livmoren [emoji26]
Men ja, hadde nok tenkt i samme baner om jeg skulle miste nå, selv om jeg vet at det nok ikke har noen sammenheng.

Hadde det akkurat slikt igår kveld, hosta så voldsomt at det strakk og stakk noe forferdelig i livmoren [emoji26]
Men ja, hadde nok tenkt i samme baner om jeg skulle miste nå, selv om jeg vet at det nok ikke har noen sammenheng.

Er nok ikke mye ekstern påvirkning som betyr noe for lille inni der heldigvis :)

Fikk svar på første blodprøve idag, tatt 5+0 eller 21 dpo. Resultatet på hcg var 1484. Aner ikke om dette er innenfor normalen eller ei. Labteknikeren sa at tallet var fint, men hun visste ike hvor langt på vei jeg var...så ja. Får se hva dagens prøve gir av svar.

Fikk svar på første blodprøve idag, tatt 5+0 eller 21 dpo. Resultatet på hcg var 1484. Aner ikke om dette er innenfor normalen eller ei. Labteknikeren sa at tallet var fint, men hun visste ike hvor langt på vei jeg var...så ja. Får se hva dagens prøve gir av svar.
Det er jo veldig bra!

ef90ee2036f8ea1ab01a7dac38f553d8.jpg

Tusen takk for denne :Heartred
Jeg fant så utrolig mange varierende svar når jeg googlet i går, til slutt måtte jeg bare gi meg for ble ikke klok i det hele tatt :wacky:
Men da er det jo absolutt innafor :happy: så letta nå!

Tusen takk for denne :Heartred
Jeg fant så utrolig mange varierende svar når jeg googlet i går, til slutt måtte jeg bare gi meg for ble ikke klok i det hele tatt :wacky:
Men da er det jo absolutt innafor :happy: så letta nå!

Det blir nok enklere når du får svar på den neste prøven for da ser du om stigningen er som forventet

Skal ringe legekontoret i morgen for å få vite svar, blir forhåpentligvis litt enklere da ja :)

Har du fått noe mer info om når dere kan starte opp igen?

Back
Topp