IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Leste nettopp igjennom dagboka di. Gratulerer med graviditeten, håper det bare er en uskyldig blødning du har. Mange blør i begynnelsen av svangerskapet uten at det trenger å være no. Vet likevel hvordan du har det. Det er skummelt,trist og ingenting du kan gjøre for å stoppe det. Lytt til kroppen og ta det med ro.
Krysser fingrene for at det er en spire med bankene hjerte der inni i morgen. Lykke til i morgen. Ser du hadde ivf på klinikk Hausken. De er flinke :) Holder du til i Haugesund, Stavanger eller Bergen?

Leste nettopp igjennom dagboka di. Gratulerer med graviditeten, håper det bare er en uskyldig blødning du har. Mange blør i begynnelsen av svangerskapet uten at det trenger å være no. Vet likevel hvordan du har det. Det er skummelt,trist og ingenting du kan gjøre for å stoppe det. Lytt til kroppen og ta det med ro.
Krysser fingrene for at det er en spire med bankene hjerte der inni i morgen. Lykke til i morgen. Ser du hadde ivf på klinikk Hausken. De er flinke :) Holder du til i Haugesund, Stavanger eller Bergen?
Tusen takk - her er det sengehvile hele ettermiddag og kvelden etter streng beskjed fra samboer [emoji4] håper jo idet lengste at det er helt uskyldig, men har en dårlig magefølelse.

Vi hører til Stavanger, men uttak og innsett gjøres i Haugesund. De har ingen egen klinikk her i byen.
Skal til ul hos legen deres på Forus i morgen.

Vært hos legen nå, og fått bekreftet at det nok dessverre ikke var noe liv lengre. Har vært å tatt blodprøve på sykehuset for å få en endelig bekreftelse.
Har det ganske jævlig nå rett og slett, unner ingen dette. Nå må jeg bare forsøke å kave meg opp igjen på bena og se fremover.

Om ikke blødningen starter opp igjen må jeg ta cytotec. Får nok uansett dette med meg hjem senere i dag eller i morgen, sånn i tilfelle

Vært hos legen nå, og fått bekreftet at det nok dessverre ikke var noe liv lengre. Har vært å tatt blodprøve på sykehuset for å få en endelig bekreftelse.
Har det ganske jævlig nå rett og slett, unner ingen dette. Nå må jeg bare forsøke å kave meg opp igjen på bena og se fremover.

Om ikke blødningen starter opp igjen må jeg ta cytotec. Får nok uansett dette med meg hjem senere i dag eller i morgen, sånn i tilfelle

Huff, så leit. Så forferdelig urettferdig.. vet hvor vondt du har det nå. Sender mange gode klemmer <3

Å nei! Jeg hadde så innmari lyst til å komme inn hit til gode nyheter - ikke til dette :(
Føler med deg, og vet så inderlig godt hvor vondt du har det nå :Heartred

Om det er noe trøst i det at du nå vet at du i hvert fall kan bli gravid, det er ikke sikkert akkurat i dag, men vit dette; du skal bli gravid igjen, og det skal gå en gang, helt til mål! :Heartred:Heartred

Ta vare på hverandre nå. Gråt og få ut følelsene.
Sender deg en kjempeklem! :Heartred

Huff[emoji17][emoji173] Føler virkelig med deg! Det er bare så fryktelig vondt[emoji17]

Så urettferdig! Stor klem til deg❤

Utrolig trist å lese [emoji22] sender deg en stor klem [emoji173]

Huff, så leit. Så forferdelig urettferdig.. vet hvor vondt du har det nå. Sender mange gode klemmer <3

Å nei! Jeg hadde så innmari lyst til å komme inn hit til gode nyheter - ikke til dette :(
Føler med deg, og vet så inderlig godt hvor vondt du har det nå :Heartred

Om det er noe trøst i det at du nå vet at du i hvert fall kan bli gravid, det er ikke sikkert akkurat i dag, men vit dette; du skal bli gravid igjen, og det skal gå en gang, helt til mål! :Heartred:Heartred

Ta vare på hverandre nå. Gråt og få ut følelsene.
Sender deg en kjempeklem! :Heartred

Huff[emoji17][emoji173] Føler virkelig med deg! Det er bare så fryktelig vondt[emoji17]

Ånei, så utrolig leit å lese :( sender deg en stor klem [emoji173]

Forferdelig trist [emoji26] Masse klemmer til dere [emoji173]

Så urettferdig! Stor klem til deg❤

Utrolig trist å lese [emoji22] sender deg en stor klem [emoji173]

Takk alle sammen, dere er en herlig gjeng med damer her inne :Heartred

Nå har jeg heldigvis kommet til det punktet at jeg klarer å snakke om SA'en uten å bryte i sammen.
Har gått igjennom omtrent hele følelsesregisteret.
Blodprøven viste hcg på 25000, så dette må ha skjedd veldig nylig, sannsynligvis denne uken. Skal inn igjen på fredag for å bekrefte at hcg synker.
Kjenner ingenting på kroppen enda, bortsett fra at de fleste graviditets symptomer er på vei bort. Nå vil jeg bare at kroppen ordner opp, slik at vi kan komme oss videre.
Jeg får nok uansett ikke cytotec før fredag, etter blodprøve resultatet er kjent. Gah, vil bare at dette skal være over.
Dumme kropp :(

Noen som vet hvordan jeg får bort "Høsthjerter 2017" statusen fra profilbildet mitt? :grumpy:

Neiii! Det er helt forferdelig å måtte oppleve noe sånt:( Sender deg en stor klem❤
Har dere på frys, eller blir det nytt uttak?
Ta vare på hverandre.

Så trist å lese[emoji17][emoji17] Sender deg en stor klem[emoji175][emoji177]

Neiii! Det er helt forferdelig å måtte oppleve noe sånt:( Sender deg en stor klem[emoji173]
Har dere på frys, eller blir det nytt uttak?
Ta vare på hverandre.
Tusen takk [emoji173]
Vi fikk dessverre ingenting på frys, så må i gang med fersk forsøk igjen [emoji17]

Så trist å lese, vet hvor vondt det er :( :Heartred Kontakt moderator som er ansvarlig på termingruppen kanskje?

Tusen takk [emoji173]
Vi fikk dessverre ingenting på frys, så må i gang med fersk forsøk igjen [emoji17]

Håper dere får sette igang igjen så fort dere selv ønsker. Neste gang sittet spiren helt til mål :)

Ånei, så trist dette var... Du fortjente virkelig ikke en ny slik nedtur. Håper kroppen ordner opp selv og at dere kommer raskt igang med nytt forsøk igjen! Stor klem

Takk alle sammen :Heartred

Kroppen vil dessverre ikke ordne opp selv, så det må bli cytotec på meg for å drive ut fosteret.
Det er veldig vondt å sårt å tenke på at det er en død klump inni meg nå :( Forferdelig trist at dette hender så altfor mange.
Vi er 3 stk i nær familie som har mistet nå det siste året. Skulle ikke vært lov :(

Svirrer mange tanker i hodet nå. Er det noe jeg kunne gjort annerledes? Hadde det gått fint om jeg hadde kuttet ut absolutt all kaffe? Har hatt noen kommentarer med den typiske frasen "det var kroppen sin måte å si at det var noe feil med fosteret". Absolutt verste jeg hører, og hjelper meg ingenting! Jeg vet jo at det egget som ble satt inn var helt perfekt delt med 0 fragmentering.

Hvor lang tid kan jeg forvente at det vil ta for kroppen å ordne opp, og få tilbake mensen igjen? Noen erfaringer?

Back
Topp