IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Dette er så trist og urettferdig :(

Men må bare si; du har ikke gjort noe galt, og det var antageligvis ingenting du kunne gjort anderledes. Dette skjer dessverre med en del av oss, og vi må ikke gjøre belastningen ekstra stor ved å klandre oss selv ❤

Jeg mistet jo på samme tidspunkt som deg (7+2). Da tok det totalt 28 dager før jeg fikk EL og syklusen totalt sett ble 41 dager. Noen får sikkert ikke fullt så mange dager..

Dette var ufattelig trist å lese :( Skjønner godt at dette er en tøff påkjenning, og at mange tanker og følelser surrer rundt... Vil bare gi deg en god klem <3

Kjære deg, så vondt :( :(

Jeg tok cytotec kur 11 uker på vei i vår, da tok det 4,5 uker til jeg fikk TR på nytt og kroppen virket å være normal igjen. Men har lest at det er veldig forskjellig fra person til person.. Håper det går fort og smertefritt [emoji173]

Dette er så trist og urettferdig :(

Men må bare si; du har ikke gjort noe galt, og det var antageligvis ingenting du kunne gjort anderledes. Dette skjer dessverre med en del av oss, og vi må ikke gjøre belastningen ekstra stor ved å klandre oss selv [emoji173]

Jeg mistet jo på samme tidspunkt som deg (7+2). Da tok det totalt 28 dager før jeg fikk EL og syklusen totalt sett ble 41 dager. Noen får sikkert ikke fullt så mange dager..
Takk for fin tilbakemelding Avocado [emoji173]
Tror nok bare jeg har ett voldsomt behov for å vite hva som gikk galt, og hvorfor dette skjedde. Den lille fornuften jeg har vet at dette er noe jeg aldri vil få svar på, og det plager meg. Om jeg skulle bli gravid igjen vil jeg være livredd for at det samme skal skje igjen [emoji17]

Takk for at du ville dele hvordan det gikk med deg etter din SA. Håper kroppen min kan ordne opp tilsvarende, får bare vente å se [emoji53]

Dette var ufattelig trist å lese :( Skjønner godt at dette er en tøff påkjenning, og at mange tanker og følelser surrer rundt... Vil bare gi deg en god klem <3
Takk Lilly [emoji173]

Kjære deg, så vondt :( :(

Jeg tok cytotec kur 11 uker på vei i vår, da tok det 4,5 uker til jeg fikk TR på nytt og kroppen virket å være normal igjen. Men har lest at det er veldig forskjellig fra person til person.. Håper det går fort og smertefritt [emoji173]
Takk Poppi [emoji173]
Jeg håper virkelig det går fort når jeg får startet med cytotec i morgen. Krysser fingrene for at kroppen får ordnet opp skikkelig da, for nå skjer absolutt ingenting!

Har innsett at det ikke blir en liten mini i 2017 heller... forferdelig vond tanke [emoji17]

Så forferdelig urettferdig og trist at du skal måtte gå gjennom dette.. vil bare sende deg en god klem!

Samme her[emoji17] Men veeeldig kjekt å få barn tidlig på året da (selv om vi her inne ikke bryr oss om når på året de kommer, så må man se det positive i det man kan[emoji12])

[emoji173][emoji173]

Samme her[emoji17] Men veeeldig kjekt å få barn tidlig på året da (selv om vi her inne ikke bryr oss om når på året de kommer, så må man se det positive i det man kan[emoji12])

[emoji173][emoji173]
Hah, veldig sant det! [emoji4]
Forsøker også å tenke fremover til neste forsøk, og muligheten for å få satt inn 2 egg (så sant jeg klarer å produsere nok egg da )

Leste nettopp nyheten om pilotfrue og fikk skikkelige frysninger. Mistet samme dag som meg, helt sprøtt. Får fortsatt frysninger når jeg tenker på det :(

Snakket med legen igjen i dag, og blodprøver viser at hcg har hatt en svak stigning siden onsdag [emoji53]
Hun ville at jeg skulle "se ann" formen i helgen, og heller komme inn til ny kontroll på mandag.
Jeg ble så satt ut av svaret på blodprøven at jeg ikke orket å mase meg til medisiner nå.

Kan jeg forvente at kroppen klarer å ordne opp selv? Akkurat nå kjenner jeg meg helt tom, og irritert på meg selv som ikke maste om å få medisiner. Vil jo bare ha dette overstått! [emoji29]

Snakket med legen igjen i dag, og blodprøver viser at hcg har hatt en svak stigning siden onsdag [emoji53]
Hun ville at jeg skulle "se ann" formen i helgen, og heller komme inn til ny kontroll på mandag.
Jeg ble så satt ut av svaret på blodprøven at jeg ikke orket å mase meg til medisiner nå.

Kan jeg forvente at kroppen klarer å ordne opp selv? Akkurat nå kjenner jeg meg helt tom, og irritert på meg selv som ikke maste om å få medisiner. Vil jo bare ha dette overstått! [emoji29]

Vondt å gå slik å ikke bli ferdig med det :(
Må jo nesten tro at kroppen vil ordne opp til slutt, men det er jaggu ikke godt å si :confused005

Hvor stor økning var det snakk om egentlig?

Vondt å gå slik å ikke bli ferdig med det :(
Må jo nesten tro at kroppen vil ordne opp til slutt, men det er jaggu ikke godt å si :confused005

Hvor stor økning var det snakk om egentlig?
Hcg var 25000 på onsdag og 29000 i dag. Så minimal økning (7+0 og 7+2).

Snakket med sykepleieren hos Hausken nå I ettermiddag, noe som gjorde godt. Hun var flinkere til å snakke om dette og forklare, så føler meg bedre nå.
Men kroppen er helt på bærtur. Fikk blankt slim på papiret når jeg var på do nå, minnet om el slim

Hcg var 25000 på onsdag og 29000 i dag. Så minimal økning (7+0 og 7+2).

Snakket med sykepleieren hos Hausken nå I ettermiddag, noe som gjorde godt. Hun var flinkere til å snakke om dette og forklare, så føler meg bedre nå.
Men kroppen er helt på bærtur. Fikk blankt slim på papiret når jeg var på do nå, minnet om el slim

Såpass langt på vei som du er nå, så øker ikke hcg på samme måte, så virker som om kroppen ikke er med på notene i forhold til hva som har skjedd.
Enten håper jeg kroppen fortsår og rydder opp selv i løpet av helgen eller så håper jeg du får det du trenger på mandag ❤

Såpass langt på vei som du er nå, så øker ikke hcg på samme måte, så virker som om kroppen ikke er med på notene i forhold til hva som har skjedd.
Enten håper jeg kroppen fortsår og rydder opp selv i løpet av helgen eller så håper jeg du får det du trenger på mandag [emoji173]

Takk Avocado [emoji173]
Nei kjenner virkelig at kroppen ikke er helt med på notene. Brystene er fortsatt litt ømme, og kvalmen har heller ikke helt gitt seg [emoji58]
Jeg skal uansett ha medisiner på mandag hvis ikke kroppen ordner opp selv. Kommer ikke til å gi meg på det.

Hvordan går det med deg? [emoji173]
Hei Andunge [emoji173]
Det går opp og så ned igjen. Har ett stort tomrom inni meg.
Har enda ikke begynt å blø eller få noen smerter...Får se om det skjer noe i morgen.
Føler livet er satt på vent.

Har også en stor sorg over at jeg med største sannsynlighet vil bikke 35 år før jeg blir mamma [emoji17]

Back
Topp