IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Skal ringe legekontoret i morgen for å få vite svar, blir forhåpentligvis litt enklere da ja :)

Har du fått noe mer info om når dere kan starte opp igen?

Jeg venter på tr for å komme i gang men skal ha lang protokoll igjen så blir jo en stund til det skjer noe. Håper bare kroppen spiller på lag etter kjemisk så jeg ikke må vente for lenge :)

Jeg venter på tr for å komme i gang men skal ha lang protokoll igjen så blir jo en stund til det skjer noe. Håper bare kroppen spiller på lag etter kjemisk så jeg ikke må vente for lenge :)
Krysser fingrene for at tanta snart kommer! [emoji4]

Blodprøve tatt 5+0 = hcg på 1484
Blodprøve tatt 5+5 = hcg på 5467

Føler jeg endelig kan senke skuldrene litt. Neste milepæl er ul neste uke :)

Klarer ikke helt å gi slipp på assistert forumet, føler sånn med alle og enhver her inne :Heartred
Håper på mange positive tester utover våren og resten av året :Heartred

Håper det går bra med deg! Ser du skal på ul denne uken :)
Skal på ul i morgen tidlig ja. Tror dessverre ikke det blir funnet noe liv [emoji17]
Startet å blø i 3 tiden nå i ettermiddag, og det har ikke sluttet.
Magen (livmoren) er skikkelig støl, hoven og oppblåst, så nå ligger jeg her å bare venter på at kroppen skal støte ut den lille spiren. Er helt knust.

Huff, kjære deg[emoji173] Vet hvor vondt det er i hjertet det der[emoji17] Men er jo ikke sikkert det er over?[emoji4] Blør du mye?

Huff, kjære deg[emoji173] Vet hvor vondt det er i hjertet det der[emoji17] Men er jo ikke sikkert det er over?[emoji4] Blør du mye?
Ja det river i hjertet, lenge siden jeg har kjent på slik en sorg.
Blør av og på mørkt og rødt friskt blod, venter bare på mer koagler/ klumper.
Tror dessverre det er over, men vet uansett helt sikkert i morgen tidlig.

Ånei, ikke du også :(
Håper det er noe annet og at du er en av de som blør uten at det betyr noe! Klem ❤

Ånei, ikke du også :(
Håper det er noe annet og at du er en av de som blør uten at det betyr noe! Klem [emoji173]
Har en veldig dårlig følelse, kjenner meg helt annerledes i formen nå enn tidligere i graviditeten [emoji17]
Skal ett lite mirakel til om det fortsatt er liv i morgen. Forbereder meg på det værste.

Har en veldig dårlig følelse, kjenner meg helt annerledes i formen nå enn tidligere i graviditeten [emoji17]
Skal ett lite mirakel til om det fortsatt er liv i morgen. Forbereder meg på det værste.

❤❤❤
Uff det er så vondt :(
Det hjelper jo ikke alkurat, men jeg hadde det akkurat sånn da jeg mistet, akkurat som om noen slo av en bryter. Alt av symptomer borte på et blunk :(
Hvor langt på vei er du nå da?
Håper så inderlig de finner liv ❤❤❤

[emoji173][emoji173][emoji173]
Uff det er så vondt :(
Det hjelper jo ikke alkurat, men jeg hadde det akkurat sånn da jeg mistet, akkurat som om noen slo av en bryter. Alt av symptomer borte på et blunk :(
Hvor langt på vei er du nå da?
Håper så inderlig de finner liv [emoji173][emoji173][emoji173]
Jeg vet ikke helt sikkert om alle symtpomer har forsvunnet, da de har blitt mildere de siste dager. Magen er helt fint nå, og har tilsynelatende sluttet å blø, kun litt brunt som kommer ut.
Men har en veldig veldig dårlig følelse [emoji17]
Forferdelig at vi er så mange her som har gått igjennom dette

Jeg vet ikke helt sikkert om alle symtpomer har forsvunnet, da de har blitt mildere de siste dager. Magen er helt fint nå, og har tilsynelatende sluttet å blø, kun litt brunt som kommer ut.
Men har en veldig veldig dårlig følelse [emoji17]
Forferdelig at vi er så mange her som har gått igjennom dette

Det er mange som blør litt i svangerskapet så dette behøver aldeles ikke være game over :)
Skjønner dog frykten din, og det hjelper jo ikke akkurat å høre om mange andre som mister...
Det burde vært forbudt å miste når man har slitt så mye som vi har gjort :(

Det er mange som blør litt i svangerskapet så dette behøver aldeles ikke være game over :)
Skjønner dog frykten din, og det hjelper jo ikke akkurat å høre om mange andre som mister...
Det burde vært forbudt å miste når man har slitt så mye som vi har gjort :(
Jeg har også lest opp og ner i mente nå om blødninger i svangerskapet, og blir vel enda mer forvirret. Tørr ikke ha noen forhåpninger, føler på hele meg at dette nok dessverre er over [emoji17]
Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, er bare en følelse. Det var såpass mye mørkt og rødt friskt blod liksom. Og med tanke på at jeg ikke har hatt noen andre antydning til blødninger tidligere i svangerskapet ser jeg mørkt på det. Hadde blitt 7+0 i morgen

Vi har alle her inne vært igjennom nok ja, vi fortjener virkelig ikke dette her

Sender deg en stor klem :Heartred Og så håper jeg å lese godt nytt i dagboken din i morgen!

Jeg krysser fingrene for at du får gode nyheter i morgen. Sist jeg pratet med Hausken fortalte han at de hadde damer som fossblødde og trodde det var game over men når de sjekket så var fosteret der det skulle være så ikke gi opp håpet enda :)

Takk alle sammen, godt å ha noen å snakke med [emoji173]
Samboer har fortsatt håp om at alt er ok, og prøver å betrygge meg så godt han kan.
Tar ingenting for gitt før ultralyden i morgen, kun 13,5 timer igjen å vente heldigvis.

Har ikke fått noen magesmerter enda, vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Får se i morgen. Er det ikke noe liv så er det å se frem mot neste forsøk - vi skal raskt i gang igjen har vi bestemt oss for.

Håper og krysser alt for at ting ser bra ut i morgen[emoji175][emoji175]

Back
Topp