Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testen ser klart sterkere ut![]()
Definitivt sterkere ❤

Mensen er fortsatt ikke her! En ny milepæl nådd![]()
Håper så inderlig det, men klarer ikke å slippe engstelsen helt enda. Samboer føler akkurat det samme, den ultralyden om 3 uker kan ikke komme fort nok! Huff så nervepirrende [emoji52]Den kommer nok ikke på et godt år nå vet du![]()
Håper så inderlig det, men klarer ikke å slippe engstelsen helt enda. Samboer føler akkurat det samme, den ultralyden om 3 uker kan ikke komme fort nok! Huff så nervepirrende [emoji52]
Jeg er veldig usikker. Neste uke blir fryktelig travel; teambuilding med jobben i Sirdal mandag + tirsdag, og så reiser jeg en kjapp tur til Sverige torsdag til fredag. Så dvs jeg rekker ikke å ta blodprøve neste uke. Da blir det evt å ta noen graviditets tester innimellom reisene.Skal du fortsette å teste til ul? Eller du skal kanskje ta blodprøve nå for å sjekke hcg?
Jeg er veldig usikker. Neste uke blir fryktelig travel; teambuilding med jobben i Sirdal mandag + tirsdag, og så reiser jeg en kjapp tur til Sverige torsdag til fredag. Så dvs jeg rekker ikke å ta blodprøve neste uke. Da blir det evt å ta noen graviditets tester innimellom reisene.
Kan jeg ta blodprøven hos fastlegen eller må jeg til sus?
Hvordan går det med deg? Fikk du hatt en god samtale med Hausken?
Tusen takk [emoji5]Hvor mange dpo fikk du positiv test? Og hvordan er formen? Gratulerer så mye igjen [emoji173]
Så godt at dere har fått ett nytt opplegg fra Hausken. Jeg vet ikke hva scratching er, men håper det gjør susen [emoji4][emoji4]Du kan ta prøven hos fastlegen det tar bare litt lenger tid å få svar. Går du på sykehuset må du uansett ha med deg en rekvisisjon fra en lege.
Her går det bra, kroppen ordnet opp i helgen (ikke kjekk opplevelse) så nå er det fokus fremover. Vi hadde en veldig god samtale med Hausken, jeg syns han er helt toppHan oppfordret oss til å fortsette så vi har bestemt oss for det, blir samme opplegg som sist men i tillegg skal jeg ha scrathing.
Ringte til legen i dag og fikk mast meg til å ta en blodprøve - de gjør visst kun dette i helt spesielle tilfeller
Så da blir det en prøve i morgen og en oppfølgnings prøve på fredag.
Har tatt ett par tester den siste uken, og ble veldig bekymret da det ikke viste noen særlig stigning fra 15 til 18 dpo.
Tok en ny test I dag ettermiddag, og heldigvis økning. Så letta at det kom noen tårer [emoji23]
![]()

Jeg velger å tenke det [emoji4] jeg selv er litt småhysterisk egentlig kan jeg innrømme, men merker at det er litt tryggere følelse nå som jeg straks bikker 12 uker.Takk Poppi, du er så god du [emoji813]red
Her varierer det veldig med symptomer, men kjenner fortsatt "noe", selv om det har avtatt i styrke de seneste dagene.
Første gang jeg er gravid, så aner ikke hva jeg skal kjenne etter, hva som er normalt/ ikke normalt.
Men velge å tenke litt som du skriver, at jeg nok hadde ant ugler i mosen om noe var galt. En litt sånn sjette sans kanskje![]()