IVF karusellen fortsetter i jakten på søsken!

Gratulerer, så moro:-)

Haha, jeg visste det :p

GEATULERER SÅ MYE!!! :D

Gratulerer!! :) Grensa for kjemisk går vel ved 5+0 mener jeg,men der har du jo en sterk fin strek så jeg har trua!

Wow!! Gratulerer, så gøy :D kjemisk har jeg lite greie på.... men der var jo en sterk og fin strek :) Veldig lovende spør du meg :D

Tusen takk, krysser fingrene for at spiren sitter :)

Gratulerer så mye, du er gravid!!! [emoji173] [emoji173] så gøy :) jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev med få symptomer og mensmurringer og slikt, så tenkte at det hørtes ut som når jeg var gravid [emoji14] håper spira klorer seg fast nå [emoji173]

Jeg var helt overbevist om at det ikke ville slå ut noe på prøven, så ble ganske sjokkert.
Håper alt jeg har nå på at spira klorer seg godt fast :)

Å gratulerer [emoji173][emoji173][emoji173]

Tusen takk! :happy:

Gratulerer, så moro:)

Tusen hjertelig :)
Håper det går veien for deg også *krysser fingrene*

Haha, jeg visste det :p

GEATULERER SÅ MYE!!! :D

Hihi, ja var flere som hadde mer troa på dette enn meg :D
Tusen takk - håper virkelig du snart får time henvisningen din og kommet videre med utredning.

Gratulerer!! :) Grensa for kjemisk går vel ved 5+0 mener jeg,men der har du jo en sterk fin strek så jeg har trua!

Tusen takk :happy: Da er det bare å krysse alt jeg har for at lille Eggbert klorer seg fast.
Streken kom ganske raskt, og er sterkere enn hva som vises på bildet. Kameraet på mobilen min er knust, så litt ymse kvalitet :p

Gratulerer! [emoji1]

Og så på første forsøk hos klinikk hausken..?

Tusen takk :happy:
Dette var første forsøk hos Hausken ja. Hadde virkelig ikke trua på dette, da vi ikke var så veldig heldige med egg uttak og befruktning. Håper virkelig at Eggbert klorer seg fast nå.

Tusen takk alle sammen.

Jeg er fortsatt ganske sjokka, og har ikke helt hatt tid til å ta det hele innover meg.
Har hatt en vanvittig travel dag på jobb. Kanskje like greit det :p

Snakket med Hausken, og har fått time til ultralyd om 3 uker. Håper så inderlig at lille Eggbert henger ved hele veien.

Til alle andre her inne; jeg føler sånn med dere, og heier på hver og en av dere. :Heartred

Tusen takk :happy:
Dette var første forsøk hos Hausken ja. Hadde virkelig ikke trua på dette, da vi ikke var så veldig heldige med egg uttak og befruktning. Håper virkelig at Eggbert klorer seg fast nå.

Så fantastisk! [emoji7] [emoji1]
Vi skal i gang med første forsøk der om ca halvannen uke, håper vi er like heldige som dere altså [emoji4]

Fantastisk! Gratulerer så myyye! :D

Så fantastisk! [emoji7] [emoji1]
Vi skal i gang med første forsøk der om ca halvannen uke, håper vi er like heldige som dere altså [emoji4]
Så spennende! Krysser fingrene mine for at det blir full klaff for dere også [emoji4]
Hausken er kjempeflinke, veldig hyggelige sykepleiere. Heldigvis er det ikke medisinmangel lengre, då de er litt mindre stressa om dagen [emoji28]

Last edited:
Så spennende! Krysser fingrene mine for at det blir full klaff for dere også [emoji4]
Hausken er kjempeflinke, veldig hyggelige sykepleiere. Heldigvis er det ikke medisinmangel lengre, då de er litt mindre stressa om dagen [emoji28]

Ja det var ingen tvil om at de har kontroll på det de holder på med da vi var der på samtale [emoji4]

Tusen takk [emoji173]

Hvordan går det med deg? Har du snakket mer med Hausken? Tenker masse på deg og håper det går bedre.

Joda, går bra her. 5 dager med positiv test så skal ta blodprøve i morgen tidlig for jeg vil ha bekreftelse på at det er kjemisk slik at vi kan gå litt videre (krysser alt for at det ikke er grav. utenfor livmor). Har time med Jon i morgen så er spent på hva han mener om flere forsøk :) Sykepleier ringte også i dag for å høre hvordan det gikk og hun var i alle fall positiv så vi får se :dance008

Joda, går bra her. 5 dager med positiv test så skal ta blodprøve i morgen tidlig for jeg vil ha bekreftelse på at det er kjemisk slik at vi kan gå litt videre (krysser alt for at det ikke er grav. utenfor livmor). Har time med Jon i morgen så er spent på hva han mener om flere forsøk :) Sykepleier ringte også i dag for å høre hvordan det gikk og hun var i alle fall positiv så vi får se :dance008
Herregud jeg håper så inderlig at det er noe der, og ikke graviditet utenfor livmoren. Ville du ikke da blitt ganske dårlig veldig fort?
Håper Jon kan komme med noen gode ord og forklaringer, og plan for veien videre.
Hvor lang tid tar det før du får svar på blodprøven?

Herregud jeg håper så inderlig at det er noe der, og ikke graviditet utenfor livmoren. Ville du ikke da blitt ganske dårlig veldig fort?
Håper Jon kan komme med noen gode ord og forklaringer, og plan for veien videre.
Hvor lang tid tar det før du får svar på blodprøven?

Jeg reiser til sykehuset så får svar på dagen. Tok den første i går som var 31 men må vente til mandag før jeg kan ta en ny prøve.

Går det bra med deg?

Jeg reiser til sykehuset så får svar på dagen. Tok den første i går som var 31 men må vente til mandag før jeg kan ta en ny prøve.

Går det bra med deg?

Så godt at du får resultat med en gang! Håper kroppen kommer seg raskt :Heartred
Har dere tenkt noe mer på veien videre?
Det er liten trøst, men nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid.
Litt sånn tenker jeg nå, uansett hvordan det skulle gå. Hadde store tvil på om jeg i det hele tatt noensinne ville få en positiv test. Det var liksom aldri snakk om når, men om og hva hvis ikke...

Formen er fin. Kjenner på alle endringene i kroppen og forsøker å glede meg over dette uten å konstant bekymre meg og være engstelig for tiden fremover.

16 dpo i dag og dagen mensen egentlig skal komme.
Den har aldri vært forsinket så lenge jeg kan huske. Det er fortsatt merkelig og underlig at den da forhåpentligvis ikke kommer.

Kroppen føles veldig annerledes ut; ømme bryster (og også større!), samt en del murringer. Pga. vektoppgang fra medisiner under stimuleringen har magen est veldig ut, og rett og slett buler! Såpass mye at det er utfordrende å finne passende gensere.
Skal i barnedåp på søndag og har innsett at jeg nok ikke kommer til å få på meg bunaden [emoji58] Litt kjipt, men smiler for det om når jeg vet grunnen [emoji1]

Tok en ny test i går ettermiddag, og sammenlignet denne med testen jeg tok morgenen 14 dpo. Var nysgjerrig (og litt engstelig) på om det var noen økning. Synes streken er sterkere [emoji173]
Igjen utrolig dårlig bilde da kameraet på mobilen er knust [emoji21]

9975b42f4d853ca4e2aefe124451027e.jpg

Last edited:
Back
Topp