Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! Gratulerer, så gøykjemisk har jeg lite greie på.... men der var jo en sterk og fin strek
Veldig lovende spør du meg
![]()
Gratulerer så mye, du er gravid!!! [emoji173] [emoji173] så gøyjeg kjente meg veldig igjen i det du skrev med få symptomer og mensmurringer og slikt, så tenkte at det hørtes ut som når jeg var gravid [emoji14] håper spira klorer seg fast nå [emoji173]
Å gratulerer [emoji173][emoji173][emoji173]

Gratulerer, så moro![]()
Haha, jeg visste det
GEATULERER SÅ MYE!!!![]()
Gratulerer!!Grensa for kjemisk går vel ved 5+0 mener jeg,men der har du jo en sterk fin strek så jeg har trua!
Da er det bare å krysse alt jeg har for at lille Eggbert klorer seg fast.Gratulerer! [emoji1]
Og så på første forsøk hos klinikk hausken..?

Tusen takk
Dette var første forsøk hos Hausken ja. Hadde virkelig ikke trua på dette, da vi ikke var så veldig heldige med egg uttak og befruktning. Håper virkelig at Eggbert klorer seg fast nå.
Så spennende! Krysser fingrene mine for at det blir full klaff for dere også [emoji4]Så fantastisk! [emoji7] [emoji1]
Vi skal i gang med første forsøk der om ca halvannen uke, håper vi er like heldige som dere altså [emoji4]
Tusen takk [emoji173]Gratulerer!![]()
Tusen hjertelig [emoji4]Fantastisk! Gratulerer så myyye!![]()
Gratulerer så masse! [emoji3]
Så spennende! Krysser fingrene mine for at det blir full klaff for dere også [emoji4]
Hausken er kjempeflinke, veldig hyggelige sykepleiere. Heldigvis er det ikke medisinmangel lengre, då de er litt mindre stressa om dagen [emoji28]
Tusen takk [emoji173]
Hvordan går det med deg? Har du snakket mer med Hausken? Tenker masse på deg og håper det går bedre.

Herregud jeg håper så inderlig at det er noe der, og ikke graviditet utenfor livmoren. Ville du ikke da blitt ganske dårlig veldig fort?Joda, går bra her. 5 dager med positiv test så skal ta blodprøve i morgen tidlig for jeg vil ha bekreftelse på at det er kjemisk slik at vi kan gå litt videre (krysser alt for at det ikke er grav. utenfor livmor). Har time med Jon i morgen så er spent på hva han mener om flere forsøkSykepleier ringte også i dag for å høre hvordan det gikk og hun var i alle fall positiv så vi får se
![]()
Herregud jeg håper så inderlig at det er noe der, og ikke graviditet utenfor livmoren. Ville du ikke da blitt ganske dårlig veldig fort?
Håper Jon kan komme med noen gode ord og forklaringer, og plan for veien videre.
Hvor lang tid tar det før du får svar på blodprøven?
Jeg reiser til sykehuset så får svar på dagen. Tok den første i går som var 31 men må vente til mandag før jeg kan ta en ny prøve.
Går det bra med deg?