Introduksjonstråd

En tråd i 'Juni 2021' startet av Hello, 22 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Jeg er også helsepersonell, og fikk til og med lønnet perm for å reise ned.
    Takk, lykke til til deg også :)

2. Steri_86 Flørter med forumet JuniJubel2021

Wow, det var jo veldig ålreit! Heldig du :)

• Enig Enig x 1
  3. Rockering Andre møte med forumet

29 år, bor i Trøndelag med samboeren. Har termin 16. juni 2021. Har ingen barn fra før.

• Hjertelig Hjertelig x 5
  4. Nutte Forelsket i forumet

27 år og bor i Kristiansand med mannen:happy: Etter 1 år som prøvere satt spira på første IVF-forsøk! Foreløpig termin er 8.juni:)

• Hjertelig Hjertelig x 8
  5. LykkeniLivet Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Hei :angelic:
    27 år, gift og jobber som sykepleier :)
    Ønsket oss barn siden vi traff hverandre, men kasta pillene siste dagene i april, så spira satt på 3PP, så enormt takknemlig for det :smiley-angelic003

Så spente og glade! Kjenner på kroppen at man er gravid nå.. Alle symptomer har kommet på rekke og rad :smiley-angelic006 aldri vært gravid før.

Foreløpig termin ut i fra siste mens er 11 Juni :smiley-bounce012

• Hjertelig Hjertelig x 6
  6. Aurora1 Blir kjent med forumet

Hei!

28 år, samboer og har en på 4,5 fra før:love7 Bor i kristiansand.
    Dette er første prøveperiode etter en Sa.
    Terminen er beregnet til seeent i juni. Blir sikkert juli barn da:angelic:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  7. Nutte Forelsket i forumet

Så gøy at du også er fra krsand! Er ikke mange her inne som er herfra:joyful: Og jevngamle er vi også:)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Milla_mor Elsker forumet Vi som prøver :) JuniJubel2021 Julegavene 2019

Heisann:)
    32 år gammel miljøterapeut bosatt i nydelige Nord-Norge. Her trives jeg med mann og 3 barn på 10, 9 og snart 1 år. Nå venter vi barn igjen:Heartred Hvis dette går vår vei så har jeg termin ca.24 juni :happy:

9. Aurora1 Blir kjent med forumet

Så koselig!:cat: Jeg er ikke opprinnelig herfra, men bodd her i ca 8 år nå, og blir nok boende livet ut:happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Lois Flørter med forumet

31 år fra Viken. Har tre barn på 5 og to på 3. Hadde en sa i begynnelsen av august. Foreløpig termin er 10.juni.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  11. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Her er også en tråd for de nye/som ikke har presentert seg. Hvis dere vil så klart :happy:

12. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hei! Jeg er 32 år, bor i Trøndelag, men flytter muligens sørover før termin, om det ordner seg med jobb. Har 2 gutter fra før, på 3 år og 1.5 år. Foreløpig termin 30. juni :)

• Hjertelig Hjertelig x 4
  13. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Har du trillinger og tvillinger?:smiley-bounce012

14. Lois Flørter med forumet

Haha, nei!:woot: ser at jeg har glemt et ord her. Har EI på fem og to på tre:smiley-ashamed004

• Morsom Morsom x 4
  15. Sommerbaby21 Elsker forumet JuniJubel2021 Juligull2021

Jeg er 31 år , bor i Trønderlag :)
    Har 2 barn som vil være 3,5 og 6 år når lillebrøster kommer i juni/juli :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  16. mymy Elsker forumet Himmelbarn Oktoberfruene 2018 JuniJubel2021

Straks 36 fra Bergen. En sønn på straks 2 år. Termin i slutten av juni om alt går som det skal. Måtte avslutte i uke 15 i april i år da lille ikke ville overlevd. Så lever vel I fornektelse frem til vi vet dette er et en frisk liten spire. Håpe håpe!

• Hjertelig Hjertelig x 8
  17. Leia18 Elsker forumet JuniJubel2021

27 år fra Rogaland, og utdannet bioingeniør :happy: Gift, har en datter på 2 år og en litt plagsom, men veldig søt hund på 3 :p
    Har foreløpig termin rundt 31.5/1.6 men orker ikke være sist i gruppa, så holder meg her med dere :hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 6
  18. RagFro Flørter med forumet JuniJubel2021

29 fra Oslo her. Første barn, positiv test på pp2. Håper den sitter!

Første dag mens 16. september, som vil si at jeg er nå 4+2. Termin da rundt 26. juni! Fikk positiv EL-test 26. september, og positiv graviditetstest 6. oktober. Våger å håpe at jeg kan plusse på tre dager på «antall uker og dager gravid»? :nailbiting: Har ikke så mye å si for termin, men i noen prosent høyere sannsynlighet for at det går bra? Haha :angelic: man blir jo gal av å vente!

19. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Hadde du tatt med at idag e 16.oktober hadde du jaggu fått med alle xsmile5 (syns tall e gøy:rolleyes:) nokre dagar på plusskalaen hjelpe på nå ja :D

• Morsom Morsom x 1
  20. RagFro Flørter med forumet JuniJubel2021

Haha! Så ikke det selv :joyful: men enig, tall er gøy. Synes hele det her prøveperioden og gravidtingene er så vanskelig å kontrollere... og jeg har en tendens til å ønske å kontrollere alt! Men nå kan man vel ikke gjøre annet enn å leve relativt sunt og håpe på det beste:rolleyes:

Del denne siden