Introduksjonstråd

Jeg vurderte Danmark selv, satte i gang prosessen, men så kom koronaen.... Så da ble det i Norge i stedet siden de nå også endret på lovverket og som helsepersonell fikk jeg ikke lov til å reise utenlands....
Masse lykke til
Jeg er også helsepersonell, og fikk til og med lønnet perm for å reise ned.
Takk, lykke til til deg også :)
 
27 år og bor i Kristiansand med mannen:happy: Etter 1 år som prøvere satt spira på første IVF-forsøk! Foreløpig termin er 8.juni:)
 
Hei :angelic:
27 år, gift og jobber som sykepleier :)
Ønsket oss barn siden vi traff hverandre, men kasta pillene siste dagene i april, så spira satt på 3PP, så enormt takknemlig for det :smiley-angelic003

Så spente og glade! Kjenner på kroppen at man er gravid nå.. Alle symptomer har kommet på rekke og rad :smiley-angelic006 aldri vært gravid før.

Foreløpig termin ut i fra siste mens er 11 Juni :smiley-bounce012
 
Hei!

28 år, samboer og har en på 4,5 fra før:love7 Bor i kristiansand.
Dette er første prøveperiode etter en Sa.
Terminen er beregnet til seeent i juni. Blir sikkert juli barn da:angelic:
 
Hei!

28 år, samboer og har en på 4,5 fra før:love7 Bor i kristiansand.
Dette er første prøveperiode etter en Sa.
Terminen er beregnet til seeent i juni. Blir sikkert juli barn da:angelic:
Så gøy at du også er fra krsand! Er ikke mange her inne som er herfra:joyful: Og jevngamle er vi også:)
 
Heisann:)
32 år gammel miljøterapeut bosatt i nydelige Nord-Norge. Her trives jeg med mann og 3 barn på 10, 9 og snart 1 år. Nå venter vi barn igjen:Heartred Hvis dette går vår vei så har jeg termin ca.24 juni :happy:
 
31 år fra Viken. Har tre barn på 5 og to på 3. Hadde en sa i begynnelsen av august. Foreløpig termin er 10.juni.
 
Hei! Jeg er 32 år, bor i Trøndelag, men flytter muligens sørover før termin, om det ordner seg med jobb. Har 2 gutter fra før, på 3 år og 1.5 år. Foreløpig termin 30. juni :)
 
Jeg er 31 år , bor i Trønderlag :)