Introduksjonstråd

Jeg lister meg også forsiktig inn her.. :facepalm:

31 år bør i Viken fylke. Har tre barn fra før eldste er 5 år og to på 3 år med min mann.
Fikk et sjokk i slutten av juli da vi fant ut at jeg var gravid. Men desverre så endte det i en SA kort tid etterpå. Vi bestemt oss da for at vil ønsker et fjerde barn, og nå viser testen(e) positivt igjen. <3
Beregnet termin ut fra EL er 10.06.
 
28år, bor en liten plass i rogaland, forlovet, har ingen barn fra før :) dette er første positive test jeg har fått siden vi begynte å prøve for 3år siden :) har hatt 1 ivf forsøk privat, 1 avbrutt i haugesund og denne gangen ser det ut til at det gikk :)
 
Er 31 år. Har samboer og to gutter på 4 og 6 år. Gleder oss til nr 3 kommer i juni :Heartred Har aldri vært medlem på et forum før så dette kan jo bli spennende:woot:
 
Er 31 år. Har samboer og to gutter på 4 og 6 år. Gleder oss til nr 3 kommer i juni :Heartred Har aldri vært medlem på et forum før så dette kan jo bli spennende:woot:
What, me e lika gamle og har nesten lika store barn og samme termin, same tul dato og samme distrikt! Det må eg innrømme va litt spesielt ;)
 
Hei! Jeg er 28 år og kommer fra Innlandet.
Har ei datter på 5 år og en sønn på 2 år. Vår yngste fikk diagnosen CP svak grad og vi bestemte oss for at det ikke ble fler enn to barn. Etter å ha «venta» på mens 1,5 uke bestemte jeg meg for å ta en test, og den ble positiv så fort den ble våt. Vi er i sjokk... Termin 2.juni. ❤️
 
Hei! 28 år fra Oslo :happy:
Har en datter på 4,5 år og en sønn på straks 1 år. Vi hadde vel egentlig bestemt oss at vi var fornøyde med de to vi har, men vi testet positivt for noen dager siden. Litt i sjokk, men også veldig glad :talk017
 
Hei! 28 år fra Oslo :happy:
Har en datter på 4,5 år og en sønn på straks 1 år. Vi hadde vel egentlig bestemt oss at vi var fornøyde med de to vi har, men vi testet positivt for noen dager siden. Litt i sjokk, men også veldig glad :talk017
Gratulerer! Gøy med flere fra Oslo:happy: Når har du termin?
 
28 år, jobber som lærer, første barnet vårt, er så spent :Heartred termin 12.juni.
 
Hei! Eg er 41 år, har et barn fra tidligere ekteskap, han er 13 :Heartblue.
Eg og samboer har vert prøvere i 3 år snart. I fjor hadde eg 1 MA og 1 SA. Og i år har eg hatt 1 SA.
Eg er derfor litt i ventemodus. Ønsker så veldig å slippe jubelen løs. Føler på en måte at dette er siste sjanse, pga alder.
Testet positivt i går, og termin er 13. juni :)
 
Hei! Eg er 41 år, har et barn fra tidligere ekteskap, han er 13 :Heartblue.
Eg og samboer har vert prøvere i 3 år snart. I fjor hadde eg 1 MA og 1 SA. Og i år har eg hatt 1 SA.
Eg er derfor litt i ventemodus. Ønsker så veldig å slippe jubelen løs. Føler på en måte at dette er siste sjanse, pga alder.
Testet positivt i går, og termin er 13. juni :)
Gratulerer :happy::happy::happy:
 
Hei :) Er 32 år. Har en jente på 6 år fra tidligere. Hadde to MA i 2017. Ikke prøvd å bli gravid siden da, pga samlivsbrudd. Har nå etablert meg på nytt. Vi sluttet med prevensjon i september, og 2 uker senere var jeg gravid. Fryktelig redd for ny MA, men krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast til termin som er 6. Juni :Heartpink
 
35 år. Har to barn på 3,5 og 2,5. Ble gravid i fjor, men oppdaget dessverre MA i uke 11. Gjorde utskrapning som senere viste seg å også inneholde blæremola. Så da ble vi rådet til å ikke bli gravid på en stund. Slutta å være forsiktig i juli/august, og nå ble jeg altså gravid igjen. Håper håper håper det går hele veien nå!
 
30 år fra Rogaland, med to barn på 5 og 8,5 år:) Forlovet, med planlagt bryllup neste år (som nå kanskje blir kombinert bryllup/dåp) :)
Termin 1.juni - hadde egentlig termin 1.mai i år, men endte i en MA i uke 14.
 
Halloen! :p

27 år fra Nordre Follo, forlovet, jobber som pedagogisk leder :rolleyes:

Dette blir første barnet vårt, termin 3.juni (utfra første dag siste mens) :smug:
 
Halloen! :p

27 år fra Nordre Follo, forlovet, jobber som pedagogisk leder :rolleyes:

Dette blir første barnet vårt, termin 3.juni (utfra første dag siste mens) :smug:
Hei, gratulerer og velkommen :happy: Jobber selv som pedagogisk leder, fint med flere slik at vi kan dele jobbing, graviditet og korona :)
 
29 år fra nord Rogaland, samboer og med 2 barn fra før (gutt 10 år og gutt 5 år). Jobber som fast hvilende nattevakt i bolig for utviklingshemmede :)
 
31 år fra Vestfold/Telemark. Gift, og har tre barn, 5,3 & 1 år :happy: iløpet av sommeren har jeg hatt en SA og en kjemisk, og håper så inderlig at denne spiren holder seg fast! Pga kjemisk forrige måned så kan termin være alt fra 14-19 juni, men etter EL tror jeg 17 blir mest riktig! :)
 
Back
Topp