Introduksjonstråd

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Hva med en liten introduksjonstråd?

Selv er jeg 30 år, har ett barn på fire år, og bor i Oslo. Har foreløpig beregnet termin til 7.juni :)
 
Jeg er 30 år, fra Innlandet, har ei jente på 3,5. Er denne gangen selvvalgt enslig og gravid med donor. Foreløpig termin 4. juni :happy:
 
29 år fra Telemark, har samboer og to gutter på 6 og 7 år.
Terminen er enten veldig sent mai eller tidlig juni :joyful:
 
34 år, bur i Viken med sambuar og ein gut på 2 år. Kjempeglad og Overraska over å vere gravid, sist tok det over eitt år. Denne gongen skjedde det før vi fekk sukk for oss. Veldig takknemleg.
Termin tidleg i juni
 
27 år, bor i Rogaland, gift og har ingen barn. Vært prøvere i over 5 år :dummy::dummy1: Er for første gang gravid, etter flere prøverørsforsøk :Heartred Endelig sitter spiren. Termin 1.juni :D
 
Last edited:
35 år, bor med samboer i Bærum. Har ingen barn fra før. Vi begynte å prøve i juni i år, ble gravid i pp2 men mistet i uke 5+1. Ble gravid igjen i første pp etterpå, med termin 3.juni om alt går bra♥️
 
26 år, bor i Bergen sammen med samboer og er student. Dette blir vårt første barn og spiren satt i PP1 :happy: Har termin 02.06 :Heartred
 
Hei
Er 38 år, gift, ei jente på snart 11 og en sønn på 13. Har også to englebarn som ville ha vært 15 og 20. Mannen min har to på 17 og 23. Bor i Levanger. Foreløpig termin er 5/6, men pga to ks blir det nok et mai barn på oss❤️
 
Hei!
Jeg 29 år, bor i Oslo. Dette er første gangen jeg er gravid. Har prøvd siden desember i fjor, men fikk aldri syklus i orden etter pilleslutt og fikk påvist PCOS. Dette var min første PP på provera og letrozol, og da gikk det endelig! :joyful: Termin er 2. juni.
 
Hei!
25 år, fra Tønsberg. Samboer i 6 år. Dette var vårt første forsøk, og blir vårt første barn hvis alt går bra. Termin er 3 juni :Heartred
 
Er 31år fra Vestlandet :)
vært gift i 6år og har 2 jenter på 5,5år og 7år :Heartpink:Heartpink mista ei jente i Juli, var 18 veker på vei:Heartpink burde vell reint teoretisk sett ikkje bli gravid igjen så kjapt, men følte sjølv det var rett :)

Termin er 2.Juni :happy093
 
Hei !
31 år fra Vestfold . Har samboer og vi har en på 1,8 år fra før. Vi er veldig spente på hvordan det blir med to små samtidig XD
Termin 1 juni :Heartred
 
32 år, bor i Bærum. Ingen barn, men håper det kommer en liten pjokk i begynnelsen av juni❤️ Ble gravid i sommer men oppdaget MA i uke 9. Gravid nå i første syklus etter dette. Gleder meg til å dele reisen med dere:shy:
 
Last edited:
Hei! Litt usikkert på når jeg får termin. I følge menstermin er det 31. mai, men mistenktes det er litt feil, og at jeg kommer til å få termin i juni. I tillegg fikk jeg litt sen positiv test i forhold til det jeg fikk forrige gang :p Så på appene mine har jeg satt 1. juni som termin nå :D

Jeg er 27 år, fra Vestfold. Har ei datter på snart 2 år:Heartred og er gift. Har blitt gravid på 1 PP begge gangene, så ble litt overrasket over at vi skulle være så heldige! Er veldig takknemlig for det!:Heartred
 
Heeeelt snikende hallo herfra. :)

31 år, bor i gamle Akershus, gift og vært sammen i 12 år snart, har en datter på 13,5 mnd og fant ut at det kanskje blir to tette i dag. Foreløpig termin 12/6!

Hadde en lang og krøkkete vei med nr. 1, så det blir spennende å se om nr. 2 satt på pp2 :eek:
 
Hei alle sammen!

Sniker meg forsiktig inn i termingruppen. Forrige gang mistet vi to ganger før spiren holdt ut hele veien.

Jeg er 31 år, kommer fra vestland. Bor med kjæresten min og sønnen vår, som akkurat har blitt ett år. Foreløpig termin 7. Juni. Håper det går bra :happy: denne gangen traff vi blink på første forsøk! Så veldig overrasket!
 
Hei
29 år gammel sykepleier fra Viken Jobber som saksbehandler i kommunen
Har ei lita jente på 1,5 år fra før, og samboer ‍‍
Termin 28.05, men trooor den egentlig er ca 01.06 ❤️
 
Back
Topp