Introduksjonstråd

Blæ.. kan nok stryke meg fra terminlisten også desverre. Begynte å spotte i går. Og blør bare mer og mer nå pluss at jeg får mer og mer smerter.. så dette blir nok min 4. spontan. :( Skal heldigvis snart inn på fertilitetsklinikken. Før jul regner jeg med.

Sender deg en goood styrkeklem ❤ Er så ufattelig trist å miste en så ønsket spire. Håper du får god hjelp videre!
 
Hei!

Jeg er 30 år fra Rogaland. Dette er min første graviditet og jeg har termin 14. juni.

Jeg er gift, glad i dyr og glad i tegning og maling. :smiley-bounce012
 
Jeg er 36 år, og bor i Trondheim sammen med mannen og vår datter på 2 år. Jobber på sykehuset :happy: Foreløpig beregnet termin 15 juni, og håper så inderlig at spira sitter hele veien :Heartred
 
Så kjekt med ein introduksjonstråd altså:happy: men e de nåken andre som har lagt merke til kor utrulig mange som er 30 og 31år her? Det må uten tvil vera gjennomsnittsalderen deluxe!:laughing002
 
32 år. Nordland

To barn fra før en gutt på 7 og ei jente på 4.

Ble overrasket gravid i april, endte i ma i juni.

Ny spontanabort i aug.

Gravid nå og håper den sitter fast til juni :love7
 
34 år, Lillestrøm. Venter min første. Valgt å bli gravid som enslig. Føles litt ensomt å ikke ha en partner å dele denne ventetiden med, men det er en veldig ønsket spire :Heartred
Termin satt til 8 juni
 
Har 3 barn med gode mellomrom. Er 40 år og bor på Østlandet :) termin er 24/6
 
34 år, Lillestrøm. Venter min første. Valgt å bli gravid som enslig. Føles litt ensomt å ikke ha en partner å dele denne ventetiden med, men det er en veldig ønsket spire :Heartred
Termin satt til 8 juni
Gratulerer :) jeg har ei datter på 3,5 år og denne gangen er jeg selvvalgt enslig og gravid med donor :) kan jeg spørre hvor du har vært?
 
Gratulerer :) jeg har ei datter på 3,5 år og denne gangen er jeg selvvalgt enslig og gravid med donor :) kan jeg spørre hvor du har vært?

Takk, og gratulerer til deg også :)
Jeg gikk til Medicus i Oslo. Hva med deg selv?
 
29 År Stavanger, Gravid med prøverør , barn 1.
1 mnd til får vi vite om det er tvillinger eller ei.
 
Takk jeg var på Stork klinikk i København.
Jeg vurderte Danmark selv, satte i gang prosessen, men så kom koronaen.... Så da ble det i Norge i stedet siden de nå også endret på lovverket og som helsepersonell fikk jeg ikke lov til å reise utenlands....
Masse lykke til
 
Hei :)
Jeg er 25 år og bor i Ålesund. Har samboer og en gutt på litt over 1,5 år. Termin i midten av juni :Heartred
 
Back
Topp