Introduksjonstråd

36 år fra Ålesund, men bor på Nordmøre. Har tre barn fra før, de er snart 2, 4, 6 år. Har foreløpig termin 17.juni. Så tidlig enda at det i grunn ikke har sunke inn, men veldig spent! Vanskelig å holde det hemmelig ei stund framover så godt å ha denne gruppen!
 
36 år fra Ålesund, men bor på Nordmøre. Har tre barn fra før, de er snart 2, 4, 6 år. Har foreløpig termin 17.juni. Så tidlig enda at det i grunn ikke har sunke inn, men veldig spent! Vanskelig å holde det hemmelig ei stund framover så godt å ha denne gruppen!

Så likt da! Vi har samme termindato og tre unger på nesten samme alder! :happy: Gratulerer :) har ikke gått inn hos meg heller enda :happy:
 
28 år, fra Oslo. Har en sønn på 3 år. Termin 9.juni.
Har i grunn vært prøvere i 1,5 år, men noe ufrivillig pause da jeg fikk påvist grove celleforandringer i fjor, og måtte gjennom en konisering i vinter. Har hatt flere kjemiske, men er i dag 5+0 og begynner å få troen på at denne gangen skal det gå bra :love017
 
28 år, fra Oslo. Har en sønn på 3 år. Termin 9.juni.
Har i grunn vært prøvere i 1,5 år, men noe ufrivillig pause da jeg fikk påvist grove celleforandringer i fjor, og måtte gjennom en konisering i vinter. Har hatt flere kjemiske, men er i dag 5+0 og begynner å få troen på at denne gangen skal det gå bra :love017
Gratulerer så mye <3
 
Hei.
28 år og bor med min samboer i Lillestrøm kommune.
Dette er våres første graviditet og termindato er 11 juni :Heartbigred
 
Hei alle flotte gravide. Krysser fingrene for at alle spirene sitter :Heartbigred

jeg er 35 år. Bor i Viken. Har to barn fra før med eksmann. 14 og 9 år. Gravid med en attpåklatt med ny partner nå. Siste dag mens termin er 15 juni. Men siden jeg har to ks regner jeg med det blir i starten av juni.

Vi har prøvd i over 2 år. Og har hatt to spontan i uke 5 og en MA i uke 13( fosteret døde uke 10)

gravid igjen nå. Føler meg ganske rolig foreløpig. Prøver å ikke være for redd for at det skal gå galt igjen. Skal egentlig inn til fertilitetsklinikk i Porsgrunn innen januar.
 
31 år. Bor i viken med min mann og våre to barn :) Foreløpig termin 19.06.
Alle hjerter gleder seg <3
 
31 år. Bor i viken:happy: Termin 16.juni.
Er gift og har 3 barn fra før. Gutter alle sammen, så er veldig spent denne gangen :D
 
Hei!
30år fra Vestland, samboer på 8året. Har to jenter fra før på 2år og 5.5år :Heartred
Termin er foreløpig 9 juni.
 
Hei:) 30 år fra viken her, 3 barn fra før, gutt på 11 år, jente på 8 år og en gutt til på 6 år:Heartblue:Heartpink:Heartblue
Har termin 16.juni med lille spiren i magen:Heartbigred
Skulle egentlig etter planen flytte inn til kjæresten i sommerferien 2021, men nå ser det ut til å fremskyndes noen måneder:laughing025 det er noen timer unna her vi bor nå, så nå må vi legge om litt på planen:cat:
 
Hei jenter :) Jeg 32 fra Innlandet. Dette blir forhåpentligvis vårt første barn. Termin foreløpig 19 juni. Jeg er bare 3+5 i dag, nesten litt merkelig, men jeg har hatt symptomer i over en uke.

Hadde en MA i uke 12 i juli. Har hatt en menstruasjon siden da, og ble nå gravid igjen på første forsøk. Helt utrolig, veldig takknemlig. Håper det går riktig vei denne gang :)
:hello
 
Så likt da! Vi har samme termindato og tre unger på nesten samme alder! :happy: Gratulerer :) har ikke gått inn hos meg heller enda :happy:
Så gøy da! Jeg er veldig spent på det her med nummer fire! Spent på hvordan vi takler det, hvordan omverden reagerer og litt engstelig siden jeg nå er passert 35, men selvsagt mest glad :happy: Hvor gammel er du? Gratulerer til deg og! :happy:
 
Så gøy da! Jeg er veldig spent på det her med nummer fire! Spent på hvordan vi takler det, hvordan omverden reagerer og litt engstelig siden jeg nå er passert 35, men selvsagt mest glad :happy: Hvor gammel er du? Gratulerer til deg og! :happy:

Hei! Ikke tenk på hvordan omverdenen takler det, de lurer jo når man har tre også ;)

jeg er 31 år. Men kan jo si med engang at dette ikke gikk veien for meg.. så ønsker deg masse lykke til! Det går sikkert så bra, og du får sikkert en travel men flott tid med firkløveret ditt! En til glir sikkert bare rett inn i rekken vet du, sånn var det for oss med nummer 3. :happy: sender deg mange klemmer med lykke til og gode ønsker og bønn om et fint svangerskap og at alle tilpasser seg fint til den nye babyen :happy:
 
Heihei :hello
22 år fra Arendal.:happy: sammen med samboer, første barn og termin er 3 juni:joyful: jobber som frisør ‍:cheers
 
Hei alle dere med junispirer i magen ❤

Jeg har sniklest her inne en stund nå, har hatt positiv test i en uke, men er først nå over IKM uten at mensen dukket opp. Synes det er fryktelig skummelt men også helt fantastisk å være gravid igjen. Det er andre gang jeg er gravid i år, og spirene ble til med IVF. Jeg og mannen har ønsket og prøvd i over 2 år. Den første spiren skulle hatt termin i mars, og vi var så overlykkelige! Det var ett ufattelig hardt slag i ansiktet da vi først fikk se hjerteaksjon 8+0, for så å oppdage halvannen uke senere at babyen døde 8+1, uten at kroppen min ville innse det. Det er nok derfor jeg er så redd nå, og klarer ikke helt å tro at det blir baby ut av dette ❤ Men junibaby høres jo helt perfekt ut!

Ellers er jeg 30 år fra Vestlandet. Stor kjærlighet for dyr, hage og blomstrer og håndarbeid som strikk og søm. Babygarderoben er blitt ganske stor i løpet av disse årene vi har prøvd :p

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere, og håper vi alle får bli her i denne gruppen videre med junispirene våres ❤
 
Hei! Ikke tenk på hvordan omverdenen takler det, de lurer jo når man har tre også ;)

jeg er 31 år. Men kan jo si med engang at dette ikke gikk veien for meg.. så ønsker deg masse lykke til! Det går sikkert så bra, og du får sikkert en travel men flott tid med firkløveret ditt! En til glir sikkert bare rett inn i rekken vet du, sånn var det for oss med nummer 3. :happy: sender deg mange klemmer med lykke til og gode ønsker og bønn om et fint svangerskap og at alle tilpasser seg fint til den nye babyen :happy:
Åå, så trist det ikke gikk veien! Håper det ordner seg neste pp! Tusen takk for lykkeønsker og gode ord! Vi satser på at nr fire sklir inn i resten av flokken, de sier jo at det er litt slik :happy: Ønsker deg masse lykke til videre og satser på spiren sitter snart!
 
Blæ.. kan nok stryke meg fra terminlisten også desverre. Begynte å spotte i går. Og blør bare mer og mer nå pluss at jeg får mer og mer smerter.. så dette blir nok min 4. spontan. :( Skal heldigvis snart inn på fertilitetsklinikken. Før jul regner jeg med.
 
Back
Topp