Introduksjonstråd☀️

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Tenkte det kunne være hyggelig å bli litt kjent! Vi skal forhåpentligvis dele mange måneder sammen :Heartred Dere deler det dere er komfortable med!


Jeg er 30 år, fylt i år, og dette blir barn nummer 2. Har ett barn fra tidligere forhold, gutt på 9 år. Det tok oss 16 prøveperioder og de fire siste med enkel stimulering (letrozol, ovitrelle + Duphaston) før det nå endelig satt. For ekstra nysgjerrige har jeg en dagbok inne på «vi som prøver».

På fritiden liker jeg å lese, høre på lydbøker, gå tur med pelsklingen vi fikk i påsken (ja, kjempekvalmt å si men han er virkelig en pelskling:Heartred) og selvsagt tilbringe tid med familien! Drev aktivt med hest da jeg var yngre, mye mindre av det nå. Er fremdeles ugift, håper det endrer seg innen 10 år er gått! Nei, jeg skal ikke fri:hilarious:
Jobber 100% som frisør og har ofte en travel hverdag, det blir spennende å se hvor mye jeg orker i desember!
 
Hallo! Kan dele litt her, men sparer detaljene til skjult.

Jeg er 38 år, gift og har to barn på 1,5 og 3,5 år. Kommer fra Midt-Norge, men bor nå på Østlandet. Bruker mye tid sammen med ungene, men prøver også å være sosial med venner og kolleger. Det døde liksom litt under korona...

Ellers jobber jeg, er aktiv i musikkmiljøet, trener kampsport, driver med hage, leser, lager mat, brenner for naturvern og økologi... Jah. Er en type som interesserer meg for det meste, men har innsett at jeg ikke kan gjøre alt. Det får bli senere, haha.
 
Jeg er en løvemamma på 43 år. Har fire barn fra før, i alderen 16-2 år. Jepp. Alle med samme mann. Dette blir definitivt siste barnet. Høyrisikosvangerskap, så jeg får skynde meg å være aktiv her, siden det slett ikke er gitt at jeg får bli med til mål.

Bor i Vestlandets hovedstad og er for tiden hjemme med pleiepenger for minstemann, som ble født i uke 23. Hååååååper å kommer betydelig nærmere termin denne gang.
 
28 år fra vestlandet, samboer på syvende året og sammen har vi en jente som nettopp har fyllt 1. Gleder og gruer oss til 2 under 2, men det har vært planlagt lenge, av ulike årsaker.

Vi har hatt to SA tidligere, før regnbuebarnet kom i fjor. Krysser alle fingre og tær for at denne lille spiren også klorer seg fast inni der :Heartred

Jeg jobber 100% som sykepleier i natt-turnus og trives veldig godt med det. Lurer veldig på hvordan det vil bli å være gravid i et så aktivt yrke, sist hadde jeg kontorjobb (jobba med smittesporing under pandemien), og fikk bekkenløsning i uke 12, så dette kan jo bli spennende :hilarious:
 
Lever fortsatt på at jeg er i 30 årene, passerer akkurat 40 om denne spiren klorer seg fast til termin. Kommer fra Østlandet. Jobber som lærer, men er sykepleier i bunn.

Har to fine jenter♥️♥️

Veldig glad i å strikke, sy, male.. generelt holde på med kreative ting med hendene:)
 
Hallo hallo! Akkurat sneket meg forsiktig inn her. Kan fortelle litt i korte trekk, så tar jeg resten på skjult om jeg kommer meg inn der 37 år, samboer og har en 4-åring. Er lærer og jobber på vgs. Ellers er jeg glad i å gå turer i skog og mark, trening, tegning (blitt litt nedprioritert de siste åra) og gaming.
 
Hei :Heartred

Jeg er 28 år, og prøver på barn nr.1. Ble gravid rett etter at jeg sluttet på prevensjon i september i fjor, men opplevde MA i november. Nå gravid for 2.gang, og veldig spent på om denne spiren sitter helt til mål!

Bor midt i landet med min samboer gjennom 3 år, totalt 4 år som par. Har en fast jobb på kontor. Trening er hobbyen min (og muligens shopping…)

Gleder meg til å følge alle her :love017
 
Hei hei!
Ser mange har introdusert seg, så kan jo si litt om meg selv også:joyful:
Dame i midten av 30-åra med fire barn fra før! Jobber i helsevesenet og når jeg ikke jobber liker jeg å tilbringe tid med gjengen min:happy: også er jeg glad i trening og turer!
 
Hallo :greet025 Jeg er 24 år gammel, og førstegangsmamma. Har hatt en MA og en SA, og krysser fingrene for et vellykket forsøk denne gangen! Deler mer i skjult jeg også:love7 Hvordan kommer jeg med i skjult?
 
Hallo :greet025 Jeg er 24 år gammel, og førstegangsmamma. Har hatt en MA og en SA, og krysser fingrene for et vellykket forsøk denne gangen! Deler mer i skjult jeg også:love7 Hvordan kommer jeg med i skjult?
Det står her

Skjult gruppe!
Alle grupper på forumet har mulighet til å få sin egen skjulte gruppe. Poenget med disse gruppene er at medlemmene kan "slippe seg litt mer løs" og være mer private. Ingen andre enn medlemmene i gruppen har tilgang her.

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
 
Det står her

Skjult gruppe!
Alle grupper på forumet har mulighet til å få sin egen skjulte gruppe. Poenget med disse gruppene er at medlemmene kan "slippe seg litt mer løs" og være mer private. Ingen andre enn medlemmene i gruppen har tilgang her.

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
Åå, takk for svar! :)
 
Jeg kopier og limer det jeg har skrevet i februar, håper det går bra: Jeg er 28 og kommer fra Haugesund på det fagre vestlandet. Bor for tiden i Kongsvinger grunnet jobb med planer om å flytte til Lillestrøm da vi savner å bo i en større by. Vi kastet oss spontant på prøverbølgen i mai etter fjerning av hormonspiral i april. Min kjære er fra østlandet og vi er kjærester/samboere på tredje året. Vi har tilnærmet bodd sammen siden vi møttes i november 2020. Jeg er utdannet sykepleier men sluttet i jobben i desember 2022 etter 10 år i pleien. Per dags dato driver jeg og tar opp fag fra vgs, slik at jeg har muligheten til å omskolere meg på et senere tidspunkt. Vi er begge svake for trening og idrett, da spesielt volleyball for min del og turn for hankjønnet. Vi er generelt glade i og lever i dag en aktiv hverdag både på jobb og fritiden. Dette blir første med ønsker om fire stk, så her er det bare å henge i :wacky:
 
Last edited:
Jeg er 33 år og mannen er 35 år. Vi bor på Østlandet og har to gutter fra før så dette blir nummer 3 i remmen. Første var et mirakel, andre brukte vi flere år før vi tilslutt brukte 2 1/2 år med ivf. Så om denne klumpen også holder til mål er det nok et mirakel, mannen er fortsatt i sjokk :p
 
Jeg er 28 år fra Østlandet, bor i Stavanger. Jobber som pedagogisk leder i barnehage.
Samboer er 27 år.

Utenom jobb blir tiden brukt på fjellet, spiller en del brettspill og prøver å få vært en del med venner! Det har ikke vært så vanskelig da ingen av oss har barn (enda).

Dette blir (forhåpentligvis) mitt først barn. Og ble gravid på pp2. Har vært gravid to ganger tidligere i 2018/2019, men begge endte dessverre i SA. Så jeg jobber med å tenke positivt her. På en måte tenker jeg «hvordan skal dette gå, det går sikkert like dårlig», på den andre siden tenker jeg «ja, da har jeg vært igjennom det, må jo være min tur til at det skal gå bra nå».
 
Heihei :) Jeg er nettopp blitt 30 år, og dette blir forhåpentligviiiis vårt første barn. Holder til i den vestlige delen av landet.

Vi har vært prøvere lenge, og holdt på med ivf en god stund - dette er vårt tredje forsøk med ivf. Så jeg er redd og spent, følte jeg kom meg litt over en barriere i dag ved å få bestilt tidlig ultralyd + ikke ta graviditetstest i morres. :-D
 
39 år og bor i Oslo-området, gift siden 2017. Har en 2.5åring fra før og har prøvd på nr 2 siden jeg fikk tilbake mensen etter første. Hatt ekstrem uflaks med hindringer i veien. Kan ta det mer i skjult, men dette er fjerde gang jeg tester positivt, mista to etter første, MA i uke 12 og 9. Er derfor veldig usikker på om dette vil gå bra.
 
Back
Topp