Introduksjonstråd☀️

Jeg blir 23 i løpet av året, har en på 3 og en på 1,5. Har prøvd på nr3 siden mars, etter vi fikk en uventet graviditet i desember som endte i MA i januar. Vært gift i overkant av et år, men vært samboere i 6 år :Heartred Kjenner jeg gleder meg veldig over babyen som forhåpentligvis kommer i mars!
 
Har vel alltid ønsket barn! I barnehagen lekte jeg mamma hele tiden :laughing002 Samme når jeg startet på skolen. Hadde en liten dukkevogn som jeg ofte gikk turer med i nabolaget :Heartred så kjenner egentlig at jeg er overlykkelig som skal bli mamma selvom jeg er så ung!
Husker vi fikk spørsmål på barneskolen om hva vi ville bli.. Alle svarte "politi, lege, brannmann osv" også var det min tur og jeg svarte "mamma".. Latteren brøt ut og jeg ble ertet for det i lang tid etterpå...
 
Husker vi fikk spørsmål på barneskolen om hva vi ville bli.. Alle svarte "politi, lege, brannmann osv" også var det min tur og jeg svarte "mamma".. Latteren brøt ut og jeg ble ertet for det i lang tid etterpå...
Ja ikke sant! Da var vi litt like haha
 
Hei! 28 år, bor med samboer og sammen har vi to små på 4 og 6 fra før, har prøvd på nr 3 i et år, ble gravid i sept i fjor, men oppdaget MA 10+4 (utviklingen stoppet 9+4) i november. Så helt ærlig så syns jeg det er veldig skummelt å være gravid enn så lenge, klarer sikkert ikke å slappe av før jeg er over 9+4
 
Hei hei! Helt ny på forumet her, og vil bare si at dere virker som en utrolig god gjeng:love7

Jeg er 32 år, gravid for aller første gang (så alt er nytt og spennende og skummelt), og heldigvis samboer med verdens herligste fyr (som roer meg ned når bekymringene tar overhånd). Er 7+0, evt. 7+1 (har to ulike apper som sier forskjellig) i dag og på mandag skal vi på aller første UL. Det blir både veldig stas og litt skummelt!
 
Hei hei! Helt ny på forumet her, og vil bare si at dere virker som en utrolig god gjeng:love7

Jeg er 32 år, gravid for aller første gang (så alt er nytt og spennende og skummelt), og heldigvis samboer med verdens herligste fyr (som roer meg ned når bekymringene tar overhånd). Er 7+0, evt. 7+1 (har to ulike apper som sier forskjellig) i dag og på mandag skal vi på aller første UL. Det blir både veldig stas og litt skummelt!
Velkommen! Det er en virkelig herlig gjeng som venter marsbabyer, så bare å hive seg med i skravlingen. Lykke til på ultralyd!
 
Jeg skriver og mer på skjult, dersom jeg kommer så langt. Så var det disse 50 innleggene da…. Halvparten blir vel på « våre tester» :) :) :)
 
Heisann! Jeg har snublet inn her litt uplanlagt.. Blir 40 år før termin, er godt gift med en fantastisk mann, og vi har 3 jenter sammen født mellom 2015 og 2021. Vi anser oss som ferdige, han har bestilt sterilisering og vi er på et veldig fint sted i livet. Et såpass fint sted at vi har vært meget uforsiktige siste måneden som da har resultert i positiv graviditetstest:hilarious: Vi har hele tiden vært enige om at dersom jeg blir gravid, så blir det barn altså. Har fortsatt ikke fortalt han det (fant det ut igår), så jeg prøver å finne en måte å ikke gi han hjerteinfarkt på:joyful:
 
Hei, jeg er 31 år og har en samboer på 36. Vi ble gravide i desember og hadde et svangerskapsavbrudd 22. april pga alvorlige misdannelser, ingen genfeil eller noe arvelig så uflaks fikk vi beskjed om. Eneste målet siden det har vært å bli gravid igjen, og idag var testen positiv!! Det kan selvfølgelig ende tidlig, eller gå dårlig fortsatt, men det å bare se den positivt testen har gjort meg så glad! :D

Så nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå bra og at alle andre her inne også får en mars-baby! :Heartred
 
Hei!
Dame på 31 fra Vestlandet. Har 2 barn fra før, med samme mann. Er 5 år i mellom de, og det blir jammen i meg 5 år mellom bebis i magen og mellomste. Er ikke i arbeid av ulike grunner, har nett satt foten ned selv og sluttet i arbeid pr. nå. Vil bruke tiden på barna og for å få det til på en god måte må jeg vere «hjemmeværende» på nåværende tidspunkt, iallefall. Liker å gå tur, male, vere sosial og å bruke tiden på de nærmeste og venner :)
 
Hei!
31 år gammel dame her. Bor i Troms sammen med den mest tålmodige og omtenksomme samboeren som finnes. Vi har vært sammen i snart 2 år, men har kjent hverandre siden vi var 16 og 18 og klarte vel bare aldri å helt glemme hverandre :Heartred
Dette blir mitt barn nr.2 og samboer sitt første. Jeg har en sønn på 11 som jeg fikk da jeg var 19 år. Han bor sammen med oss :hilarious: I tillegg har vi verdens fineste firbeinte gull som jeg egentlig skaffet meg fordi jeg ikke skulle ha flere barn :smiley-ashamed008Hun har vært "lille" gullet mitt (liten er hun vel ikke med sine 37 kg) i 3 år. Ting endrer seg og jeg er så lykkelig for hvordan ting har blitt:Heartred Jeg gleder meg til å utvide familien vår.
 
Hei!
33-åring bosatt i Trøndelag, med samboer og ett felles barn, så dette blir potensielt vårt andre. Var ikke så aktiv i forum og sånt med første, men tenkte jeg skulle forsøke denne gangen :happy: Veldig glad for graviditeten, men tror ikke det helt har gått opp for oss enda 5+3 i dag, og blir det som med forrige så har jeg en laaaang graviditet foran meg :shy:
Gleder meg veldig til å fortelle 3-åringen at det kommer småsøsken❤️
 
Heihei!

Frøken på 25 her, som ventar baby med Konemor. IVF-baby sidan vi openbart manglar vesentlige parter for å lage baby den naturlege måten. Er min andre, hennar første, då eg har eit barn som blir ni like etter termin! So har vore gjennom dette før, men det begynner å bli nokre år sidan og eg skal sei eg føler meg veldig usikker på saker og ting. So kjekt å vere her!
 
Jeg er 38 år, er ca 5 uker gravid.. Fikk sjokk siden vi har prøvd en stund og jeg nesten trodde vi måtte få hjelp. Me. Nå skal jeg heller ikke ta gledene på forskudd, har prøvd i tre år og mistet 3 ganger. Litt over ett år siden siste MA. Er på ferie akkurat nå så har ikke fått løpt til legen for å ta hcg prøver og stottenedisin. Har gått på blodfortynnende (uten påvist risiko for blodpropp) og duphasten. Men så fort vi kommer hjem skal jeg på TUL så tar det derifra. Foreløpig tar vi det med ro og prøver å ikke tenke på det. Er derfor glad for å ha forumet å titte innom :cool:
 
Jeg er 40 år og mannen 48. Dette blir kanskje vårt 3. barn sammen. Fra før har jeg tre barn fra tidligere ekteskap. Dvs ene er voksen og bor ikke sammen oss, to tenåringsgutter, jente på 7 og gutt på 2 år. Vi flytta til Åbo i Finland i 2021, men jeg er fra Østlandet.
Jeg har vært litt avventende med å melde meg inn her, da jeg har mista flere ganger.
 
Hei! 37 fra Oslo Har ei jente på 1 år og 9 måneder. I forrige svangerskap fikk jeg svangerskapshypertensjon, og måtte igangsettes tre uker før termin. Litt stressa for at det skal skje igjen, selv om jeg fikk fantastisk oppfølging. Starter i tillegg i ny jobb om et par uker, og har ikke fortalt om graviditeten. Avventer derfor med å fortelle mer om jobb
 
Back
Topp