Introduksjonstråd☀️

Jeg er 28 år fra Østlandet, bor i Stavanger. Jobber som pedagogisk leder i barnehage.
Samboer er 27 år.

Utenom jobb blir tiden brukt på fjellet, spiller en del brettspill og prøver å få vært en del med venner! Det har ikke vært så vanskelig da ingen av oss har barn (enda).

Dette blir (forhåpentligvis) mitt først barn. Og ble gravid på pp2. Har vært gravid to ganger tidligere i 2018/2019, men begge endte dessverre i SA. Så jeg jobber med å tenke positivt her. På en måte tenker jeg «hvordan skal dette gå, det går sikkert like dårlig», på den andre siden tenker jeg «ja, da har jeg vært igjennom det, må jo være min tur til at det skal gå bra nå».
Dersom det skulle gå galt, så vil jeg at du skal være klar over at du har rett til utredning på sykehuset for å finne ut hvorfor du aborterer. Nå håper jeg jo ikke at det skjer, men uansett greit å vite om
 
Sparer også litt til skjult :angelic:

28 år, samboer og bor på det vakre vestlandet. Vi har to gutter på 3 og 4 år, så denne spiren blir tredje og siste barnet. Gubben er sterilisert, så vi gikk igjennom IVF denne gangen.

Vi liker camping, friluftsliv, båttur, fjellturer, bil og kjøretøy, familitid ++
 
Dersom det skulle gå galt, så vil jeg at du skal være klar over at du har rett til utredning på sykehuset for å finne ut hvorfor du aborterer. Nå håper jeg jo ikke at det skjer, men uansett greit å vite om
Er det slik at man har rett på utredning dersom man har forsøkt i et år, eller dersom man har mistet 3 ganger?
 
Er det slik at man har rett på utredning dersom man har forsøkt i et år, eller dersom man har mistet 3 ganger?
Dersom du har mistet 3 ganger på rad har du rett på utredning. Om du ikke har blitt gravid på ett år med prøving, kan du henvende deg til lege for hjelp
 
Dersom du har mistet 3 ganger på rad har du rett på utredning. Om du ikke har blitt gravid på ett år med prøving, kan du henvende deg til lege for hjelp
Okei, god trøst dersom det ikke skulle gå denne gangen!
 
38 år gammel frøken fra møre og Romsdal. Har 3 gutter, to fra tidligere forhold som er nesten tenåringer nå og en liten tass på 2,5 år med nåværende samboer.
Er gravid med 4 mann nå og er veldig bekymret etter et år med mye nedturer..en graviditet utenfor livmor(værste jeg har opplevd av smerter nesten tror jeg)og måtte fjerne eggleder og en MA oppdaget i uke 10.
hatt mange fler SA før førstemann å,så er en veldig bekymret frøken men håper denne spiren klorer seg fast og utvikler seg fint og at jeg får henge med dere her inne løpet ut
 
29 år, gift og gravid med barn nummer 5. Holder til ca 1.5t utenfor Trondheim. Foreløpig termin 26.februar, men hvem vet.
 
Venter nr 4. lykken var stor da vi ble gravide i mars , desverre endte det i MA 8+1 så kjenner litt på angsten nå, ikke så lykkelig som sist, men overrasket at det gikk så fort (føltes som evigheten da :laughing002 )
Liker friluftsliv og bygdeliv . Oslo er en by jeg bare besøker , glad for at jeg flyttet derfra fant kjærligheten på bøgda :) mer om meg senere.
 
Er små redd for å skrive her siden jeg er så ung, men håper det blir tatt godt i mot :Heartred Hei! Er 17 år gammel, blir 18 til nyåret. Kommer nordfra i landet. Denne graviditeten kom litt overraskende på meg og samboeren min, men vi er veldig glade og har åpne armer for solstråla vår. Jeg har vært gravid en gang i fjor men tok en abort (provoserende). Dette var med en annen partner. Jeg går på skolen og jobber på siden og samboer er ferdig med utdanning og jobber. Vi får leilighet nå snart og gleder oss mye. Kan si vi har på en måte "prøvd" siden februar. Vi har begge ønsket barn lenge. Vet ikke om jeg delte for mye ellerfor lite, men ja. Det var meg haha:Heartred
 
Er små redd for å skrive her siden jeg er så ung, men håper det blir tatt godt i mot :Heartred Hei! Er 17 år gammel, blir 18 til nyåret. Kommer nordfra i landet. Denne graviditeten kom litt overraskende på meg og samboeren min, men vi er veldig glade og har åpne armer for solstråla vår. Jeg har vært gravid en gang i fjor men tok en abort (provoserende). Dette var med en annen partner. Jeg går på skolen og jobber på siden og samboer er ferdig med utdanning og jobber. Vi får leilighet nå snart og gleder oss mye. Kan si vi har på en måte "prøvd" siden februar. Vi har begge ønsket barn lenge. Vet ikke om jeg delte for mye ellerfor lite, men ja. Det var meg haha:Heartred
Gratulerer! Her er det plass til alle!!
 
Er små redd for å skrive her siden jeg er så ung, men håper det blir tatt godt i mot :Heartred Hei! Er 17 år gammel, blir 18 til nyåret. Kommer nordfra i landet. Denne graviditeten kom litt overraskende på meg og samboeren min, men vi er veldig glade og har åpne armer for solstråla vår. Jeg har vært gravid en gang i fjor men tok en abort (provoserende). Dette var med en annen partner. Jeg går på skolen og jobber på siden og samboer er ferdig med utdanning og jobber. Vi får leilighet nå snart og gleder oss mye. Kan si vi har på en måte "prøvd" siden februar. Vi har begge ønsket barn lenge. Vet ikke om jeg delte for mye ellerfor lite, men ja. Det var meg haha:Heartred
Ikke noe å være redd for! Her er folk pur unge, dritgamle og midt imellom. Tilnærmet alle aldere der det er mulig å få barn er representert.
 
Er små redd for å skrive her siden jeg er så ung, men håper det blir tatt godt i mot :Heartred Hei! Er 17 år gammel, blir 18 til nyåret. Kommer nordfra i landet. Denne graviditeten kom litt overraskende på meg og samboeren min, men vi er veldig glade og har åpne armer for solstråla vår. Jeg har vært gravid en gang i fjor men tok en abort (provoserende). Dette var med en annen partner. Jeg går på skolen og jobber på siden og samboer er ferdig med utdanning og jobber. Vi får leilighet nå snart og gleder oss mye. Kan si vi har på en måte "prøvd" siden februar. Vi har begge ønsket barn lenge. Vet ikke om jeg delte for mye ellerfor lite, men ja. Det var meg haha:Heartred
Velkommen skal du være uansett alder:) da jeg fikk mitt første barn for 3.5 år siden fant jeg mye glede i samholdet her på forumet :) gratulerer til deg og samboeren:)
 
Er små redd for å skrive her siden jeg er så ung, men håper det blir tatt godt i mot :Heartred Hei! Er 17 år gammel, blir 18 til nyåret. Kommer nordfra i landet. Denne graviditeten kom litt overraskende på meg og samboeren min, men vi er veldig glade og har åpne armer for solstråla vår. Jeg har vært gravid en gang i fjor men tok en abort (provoserende). Dette var med en annen partner. Jeg går på skolen og jobber på siden og samboer er ferdig med utdanning og jobber. Vi får leilighet nå snart og gleder oss mye. Kan si vi har på en måte "prøvd" siden februar. Vi har begge ønsket barn lenge. Vet ikke om jeg delte for mye ellerfor lite, men ja. Det var meg haha:Heartred
Velkommen og gratulerer! Skulle ønske jeg hadde skjønt at jeg ønsket meg barn før jeg var over 30, for å si det sånn :Heartred
 
Velkommen og gratulerer! Skulle ønske jeg hadde skjønt at jeg ønsket meg barn før jeg var over 30, for å si det sånn :Heartred
Har vel alltid ønsket barn! I barnehagen lekte jeg mamma hele tiden :laughing002 Samme når jeg startet på skolen. Hadde en liten dukkevogn som jeg ofte gikk turer med i nabolaget :Heartred så kjenner egentlig at jeg er overlykkelig som skal bli mamma selvom jeg er så ung!
 
Er små redd for å skrive her siden jeg er så ung, men håper det blir tatt godt i mot :Heartred Hei! Er 17 år gammel, blir 18 til nyåret. Kommer nordfra i landet. Denne graviditeten kom litt overraskende på meg og samboeren min, men vi er veldig glade og har åpne armer for solstråla vår. Jeg har vært gravid en gang i fjor men tok en abort (provoserende). Dette var med en annen partner. Jeg går på skolen og jobber på siden og samboer er ferdig med utdanning og jobber. Vi får leilighet nå snart og gleder oss mye. Kan si vi har på en måte "prøvd" siden februar. Vi har begge ønsket barn lenge. Vet ikke om jeg delte for mye ellerfor lite, men ja. Det var meg haha:Heartred
Gratulerer så mye :love017
 
35 år gammel fra trøndelag. Bor med samboer og bebin min på 15år.. som ikke er så veldig bebi lenger. Jobber som bua på avlastningsbolig, verdens beste jobb som gir meg så mye glede:HeartpinkEllers går mye av fritiden til kjøring av ungdommen:laughing002 kommer med utfyllende når det blir privat! Ps: for en gjeng med flotte jenter/damer som er her inne:love017
 
Back
Topp