Introduksjonstråd☀️

Hei hei!
Jeg er 95-model, blir altså 28 år innen fødsel, og jeg er gravid for aller første gang! Alt er både spennende og litt skummelt om dagene, men mest av alt gleder vi oss, min forlovede og jeg.
Skal til jordmor om to uker, og har i følge de uttallige appene jeg har lastet ned termin 25. eller 26. mars!
Ellers jobber jeg som pedagog i barnehage, og så gleder jeg meg til å bli bedre kjent med dere og ta følge med dere på dette eventyret <3
 
Da kan jeg vel forsiktig melde meg inn her.. Fikk positiv test i går, 2-3 uker, og 3+ idag. Tror jeg er 5+3 idag, så blir å henge litt her og litt i april gruppa. Kom som et stort sjokk, og har litt blanda følelser. Men det er bare fordi det ikke var helt planen. Men lille spire er uansett velkommen, og resten finner vi ut av!

Er gift, og har ei på snart 2år. Veldig spent på denne graviditeten, spesielt første trimester da jeg var ganske dårlig sist Og nå kombinert med en aktiv liten jente samtidig da
 
Setter en fot inn her, 42år og det er liten sannsynlighet for at denne spiren holder seg inne til termin (om jeg ikke mister).
Skriver nok mere når jeg kan komme meg på sjult. Men har flere barn, dette blir min 6. Siste kom 5uker før termin, tungt svangerskap.
Velkommen! :flower
 
Hei.

37 år, mor til tre barn på 15, snart 4 og 2år
Bor i innlandet, jobber i helse og studerer sisteåret på bachelor. Dette blir mitt siste barn. Det sa jeg sist også, men denne gangen ventet vi 2 år mellom graviditetene. Jeg har termin midt i bachelor oppgaven. Heldigvis skal jeg ikke skrive alene, min skrive partner er min beste venn og kollega, vi klarer det selv med en baby på puppen.
 
Last edited:
Hei hei!

Jeg har snoket litt her inne en stund, men ikke helt turt å delta før jeg var sikker på at det var liv laga. Tidligere i år gikk vi gjennom en SA, så har vært litt ekstra bekymret for at det ikke skal gå bra, men i går dro vi på TUL (uke 8 + 6) og fikk se et bankende hjerte :Heartpink så prøver å være positiv!

Kort om meg; jeg er 29 år, bor i Oslo og vi har ingen barn fra før. Veldig spent på hvordan det blir og håper alt går som det skal :Heartpink
 
Hei! Koselig å «hilse på» dere her inne‍♀️

Jeg er 29 år og bor på Vestlandet sammen med samboer, ei 1,5 år gammel frøken og en hund Har termin ca. 25. mars og er altså 10 uker på vei i morgenen! Så et bankende hjerte i uke 7, og gleder meg til å se spira igjen i uke 12 - håper alt står bra til

Hadde termin 19. mars 2022 med min første, gøy at det skulle bli så likt Graviditeten var ikke helt planlagt denne gangen, men veldig koselig og ønsket likevel Æææ, dette blir veldig spennende!
 
Oi, ser nå at ingen av mine iPhone-emojier kom med i innlegget:shifty: Ser med ett noen hakk surere ut enn hva som var intensjonen:hilarious:
 
Henger meg på sent, men var gravid forsøket før dette, som endte med SA, så har ikke helt turt å gå helt «opp i» graviditeten. Men var på ultralyd på 12+1 på onsdag og fosteret sparket så det spratt rundt i livmoren :D

Er 32 og venter mitt første barn, men har 3 katter som jeg håper ikke blir sjalu når de får ett søsken til! laughing6
Bor i Haugesundsområdet og jobber som lærer.
 
Er 36, blir 37 på termindato. Ivf så vi har prøvd flere år nå, dette var mitt nest siste blasto før eventuelt eggdonasjon. Mao første barn, andre graviditet. Bor i Trøndelag, times tid unna Trondheim med typen og et par hunder.

Litt usikker på om jeg kommer meg på privat forum da jeg ikke har skulder som tåler mye tasting.
 
37 år, gravid med nummer to :)
Mistet i sa/exu tidligere i år, så veldig glad denne ser ut til å holde :Heartred Alt ser perfekt ut frem til nå ihvertfall:love017
Har termin i slutten av februar, så henger litt her også. Forrige gang gikk jeg 2 uker på overtid, så er vell derfor jeg har for meg at det samme skjer nå :laughing002
 
Fikk flyttet termin såpass mye på OUL at jeg nå har ganske høy sannsynlighet for å få en liten marsbaby (termin 26. Februar), så slenger meg meg her også :)

:Heartpink Alder og forhold:
21 år (22 i oktober), giftet meg med drømmemannen da jeg var 18. Vi traff hverandre og ble kjærester da vi var 16 og 22, så det har allerede rukket å bli noen år!

:HeartpinkBarn og svangerskap:
Ingen tidligere graviditeter eller barn (heldigvis!)

:HeartpinkYrke og utdanning:
Nyutdannet elektriker, fagbrev i mars 2023. Jobber i serviceavdelingen, men har hatt tre prosjekter på rappen nå, så det går i litt av hvert.

:HeartpinkBosted:
Bosatt og oppvokst på det glade Sørlandet, for tiden litt utenfor Kristiansand.

:HeartpinkInteresser og hobbyer:
Har for mange hobbyer til å kunne prioritere alle... går mye i strikking, turer med mannen og styrketrening for tiden, men elsker også å lese, hekle, spille gitar og piano, synge, tegne, prøve nye matoppskrifter, lære meg ny kunnskap generelt - har en drøm om å lære å sy egne klær (spesielt en egen festdrakt hadde vært skikkelig kult). Og så er jeg personlig kristen, går i menighet og husgruppe, og synes generelt at de kristne verdiene er viktige for livet mitt.
:HeartpinkTanker rundt graviditeten:
Ikke planlagt, men veldig ønsket. Vi hadde tenkt å begynne å prøve om 1-2 år, etter å ha kjøpt huset vårt (overtar 1. oktober, bursdagen min, og flytter inn i november) og fått jobb og utdanning på plass for oss begge. Sånn ble det ikke! Syklusene mine er litt uforutsigbare - noen ganger er de ganske regelmessige, men jeg har gått 20+ dager over tiden før og ikke vært gravid, så jeg ventet ganske lenge med å teste denne gangen. Fikk fullstendig sjokk.

Etter første ultralyd (OUL) har vi sett at den lille vennen vår er ei jente, noe jeg gleder meg stort over! Hadde selvfølgelig blitt glad for en gutt også, men jeg har så lyst til å kunne hekle dukker og dukkeklær til noen andre enn meg selv... så det er kjempegøy!
 
Termin helt i slutten av feb, så introduserer meg her og:

Mamma til to gutter, 40 år og venter en liten attpåklatt - en jente denne gangen :Heartpink Bor i Bærum. Tar mer i skjult etterhvert ☺️
 
Jeg er 38 år, gift og vi har en liten gutt på 2,5 år og vi venter en gutt til i slutten av mars <3 Bor i Sandefjord og jobber i Tønsberg, men opprinnelig fra Oslo. Kjenner ikke så mange her, så gi gjerne et pip hvis du bor i området:)
 
Melder meg på her også, kjempesent, men fant ut at jeg måtte komme i kontakt med folk i samme båt nå som permisjon er i gang…

Er 37+5, 24 år og venter en liten gutt i mars. Det blir min første og min manns nr 4. Bor i Bergen og kjenner ikke så mange her. Gi en lyd om du er lokal og har lyst til å treffes før eller etter bebbis er kommet.

Veldig lyst til å lufte tanker, spørsmål og lære av andre :)
 
Back
Topp