Fikk flyttet termin såpass mye på OUL at jeg nå har ganske høy sannsynlighet for å få en liten marsbaby (termin 26. Februar), så slenger meg meg her også
Alder og forhold:
21 år (22 i oktober), giftet meg med drømmemannen da jeg var 18. Vi traff hverandre og ble kjærester da vi var 16 og 22, så det har allerede rukket å bli noen år!
Barn og svangerskap:
Ingen tidligere graviditeter eller barn (heldigvis!)
Yrke og utdanning:
Nyutdannet elektriker, fagbrev i mars 2023. Jobber i serviceavdelingen, men har hatt tre prosjekter på rappen nå, så det går i litt av hvert.
Bosatt og oppvokst på det glade Sørlandet, for tiden litt utenfor Kristiansand.
Interesser og hobbyer:
Har for mange hobbyer til å kunne prioritere alle... går mye i strikking, turer med mannen og styrketrening for tiden, men elsker også å lese, hekle, spille gitar og piano, synge, tegne, prøve nye matoppskrifter, lære meg ny kunnskap generelt - har en drøm om å lære å sy egne klær (spesielt en egen festdrakt hadde vært skikkelig kult). Og så er jeg personlig kristen, går i menighet og husgruppe, og synes generelt at de kristne verdiene er viktige for livet mitt.
Tanker rundt graviditeten:
Ikke planlagt, men veldig ønsket. Vi hadde tenkt å begynne å prøve om 1-2 år, etter å ha kjøpt huset vårt (overtar 1. oktober, bursdagen min, og flytter inn i november) og fått jobb og utdanning på plass for oss begge. Sånn ble det ikke! Syklusene mine er litt uforutsigbare - noen ganger er de ganske regelmessige, men jeg har gått 20+ dager over tiden før og ikke vært gravid, så jeg ventet ganske lenge med å teste denne gangen. Fikk fullstendig sjokk.
Etter første ultralyd (OUL) har vi sett at den lille vennen vår er ei jente, noe jeg gleder meg stort over! Hadde selvfølgelig blitt glad for en gutt også, men jeg har så lyst til å kunne hekle dukker og dukkeklær til noen andre enn meg selv... så det er kjempegøy!