Inspirert: Hvis du titter innom denne tråden...

aktiv er han, og eg anser ikkje at noko skulle vere gale sånn sett :)
 
Hun er ganske aktiv ja. Eller hun bruker hvertfall mye energi iløpet av dagen. Mye går med til skriking dessverre :-(
 
da er våre like gamle;) 6mnd her også! Tiden fly så overraskende fort;) Hvordan er utviklingen hennes nå? bare for å sammenligne med en som er nøyaktig like gammel:)
 
Her rulla han fint begge veier, akkurat no jobba han hardt med å prøve å komme seg opp på alle fire.
Når han ligger på golvet med leiker forran seg,dytter han dei ofte for langt fram slik at han ikkje når tak i dei lengre, og kaver med å prøve å komme seg fram igjen til leiken, men han skubber seg heller bakover, og blir endå lengre vekk fra leiken, so då blir han litt sint når han ikkje får det til :p

Korleis er det der då, Lykkerus?
 
Hun er ganske aktiv ja. Eller hun bruker hvertfall mye energi iløpet av dagen. Mye går med til skriking dessverre :-(
Skriker din også? Min virker veldig utilpass nesten hele dagen. Har vært hos hs, barnelege og fastlege, men de finner ikke noe galt. Så jeg aner ikke hvorfor han gråter så mye. Har en følelse av at han merker spenningen mellom meg og pappaen, for nå bor jeg hos mamma, og han har roet seg veldig. Fortsatt utilpass, men ikke så veldig mye utrøstelig skriking nå.
 
Skriker din også? Min virker veldig utilpass nesten hele dagen. Har vært hos hs, barnelege og fastlege, men de finner ikke noe galt. Så jeg aner ikke hvorfor han gråter så mye. Har en følelse av at han merker spenningen mellom meg og pappaen, for nå bor jeg hos mamma, og han har roet seg veldig. Fortsatt utilpass, men ikke så veldig mye utrøstelig skriking nå.
Er mye skriking her ja. Tror det er mest fordi hun er så utålmodig. Går det ikke fort nok så må hun si ifra. Men hun er mye bedre nå enn hun har vært tidligere. Nå kan hun faktisk ligge på magen en stund uten at det gjør noe.
Så bra at han har roet seg veldig etter at dere flyttet. Ikke noe godt for morshjertet å se at ungen ikke har det bra :-(
 
Her rulla han fint begge veier, akkurat no jobba han hardt med å prøve å komme seg opp på alle fire.
Når han ligger på golvet med leiker forran seg,dytter han dei ofte for langt fram slik at han ikkje når tak i dei lengre, og kaver med å prøve å komme seg fram igjen til leiken, men han skubber seg heller bakover, og blir endå lengre vekk fra leiken, so då blir han litt sint når han ikkje får det til :p

Korleis er det der då, Lykkerus?

hørtes ut som våre hadde ganske lik motorikk;) Ruller seg begge veier, så elsker å ligge på gulvet nå, ruller seg over hele stuegulvet og utforskjer litt. Har prøvd å ta seg opp etter noen få møbler, men klarer ikke det enda. strutter med rompa i været med fotsålene nedi gulvet, mens ansiktet er trykket ned i gulvet.. så har ikke skjønt helt hvordan hun krabber av gårde.. bare iler seg litt frem og tilbake:p

Ellers er hun ganske interessert i å prøve og spise på egenhånd med skje.. men det blir bare gris:p hehe
 
hehe.. ja huff.. det meste havner vel på stoler og utover henne selv.. men ikke nedi magen der det bør havne.. så her må man holde hendene hennes litt mens man gir henne grøt:p

Hun får prøve litt noen ganger.. men blir litt mye søl, så hun får vente litt til før hun får ta kontrollen helt selv:p
 
Her må det også holdes hender iblant når hun spiser, for ellers så griper hun etter skjea. Hun får heller leke med den når hun er ferdig å spise.
 
Er de fleste barna født tidlig i måneden? Det er ljempemoro å høre hva de klarer :)
 
Ja, 24.dere? 26.her :) Har du prøvd så 5-6mndr babymatglass? Er noen med det har jeg sett!
 
Vi har en tråd på den oktomoms hvor vi har lagt ut fødselsdato på de små;)
 
Er mye skriking her ja. Tror det er mest fordi hun er så utålmodig. Går det ikke fort nok så må hun si ifra. Men hun er mye bedre nå enn hun har vært tidligere. Nå kan hun faktisk ligge på magen en stund uten at det gjør noe.
Så bra at han har roet seg veldig etter at dere flyttet. Ikke noe godt for morshjertet å se at ungen ikke har det bra :-(
Det er bra. Det blir kanskje litt lettere etter hvert som de vokser og blir litt mer mobile. Det er ikke alltid godt å vite hva eller hvor de vil :p
Nei, ikke noe godt i det hele tatt når barna skriker, og ingenting hjelper :(
 
Min er født 27. :) Hvor er octomoms tråden?
 
det er en lukket gruppe. Står helt øverst på siden når du går inn på oktoberforumet
 
Back
Topp