Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skriker din også? Min virker veldig utilpass nesten hele dagen. Har vært hos hs, barnelege og fastlege, men de finner ikke noe galt. Så jeg aner ikke hvorfor han gråter så mye. Har en følelse av at han merker spenningen mellom meg og pappaen, for nå bor jeg hos mamma, og han har roet seg veldig. Fortsatt utilpass, men ikke så veldig mye utrøstelig skriking nå.Hun er ganske aktiv ja. Eller hun bruker hvertfall mye energi iløpet av dagen. Mye går med til skriking dessverre :-(
Er mye skriking her ja. Tror det er mest fordi hun er så utålmodig. Går det ikke fort nok så må hun si ifra. Men hun er mye bedre nå enn hun har vært tidligere. Nå kan hun faktisk ligge på magen en stund uten at det gjør noe.Skriker din også? Min virker veldig utilpass nesten hele dagen. Har vært hos hs, barnelege og fastlege, men de finner ikke noe galt. Så jeg aner ikke hvorfor han gråter så mye. Har en følelse av at han merker spenningen mellom meg og pappaen, for nå bor jeg hos mamma, og han har roet seg veldig. Fortsatt utilpass, men ikke så veldig mye utrøstelig skriking nå.
Her rulla han fint begge veier, akkurat no jobba han hardt med å prøve å komme seg opp på alle fire.
Når han ligger på golvet med leiker forran seg,dytter han dei ofte for langt fram slik at han ikkje når tak i dei lengre, og kaver med å prøve å komme seg fram igjen til leiken, men han skubber seg heller bakover, og blir endå lengre vekk fra leiken, so då blir han litt sint når han ikkje får det til
Korleis er det der då, Lykkerus?
Det vil veldig gjerne jenta mi også gjøre, men det må hun nok vente litt medEllers er hun ganske interessert i å prøve og spise på egenhånd med skje.. men det blir bare gris hehe
Det er bra. Det blir kanskje litt lettere etter hvert som de vokser og blir litt mer mobile. Det er ikke alltid godt å vite hva eller hvor de vilEr mye skriking her ja. Tror det er mest fordi hun er så utålmodig. Går det ikke fort nok så må hun si ifra. Men hun er mye bedre nå enn hun har vært tidligere. Nå kan hun faktisk ligge på magen en stund uten at det gjør noe.
Så bra at han har roet seg veldig etter at dere flyttet. Ikke noe godt for morshjertet å se at ungen ikke har det bra :-(
Vi har en tråd på den oktomoms hvor vi har lagt ut fødselsdato på de små
Det er vanvittig frustrerende når de griner hele tiden og man ikke skjønner hvorforNei, ikke noe godt i det hele tatt når barna skriker, og ingenting hjelper