Inspirert: Hvis du titter innom denne tråden...

griseknoen

Forumet er livet
Så MÅ du svare ;-)
Ser at det er så mange andre grupper som har en sånn tråd :p
Det er bare å skrive hva som helst. For eksempel hva du driver med eller hva slags vær det er eller lignende :)
 
Jeg måtte titte innom :p
Sitter fortsatt ute på terrassen med pappa i sola med en kaffekopp. Mens lillegutt ligger på teppet inne og leker med tantene sine :)
 
Hihi. Vanskelig å la vær ;-)
Vi er hos svigers og feirer bursdagen til den ene tanta til snuppa :)
 
Akkurat inne etter fem timer ute med sol og grill! :) Er på besøk hos pappa og kona hans :)
 
Akkurat kommet hjem fra porsgrunn så sitter i sofaen og koser med lillegutt og kjæreste etter hele 24 timer vekk fra de. Lillegutt hadde allerede rukket å blitt litt pappas gutt gitt!
 
Titter innom jeg også!;) Har akkurat kommet meg hjem fra Hamar, vært på besøk hos et familiemedlem.. Så nå har jeg slengt meg på sofaen, men en god kopp kaffe og pc'en i fanget selvfølgelig.. Ettersom at jeg har hatt barnefri i hele dag, og vesla ikke kommer hjem før i morgen..er planen og ta et god og varmt bad før man tar kvelden!;)

God søndag<3
 
Så deilig med litt barnefri da :)
Har akkurat fått lillemann til å sove. Han våknet kl 22, og ville ikke sove før nå, etter mye uroligheter og gråting. Bare han fikk ligge litt på siden så sovnet han tvert :p
 
MiloLilo: Det er så slitsomt når de er sånn, men bra det ordna seg :) Snuppa her sover, men våkner ofte.
 
Måtte kikke innom eg også...Satt igrunn å leita etter litt inspirasjon til ei prinsesse kake eg skal lage til nabo jenta som blir 4 år på onsdag..Og tok turen raskt innom her før eg tenkte å klapse igjen pc`en for å prøve å ta "tidli" kveld for ein gangs skyld (klare jo aldri å komme meg i seng før tolv) :p
 
her nyter vi en stille og rolig formiddag, kun eg og lisje klompen som er heime no, so eg nyter en kopp kaffi, mens han leika seg på golvet, og jobba hardt med å prøve å komme seg opp på alle fire, hihi...
Sola skinner, og håper temperaturen ute vil stige raskt so vi kan ut å gå oss en tur om ikkje so lenge :)
 
sverigetur høres kjekt ut! No ligge gullet ute i vogna å søve, og eg har baka sukkerbrød og rydda opp igjen på kjøkkenet, mens eg høre på dei søtaste snorkelydane fra babycallen
 
Babysnorkelyder her herlige ♥ I motsetning til voksenmannsnorkelyder :p
Snuppa sover i bilen. Kunne godt tenkt meg en liten lur jeg også.
 
haha, voksenmannsnorking, ja, et ganske irriterandes og kjent fenomen her i huset :p
No ser det ut til at småtrolla har sovna her, so då lyt eg vel nesten slenge meg rundt å få pynta den kaka eg skal ha klar til imorgon ("tvangsarbeid" sidan eg heller kunne tenke meg å sige godt ned i sofaen :p )
 
Lille har akkurat sovnet, etter 1 times babling og litt småprotest. :p Så nå nyter jeg stillheten med slankekrigen på tv ^^
 
Back
Topp