Inspirert: Hvis du titter innom denne tråden...

Tusen takk :) Først finne eg eg motiv eg vil bruke, tegna det so over på et matpapir, smøre baksida av matpapiret med matfett før eg legger det over farga og utkjevla marsipan og prikker med ei nål på kvar enkelt detalj, for så å skjære det ut og montere det sammen igjen ;)
 
WOW sier jeg bare! hørtes vanskelig ut og trengs nok en god kopp med tålmodighet her!:D
 
Både tålmodighet og tid trengs, men vanskelig er det ikkje ;) Men øvelse gjer mester, første gang eg prøvde begynte eg med eit enkelt stort motiv av hello kitty...
 
Det var en utrolig fin kake! Veldig imponert her altså :) Tipper bursdagsbarnet ble veldig fornøyd :D
 
Tusen takk MiloLilo ;) Bursdagsbarnet var stor fornøgd, ja.

No drikke eg litt kaffi her, sola skinner ute, og vi skal pakke og gjere oss klare til å reise vekk nokre dagar. Eldste gullet mitt er hos bestemora, har vore der sidan søndag, so skal jammen bli godt å sjå han igjen. Tenkte eg skulle prøve å "lure" han med på en lang skitur imåra, so eg og han får litt kvalitetstid aleine ;)
Ellers blir det nok skikkelig kos å vere ilag med familiane våre, no er vi så heldige at mannens familie og min familie bur i samme bygd så vi rekker å vere litt her og der ;)
Så GOD PÅSKE til alle sammen, kos dåkke ;)
 
Høres hyggelig ut. Kos dere masse i påsken!

Her sitter jeg og mine søstre og ser på Toy Story 3, mens lillegutt ligger i vogna ute og tar seg en blund :)
Etterpå skal jeg og moren min ta en liten trilletur i påskesolen, med vofsen. Blir godt å gå ute i frisk luft :)
 
Kjempefin kake!! Blir så imponert, og enda mer sikker på at det der skal ikke jeg begi meg ut på! :)
 
Hehehe.. Ikke jeg heller. Holder meg til å pynte pepperkaker og bre glasur på kakene jeg :p
 
Klage litt; fyllesyk og forkjøla!! :/ Syns så synd på meg selv, men ingen andre som gjør det :p
 
Hehe..kjenner meg igjen der, men var fyllesjuk i går da, etter en fantastisk tur ute med kjæresten som synd forøvrig det var kjempegøy å sjenke meg siden vi ikke hadde vært ute sånn på nesten 1,5 år:)
 
Syns* mente jeg, beklager stavefeil... Går alltid for fort på telefonen:)
 
Jeg syns synd på deg, marutt. Forkjølelse og fyllesyke er ingen god kombo :p
Sitter og spiser litt godteri foran tv'en, mens lillemann ligger ute på sin andre lur :)
 
Ja nå har jeg fått meg en smågodtpose og pledd her og, mens gutta ser på ole brum :) Lukke øya litt! ;)
 
har komt heim fra en fantastisk påsketur, har fått mykje kvalitetstid med familien, vert på fjellet, sola oss og stått på ski....har holdt på å pakke ut i heile kveld, skjønna ikkje korleis det har hopa seg opp so mykje skitne kle på ei helg :p var så dum å sette på ei maskin med kle i sta, so no venta eg berre på at den skal bli ferdi so eg kan hoppe i senga...
 
Ligger i senga og skal sove nå jeg :) Måtte bare innom BV en tur og sjekke ståa.
 
Back
Topp