Inspirasjonstråd-dåp

har dere sendt ut dåpsinvitasjonskort? er dette ett must?blir jo så mye kort lissom.. må jo lage takkekort selvfølgelig :)
dersom dere har bestilt , hvor har dere bestilt fra? får man eventuelt kjøpt noen ferdigkort?

Vi bestilte både invitasjoner og bordkort fra optimalprint.no :) kommer til og bestille takkekort derfra også :D

Jeg klarer virkelig ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på i dåpen, valgets kval:P Står mellom 2/3 kjoler, og vipper frem og tilbake om jeg skal ha bunad i kirken eller ikke...bunaden er dog for stor:P
Mannen og storebror skal ha flotte dresser og lyseblå skjorter med hvite slips. Jeg vil liksom matche de og selve selskapet. haha..styrer på;) Veslegutt har jo flotte dåpsdressen sin:)

Appealing-Sheath-Column-V-hals-Rhinestones-FLoor-Lenght-Elastic-Woven-Satin-Selskapskjoler_1.jpg
Likte denne også:P

har dere sendt ut dåpsinvitasjonskort? er dette ett must?blir jo så mye kort lissom.. må jo lage takkekort selvfølgelig :)
dersom dere har bestilt , hvor har dere bestilt fra? får man eventuelt kjøpt noen ferdigkort?

Vi har sendt ut,men tenker ikke at det er et must:) Det kommer jo kanskje an på hvor mange som skal komme også. Du kan jo ringe rundt og invitere?
Jeg syns bare det var så gøy å lage og pynte invitasjoner:)
Har sett ferdigkort på Norli blant annet.

Masse fint her! Nå må jeg snart komme i gang selv, for dåpen er om 3 uker og det eneste jeg har ordnet er lokale og kirke :p Her snakker vi treig ja!

Hva skal dere spise i dåpen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her blir det laget flotte snitter med bl.a. eggrøre og laks, karbonade og løk, roastbeef, røkt skinke etc:) Har en i familien som har tatt på seg jobben og er virkelig flink:D

Jeg klarer virkelig ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på i dåpen, valgets kval:P Står mellom 2/3 kjoler, og vipper frem og tilbake om jeg skal ha bunad i kirken eller ikke...bunaden er dog for stor:P
Mannen og storebror skal ha flotte dresser og lyseblå skjorter med hvite slips. Jeg vil liksom matche de og selve selskapet. haha..styrer på;) Veslegutt har jo flotte dåpsdressen sin:)

Vis vedlegget 46262
Likte denne også:P

Her blir det bunad hele dagen :D orker ikke tenke på å finne en ny kjole engang :p haha. Dessuten er det ingenting i den byen her, og for sent og bestille :o

Her blir det bunad hele dagen :D orker ikke tenke på å finne en ny kjole engang :p haha. Dessuten er det ingenting i den byen her, og for sent og bestille :eek:

Bunad er flott det, så skal ikke stå på det:) Må i såfall få levert inn min veldig snart, så den blir sydd inn:) Ingenting i byen, hvor bor du hen a:P? Hva bunad har du:)?

Bunad er flott det, så skal ikke stå på det:) Må i såfall få levert inn min veldig snart, så den blir sydd inn:) Ingenting i byen, hvor bor du hen a:P? Hva bunad har du:)?
Østlandet- Hønefoss(liten by en time unna Oslo) Ringeriksbunad har jeg :D den passa akkurat her! Haha. Men siden du har en gutt hadde jeg valgt den blå kjolen :D

Østlandet- Hønefoss(liten by en time unna Oslo) Ringeriksbunad har jeg :D den passa akkurat her! Haha. Men siden du har en gutt hadde jeg valgt den blå kjolen :D

Ok, vet hvor det er;) Er fra Halden selv,men forvillet meg til Bergen:D Ja, tror jeg vil ha den, og fikk tillatelse av gubben så:P Jeg har løkenbunad:)

Ok, vet hvor det er;) Er fra Halden selv,men forvillet meg til Bergen:D Ja, tror jeg vil ha den, og fikk tillatelse av gubben så:P Jeg har løkenbunad:)

Bergen er fint :) vært der en gang bare, men vil tilbake en helg for eksempel :). Familien min er fra vestlandet, Sogn og Fjordane. Har feriehus der :D

Bergen er fint :) vært der en gang bare, men vil tilbake en helg for eksempel :). Familien min er fra vestlandet, Sogn og Fjordane. Har feriehus der :D

Ja,jeg elsker Bergen!:DDere får ta en langweekend;)

Jeg er besluttsom :p får ikke bestemt meg for pynten og kjolen :/ jeg og Natalia skal ha hårbånd med hvit blomst og hvite sko men lurer på hvit kjole og rosa bolero så får min mann ha hvit skjorte i dressen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvit og sort :) matcher da man så får jeg finne en sort jakke til Natalia :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Aner ikke hva jeg skal ha på meg! Har kjempelyst å bruke bunad, men det skjer ikke. Bunad+amming=umulig! :P
Får rote frem noe jeg har liggende, for jeg har ikke tid (eller lyst) til å stresse rundt på butikken før dåpen. Tror jeg ender opp med bukse og bluse, da skal det i alle fall ikke bli noe problem å slenge ut puppen :P

Den blå kjolen var nydelig, Synnøve. Go for it!

Mannen skal i alle fall ha på seg sort dress. Har ikke helt bestemt meg for om det blir bukseseler+sløyfe eller om det blir slips - hvitt blir det i alle fall. Skjorten får jeg plukke ut når jeg har bestemt meg for hva jeg selv skal ha på :P

Aner ikke hva jeg skal ha på meg! Har kjempelyst å bruke bunad, men det skjer ikke. Bunad+amming=umulig! :p
Får rote frem noe jeg har liggende, for jeg har ikke tid (eller lyst) til å stresse rundt på butikken før dåpen. Tror jeg ender opp med bukse og bluse, da skal det i alle fall ikke bli noe problem å slenge ut puppen :p

Den blå kjolen var nydelig, Synnøve. Go for it!

Oi, veldig godt poeng kjære du! Der ble bunad avlyst for min del også:P
Du blir nok flott uansett;):D
Ja, den må bestilles! :) hihi

Oi, veldig godt poeng kjære du! Der ble bunad avlyst for min del også:P
Du blir nok flott uansett;):D
Ja, den må bestilles! :) hihi
Det går jo an å ha bunad på i kirka, og deretter bytte etterpå :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hadde bunad hele dagen jeg. Amming var ikke noe problem, enklere med bunad som åpnes i front enn en annen kjole iallefall.

Back
Topp