Inspirasjonstråd-dåp

Vis vedlegget 45724 invitasjoner fra optimalprint :) Vis vedlegget 45725 bordkort fra samme sted. Disse skal festes på glasset med små sølvklyper :D Vis vedlegget 45726 løper! Skal ha hvite papp(?)duker! Vis vedlegget 45727 leier hvite stoltrekk og babyrosa organsabånd fra stoltrekk.no! Syns bare det gjør så utrolig mye :D Vis vedlegget 45728 skikkelig hjemmelaget lapper som skal stå foran maten (koldtbord) og kakene :) Vis vedlegget 45729 dåpskaka blir noe ala denne! Vi skal ha den i rosa og uten de rosene på siden :) cupcakesformer :) Vis vedlegget 45733 stativ: Vis vedlegget 45734 det var det jeg hadde for hånd nå :D
Lekkert, lekkert! Hvor er cupcakesformene fra? Råfine!!

Ja, de har veldig godt utvalg av pentøy :)
Jentungen fikk en utrolig fin kåpe derfra til jul :D
Får jeg spørre hva du måtte gi for dressen og luen?;):p

Selvsagt:D 548 kr for begge deler;) Det var overhode ikke noe å si på syns jeg, billig!

Selvsagt:D 548 kr for begge deler;) Det var overhode ikke noe å si på syns jeg, billig!
Ikke noe å si på den prisen, nei ;)

Nå jobber jeg på spreng for å få ferdig dekorasjonene. Vi får gjester langveis fra til dåpen som skal overnatte her i helgen, og hobbyrommet mitt er også gjesterom, så jeg må skyndte meg for det ser ikke ut her :P På toppen av alt dåpsstresset så har mannen eksamen på torsdag og er derfor lite behjelpelig med rydding og slik frem til da. Torsdag kveld er det også dåpssamtale i kirken. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke over alt :eek:

Ikke noe å si på den prisen, nei ;)

Nå jobber jeg på spreng for å få ferdig dekorasjonene. Vi får gjester langveis fra til dåpen som skal overnatte her i helgen, og hobbyrommet mitt er også gjesterom, så jeg må skyndte meg for det ser ikke ut her :p På toppen av alt dåpsstresset så har mannen eksamen på torsdag og er derfor lite behjelpelig med rydding og slik frem til da. Torsdag kveld er det også dåpssamtale i kirken. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke over alt :eek:

Nei,overhode ikke. Syns generelt butikken er veldig billig, i forhold til kvalitet og hvor mye flott de har:)

Himmel! Du er nå flink da:D Du må ha lykke til i innspurten!;) Det blir nok kjempe flott,gleder meg til å se :D

Og så krysser jeg fingrene for din kjære i samme slengen!*tvi tvi* :D

Du må lære meg alle de der hobbytingene dine:P Jeg er en amatør, men vil lære;)haha

Takk for det, tror jeg trenger det - og mannen også :P

Du er hjertelig velkommen inn på hobbyrommet når dåpen er vel overstått :) Vi har jo en café-tur tilgode også ;)

Takk for det, tror jeg trenger det - og mannen også :p

Du er hjertelig velkommen inn på hobbyrommet når dåpen er vel overstått :) Vi har jo en café-tur tilgode også ;)

Ja, gjerne det. Gleder meg!:):D

Er det nokon som veit om nokon butikkar som har "stæsj" til dåpen? Lys, pynt, bordkort osv? I Bergen eller Stavanger? Altså fysiske butikkar, ikkje nettbutikkar...

har dere sendt ut dåpsinvitasjonskort? er dette ett must?blir jo så mye kort lissom.. må jo lage takkekort selvfølgelig :)
dersom dere har bestilt , hvor har dere bestilt fra? får man eventuelt kjøpt noen ferdigkort?

Vi sender ikke invitasjon siden det bare blir nærmeste familie.. Bruker heller litt ekstra på takkekort

På "mobben"

Back
Topp