Den var skikkelig flott! Er den fra Tommeliten på Lagunen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lekkert, lekkert! Hvor er cupcakesformene fra? Råfine!!Vis vedlegget 45724 invitasjoner fra optimalprint Vis vedlegget 45725 bordkort fra samme sted. Disse skal festes på glasset med små sølvklyper Vis vedlegget 45726 løper! Skal ha hvite papp(?)duker! Vis vedlegget 45727 leier hvite stoltrekk og babyrosa organsabånd fra stoltrekk.no! Syns bare det gjør så utrolig mye Vis vedlegget 45728 skikkelig hjemmelaget lapper som skal stå foran maten (koldtbord) og kakene Vis vedlegget 45729 dåpskaka blir noe ala denne! Vi skal ha den i rosa og uten de rosene på siden cupcakesformer Vis vedlegget 45733 stativ: Vis vedlegget 45734 det var det jeg hadde for hånd nå
Ja, de har veldig godt utvalg av pentøyJa,både dress og lue
Utrolig mye fint selskapstøy der!
Ja, de har veldig godt utvalg av pentøy
Jentungen fikk en utrolig fin kåpe derfra til jul
Får jeg spørre hva du måtte gi for dressen og luen?
Ikke noe å si på den prisen, neiSelvsagt 548 kr for begge deler Det var overhode ikke noe å si på syns jeg, billig!
Lekkert, lekkert! Hvor er cupcakesformene fra? Råfine!!
Ikke noe å si på den prisen, nei
Nå jobber jeg på spreng for å få ferdig dekorasjonene. Vi får gjester langveis fra til dåpen som skal overnatte her i helgen, og hobbyrommet mitt er også gjesterom, så jeg må skyndte meg for det ser ikke ut her På toppen av alt dåpsstresset så har mannen eksamen på torsdag og er derfor lite behjelpelig med rydding og slik frem til da. Torsdag kveld er det også dåpssamtale i kirken. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke over alt
Takk for det, tror jeg trenger det - og mannen også
Du er hjertelig velkommen inn på hobbyrommet når dåpen er vel overstått Vi har jo en café-tur tilgode også
Hvor du skal plassere det på bordet du tenker på? Hva med rett ovenfor tallerkenen, eller rett på tallerkenen?http://1.bp.blogspot.com/-8Loa5xpWaSc/TWS8CiHAdBI/AAAAAAAACKA/99QKuItDgfA/s1600/Bordkort+barned%C3%A5p+Vilde.jpg
Tenkte å lage sånne bordkort berre i guttefarger då men er usikker på plasseringen... Nokon tips?
Er det nokon som veit om nokon butikkar som har "stæsj" til dåpen? Lys, pynt, bordkort osv? I Bergen eller Stavanger? Altså fysiske butikkar, ikkje nettbutikkar...
Løiten lys har stort utvalg
Har dei andre ting også, eller berre lys?
Hvor du skal plassere det på bordet du tenker på? Hva med rett ovenfor tallerkenen, eller rett på tallerkenen?
Vi skal plassere våre rett på tallerkenen for de er ganske plasskrevende