Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige kaker Så deilig å ha dåpen overstått da Jeg gleder meg veldig til det hele er over
Må jo være greit med en sånn tråd?
Noen har vel gjerne hatt dåp allerede kanskje...Hva kake/kaker hadde dere? Hvordan dekket dere på?
Osv osv...
Hvem av disse kakene mener du er finest?
Vi skal iallefall bestille 2 stk kaker fra Lie Nielsen konditori
Vis vedlegget 45544 Vis vedlegget 45545 Vis vedlegget 45547 Vis vedlegget 45548
Jeg heller vel gjerne selv mot putekaken eller den med ugler
I know Veldig mye fint der altså..forsvinner alltid mange lapper hver gang jeg er der fra kortet De skulle fått nettbutikk
Vis vedlegget 45724 invitasjoner fra optimalprint Vis vedlegget 45725 bordkort fra samme sted. Disse skal festes på glasset med små sølvklyper Vis vedlegget 45726 løper! Skal ha hvite papp(?)duker! Vis vedlegget 45727 leier hvite stoltrekk og babyrosa organsabånd fra stoltrekk.no! Syns bare det gjør så utrolig mye Vis vedlegget 45728 skikkelig hjemmelaget lapper som skal stå foran maten (koldtbord) og kakene Vis vedlegget 45729 dåpskaka blir noe ala denne! Vi skal ha den i rosa og uten de rosene på siden cupcakesformer Vis vedlegget 45733 stativ: Vis vedlegget 45734 det var det jeg hadde for hånd nå
Jeg bestilte ja, betalte 2000 til sammen for de to kakene.Bestilte du kakene, eller hvem laget de? Flotte! Om de er bestilt, hva betalte du?
Jeg skal ha kaker av en kakeblogger nemlig
Jeg bestilte ja, betalte 2000 til sammen for de to kakene.
Du har fikset mye gitt Ser jo så bra ut alt sammen Vet du hva du skal betale for kaken enda? Om den er bestilt selvsagt og du ikke er så heldig at noen venner eller familie lager den
Nydelig med lilla da Så fint du laget det til med bordkort og alt