Inspirasjonstråd-dåp

Er taler normalt i dåp? :p skal lese en tekst i kirken. Gruer meg da det blir 200 stk tilsamnen :O

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Bordene :D klar til morgendagen :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1391293739478.jpg
    1391293739478.jpg
    87,9 KB · Visninger: 50
  • 1391293793650.jpg
    1391293793650.jpg
    81,9 KB · Visninger: 55
Kaken !!!! :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1391293860526.jpg
    1391293860526.jpg
    39,5 KB · Visninger: 56
CIMG2895.JPG CIMG2896.JPG
Nå nærmer det seg,wæwæ!!:D Håper alt er husket og i boks nå:p:D
 
Dåpskaken:) ei stund sidan me hadde dåp. Men her er bilde av kaken:) veldig fornøgd. Hobbybaker som baka hos oss også:)
 

Vedlegg

  • 1392068874335.jpg
    1392068874335.jpg
    34,1 KB · Visninger: 46
Jeg er nervøs for at jeg har glemt eller oversett noe:confused: Jaja,har nok ikke det;)Har heldigvis svigermor og mams:D Mannen sier bare "ja" og "nei", "det går nok fint","her har du penger,fiks"...så ikke mye hjelp der i gården:p:eek:

Hva gav dere til barnet deres? Og gav storesøsken egen gave:D?
Her setter vi inn penger på kontoen hans,og storebror ville gi en ole brumm leke:D
 
Jeg er nervøs for at jeg har glemt eller oversett noe:confused: Jaja,har nok ikke det;)Har heldigvis svigermor og mams:D Mannen sier bare "ja" og "nei", "det går nok fint","her har du penger,fiks"...så ikke mye hjelp der i gården:p:eek:

Hva gav dere til barnet deres? Og gav storesøsken egen gave:D?
Her setter vi inn penger på kontoen hans,og storebror ville gi en ole brumm leke:D
Det går så bra skal du se ♡ jeg glemte jo nesten alt ! Sovnet litt da vi ikke fikk pyntet før 9 på kvelden og vi hadde vært å hentet kaken. Er glad for at jeg har min kjære som hjalp meg :) penger på kontoen her og :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hvordan gikk dåpen Synnøve? :)

Det gikk kjempebra! Vi er strålende fornøyd med dagen!:D
Han var nydelig i dåpsdressen sin og sjarmerte hele kirken når han ble bært opp og "vist frem" for menigheten! Vi hadde jo festen hjemme! Han fikk sinnsykt med gaver og har masse penger på kontoen sin nå:D

Alt i alt en fantastisk dag, men deilig det er over også:p;)
 
Det gikk kjempebra! Vi er strålende fornøyd med dagen!:D
Han var nydelig i dåpsdressen sin og sjarmerte hele kirken når han ble bært opp og "vist frem" for menigheten! Vi hadde jo festen hjemme! Han fikk sinnsykt med gaver og har masse penger på kontoen sin nå:D

Alt i alt en fantastisk dag, men deilig det er over også:p;)

Så bra dere hadde en fin dag :) Tenker han sjarmerte alle sammen, ja :D
 
Back
Topp